10 maja, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Splatoon 3: Recenzja zadań pobocznych (Switch eShop)

Splatoon 3: Recenzja zadań pobocznych (Switch eShop)

Zadanie poboczne w Splatoon 3 wisiało poza zasięgiem, odkąd zostało ujawnione w 2023 roku, ale druga fala DLC wreszcie dotarła do posiadaczy przepustki rozszerzeń do Splatoon 3. Prawie pięć lat po wydaniu dodatku Octo Expansion do Splatoon 2, historia Agenta Ósmego toczy się dalej w nudnym, bezbarwnym świecie Memverse, ale czy warto płacić za przejazd pociągiem, aby dostać się na tę konkretną stację?

Bądźmy szczerzy, Side Order to roguelite, co oznacza, że ​​istnieje szereg półlosowych poziomów, które musisz pokonać po kolei, aby osiągnąć zwycięstwo. Polowanie? Jeśli zabraknie Ci życia, zostaniesz odesłany z powrotem na początek. Zwróć uwagę na „t” w nazwie gatunku, w przeciwieństwie do „łotrzyka”.LubiMożesz odblokować bonusy i błogosławieństwa, aby każda kolejna runda w wieży była nieco łatwiejsza.

To sprawdzona formuła, która w typowy dla Splatoon sposób sprawdza się Piękny Z podstawową mechaniką gry. Kiedy już wybierzesz wyposażenie (tzw. „płyty” w grze, z których każda zawiera część duszy postaci ze wszechświata), zajmiesz się każdym piętrem dużej wieży. Wszystko zaczyna się niemal boleśnie, ale zauważysz, że z każdym piętrem odblokujesz niewielki wzrost swoich statystyk w postaci kolorowych żetonów i słodkiej fasolki, będziesz ich potrzebować.

Splatoon 3: Recenzja zadań pobocznych — zrzut ekranu 2 z 5

Porządek poboczny jest trudny. Istnieją sposoby na złagodzenie trudności poprzez stałe ulepszenia Mariny lub wybierając talie o łatwiejszym poziomie trudności, gdy jest dostępna taka opcja, ale nawet doświadczone kałamarnice/dzieci będą miały trudności. Nie jest to niemożliwe, wręcz przeciwnie, ale po dotarciu na wyższe piętra spodziewaj się spoconych i przeklinających sesji, a losowe kolorowe slajdy, które wyświetlają, tak naprawdę nie pomogą. Po prostu daj mi Run Speed ​​Up, głupia gra.

Jednak warto. Satysfakcja z przebijania się przez nieudane starty, aż w końcu dotrze się na szczyt (i prawdopodobnie zginie dla finałowego bossa) jest niezwykle uzależniająca, a gdy raz już ci się to uda, będziesz zdesperowany, aby wskoczyć z powrotem na kolejną planszę i będziesz znowu zostaniesz uderzony w ziemię, bo jesteś do tego przyzwyczajony. Używając potężnego Splatlinga, a nie zwykłej ładowarki Splatling.

READ  Donkey Kong przypiecze cię w ostatnim zwiastunie Super Mario Bros. Ultimate

Ale roguelite żyje lub umiera dzięki swojej różnorodności oraz zdolności do zaskakiwania i testowania, a dzięki Side Order sprawy stają się nieco mniej różowe.

Nie zrozumcie nas źle, jest w tym wiele różnorodności Niektóre obszary; Na przykład wybrane elementy kolorów mogą sprawić, że jedno odtwarzanie będzie wyglądać zupełnie inaczej od drugiego, nawet jeśli używasz dokładnie tej samej palety kolorów. Możesz stworzyć Sloshera, który w zasadzie będzie w stanie strzelać do wrogów, zadając ogromne obrażenia z imponująco bezpiecznej odległości, lub sprawić, że atrament pokryje ziemię (znacznie większym) wiadrem, zatruwając i zabijając wrogów, którzy będą musieli przez nie przebrnąć, lub zignoruj ​​​​main prawie całkowicie i po prostu kontynuuj ładowanie i wykonuj swoje zadania z niewielkimi lub żadnymi opóźnieniami.

Splatoon 3: Recenzja zadań pobocznych — zrzut ekranu 3 z 5

Możesz też pozwolić Perłowemu Dronowi zrobić to wszystko, zmusić wrogów do zrzucenia bomb, gdy umrą, powodując reakcję łańcuchową, lub toczyć się z prędkością dźwięku, aby wrogowie nigdy nie mogli się do ciebie zbliżyć. Wystarczy powiedzieć, że istnieje niesamowita liczba opcji Jak Ukończyłem każde piętro, co jest zabawą.

Niestety same podłogi wydają się rozczarowująco wcześnie wysychać. Jak już powiedzieliśmy, sposób, w jaki osiągasz te cele, może się zmieniać za każdym razem, ale łącznie jest tylko pięć możliwych celów, więc będziesz często je powtarzać w ciągu kilku rund. Jest więcej map niż tych, ale wydaje się, że niektóre mapy mogą przyjąć dowolny cel, podczas gdy inne ograniczają się do jednego.

To samo dotyczy poziomów bossów, które zdarzają się co 10 pięter (ostatni boss znajduje się na 30 piętrze). Są to wspaniałe bitwy, w których można grać na wiele różnych sposobów, ale całkowita liczba uczestników w grupie jest niewielka trzy. Za każdym razem, gdy z nim walczymy, będziemy cieszyć się dziwnymi, głośnymi dźwiękami Asynchronous Rondo, ale ponieważ projekt tego gatunku wymaga wielokrotnych przejść, naprawdę chcielibyśmy zobaczyć więcej. Zapewniają również paletom i slajdom kolorowym taką samą elastyczność i różnorodność.

READ  Discord eliminuje programistów i serwery emulatorów Nintendo Switch
Splatoon 3: Recenzja zadań pobocznych — zrzut ekranu 4 z 5

Jest jeden obszar, w którym cele i mapy zmieniają sytuację i czasami zdarza się, że osiągasz poziom zagrożenia. Są one oznaczone jako takie i choć można je po prostu zignorować, oznacza to, że pojawią się ponownie później i mogą stać się nieuniknione. Możliwość utraty kariery, ponieważ mapa nagle pogrążyła się w ciemnościach, od początku całkowicie pokryta wrogim atramentem lub Twój Pearl Drone wyszedł na lunch, jest niezaprzeczalnie ekscytująca, nawet jeśli cele i mapa są takie same ustawiłeś wcześniej, to dodatkowe niebezpieczeństwo zmusza cię do noszenia dużych butów. Czasami te poziomy zagrożeń mogą mieć więcej niż jeden aktywny efekt na raz. Zoenix.

Biorąc pod uwagę, że DLC polega na przekształceniu wszystkiego w monochromatyczną mieszankę i wymaganą przez to niezwykle ograniczoną paletę kolorów, imponujące jest to, jak nienudny wydaje się Side Order. Wyraźny kontrast pomiędzy prostym, złamanej bieli tłem, czarnym atramentem przypominającym pustkę wrogów Jelletonów i przesadnymi liniami koloru, które narzuca krajobrazowi, jest naprawdę czymś.

Wydajność również jest świetna, chociaż tego można było się spodziewać. Gra wydaje się solidna przy docelowych 60 klatkach na sekundę, chociaż zauważyliśmy, że kilku odległych wrogów działa z niższą liczbą klatek na sekundę, aby utrzymać ten cel. Ilość chaosu dziejącego się na ekranie sprawia, że ​​dosłownie go zauważamy Raz Chociaż gra fair, Nintendo.

Splatoon 3: Recenzja zadań pobocznych — zrzut ekranu 5 z 5

i muzyka, Ach, ta muzyka! Splatoon jako seria nie jest obca zespołom o różnych gustach, ale Side Order może zawierać niektóre z naszych najlepszych utworów, z jednym utworem szczególnie przypominającym muzykę bitewną Guardian z The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Tak, oblaliśmy się zimnym potem.

Wniosek

Splatoon 3: Side Order jest doskonałym dodatkiem do Splatoon 3 i pomaga nadać mu silniejszą tożsamość niż jego poprzednicy. Chociaż chcielibyśmy zobaczyć większą różnorodność etapów i celów, sama liczba opcji dostępnych dla twojej broni i sposobu jej ulepszania gwarantuje, że nic nie pójdzie źle. Również Wielokrotny. Okazało się, że wracamy raz po raz, aby spróbować Tylko jeden bieg Co zamieniło się w pięć, więc to powinno mówić samo za siebie. Fani Splatoon cieszą się, to kolejny prezent.

READ  Amazon zmienia Alexę w chatbota dla Twojego domu