17 maja, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Jaki jest twój ulubiony kontroler Nintendo?  Wszystkie iPady Nintendo ułożone

Jaki jest twój ulubiony kontroler Nintendo? Wszystkie iPady Nintendo ułożone

Zdjęcie: Nintendo na żywo

Nintendo zawsze było jedną z firm, które wypychają łódź swoimi projektami sprzętowymi, i tak nie jest już w przypadku ich konsol. Tak, konsole NES i SNES były dość tradycyjne jak na dzisiejsze standardy (chociaż w tamtych czasach były niezwykle innowacyjne), ale od tamtej pory konsole Big N sprawiły, że wymachiwaliśmy klockami nad naszymi głowami, klikając grube klawisze w kształcie nerkę, mocowanie i odłączanie śrubek z ćwiekami, a nawet próbowanie wymyślenia, w jaki sposób można nimi grać za pomocą zaledwie dwóch rąk.

Chodzi nam o to, że jest wiele do wyboru, jeśli chodzi o znalezienie najlepszej konsoli Nintendo. W rzeczywistości istnieje wiele różnych opcji – i zbyt wiele Różne opinie — próba znalezienia „najlepszego” wydaje się zadaniem niemożliwym do wykonania.

Mając to na uwadze, zebraliśmy się w Nintendo Life Towers, aby głosować, którą konsolę wybrać ulubiony. Oferując listę wszystkich standardowych konsol w historii firmy (w tym warianty „Pro” nowszych konsol z domyślnymi konsolami spoza branży, ale z wyłączeniem dziwnych i unikalnych modeli, o których mówiliśmy wcześniej), każdy z nas głosował na naszą piątkę. , gdzie nasz faworyt zdobył pięć punktów, drugi faworyt cztery i tak dalej.

Poniżej znajduje się wynik ankiety przeprowadzonej przez nasz zespół, a na wypadek, gdybyś nie zgadzał się z naszymi typami, na dole strony znajduje się ankieta, w której możesz wyrazić swoją opinię.

Będziemy napawać się naszym pierwszym wyborem, ale zacznijmy od kontrolerów, które nie zdobyły żadnej miłości (przynajmniej w formie głosów) od zespołu NL…

10. NES (101), Virtual Boy, kontroler Wii Classic

To trio na samym dole stawki odniosło ogromny sukces wskazać żadnego Od zespołu Nintendo Life iw ten sposób w końcu się zasubskrybowali.

NES 101 został pierwotnie wydany w 1993 roku i polegał na naśladowaniu wyglądu nowszego systemu SNES. Szare i czerwone kolory nie są zbyt przyjemne dla oka, a chociaż kształt psiej kości będzie działał na czteroprzyciskowym kontrolerze Nintendo, wygląda tylko wtedy, gdy dostępne są tylko opcje A i B. Szczerze mówiąc, nie jesteśmy pewni, czy ktokolwiek z zespołu faktycznie korzystał z jednego z nich.

Nic dziwnego, że konsola Virtual Boy również znajduje się na dole stosu. Czy ta konsola doczeka się kiedyś różowego renesansu w postaci „The Virtual Boy Is Most Underrated Console Nintendo”? Wątpimy w to. Kraina Wario była niesamowita!

Jeśli chodzi o konsolę Wii Classic, to ta, o której większość ludzi zapomniała. Nie należy go mylić z klasycznym kontrolerem Pro (więcej o tym później), ten owalny projekt został stworzony do grania w konsolę wirtualną, ale z drążkami analogowymi tak blisko siebie, ręce nam się kurczą na samą myśl o graniu w tę grę przez kilka godzin.

READ  Amazon wspiera i publikuje nowego Tomb Raidera z Crystal Dynamics

9. Klasyczny kontroler Wii Pro

Klasyczny kontroler Wii Pro
Obraz: Nintendo

Przeskakując tylko o jeden punkt (hej, myślimy, że to ulepszenie) to Wii Classic Controller Pro.

Ta rozwidlona aktualizacja, wydana w 2009 roku, miała być bliższa modelowi GameCube niż poprzedniemu projektowi podobnemu do SNES. Być może nie pasowało to do rodzaju innowacji, które widzieliśmy gdzie indziej na Wii, ale zdecydowanie był to krok we właściwym kierunku pod względem wygody.

8. GamePad Wii U

GamePad Wii U
Zdjęcie: Damien McFerran/Nintendo Live

Naprawdę innowacyjny, naprawdę masywny.

GamePad Wii U dostał od nas tylko trzy punkty. Podczas gdy kontroler z ekranem dotykowym przyniósł wiele radości niektórym grom, takim jak Nintendo Land, nieporęczny projekt i ewentualny brak oprogramowania, które dobrze go wykorzystuje, oznacza, że ​​​​prawdopodobnie zawsze pojawi się na dolnym końcu tej listy.

Tak, utorowało to drogę jednej z najlepiej sprzedających się konsol Nintendo wszechczasów, ale pod względem rzeczywistego projektu konsoli nie było to na szczycie listy niczyjej, jakkolwiek ergonomicznie istotne.