Podążaj za toczącą się piłką.
Próbując przyciągnąć uwagę rozproszonych pasażerów, linie United Airlines zastosowały innowacyjne podejście, aby zapewnić wszystkim skupienie podczas filmu dotyczącego bezpieczeństwa podczas lotu.
Linia lotnicza wystartowała Trwający 4,5 minuty klip inspirowany twórczością Rube Goldberga przedstawia niebieską kulę toczącą się po torze wznoszącym się w samolocie.
Piłka odbywa długą podróż przez kabinę, aby dostrzec członków załogi wyjaśniających różne zasady bezpieczeństwa, takie jak zapinanie pasów bezpieczeństwa i lokalizowanie wyjść awaryjnych, a wszystko to przy zabawnej ścieżce dźwiękowej.
Trzeba przyznać, że „ludzie zaczynają się denerwować” podczas pokazów bezpieczeństwa przed lotem, mówi Meg Mitchell, dyrektor kreatywna United: Powiedział NPR.
„Dlatego chcieliśmy czegoś, co sprawiłoby wrażenie, jakby można było to oglądać w kółko i nadal chcieć się tym przejmować… Najbezpieczniejszy film to taki, który ludzie będą chcieli oglądać nawet wtedy, gdy masz 45 lat”.
To przyjemne wizualnie posunięcie następuje po prawie dwudziestu latach, w których linie lotnicze żartobliwie podchodzą do ważnych ogłoszeń stanowiących część regularnego procesu wejścia na pokład.
jeden z Najbardziej zapadające w pamięć przykłady To wtedy Elijah Wood i Sir Peter Jackson wzięli udział w teledysku do „Władcy Pierścieni” dla Air New Zealand prawie 10 lat temu.
Jednak niektórzy – w tym australijski profesor bezpieczeństwa lotniczego Brett Molesworth – opisują tego typu sztuczki jako „bardzo stresujące poznawczo”.
Naukowiec z UNSW wierzy, że efektem końcowym będzie to, że nikt nie przetworzy ważnych informacji, takich jak to, gdzie można znaleźć urządzenie unoszące się na wodzie czy jak działa tlen awaryjny.
„Kiedy zaczniesz żonglować lub przedstawiać historię albo jakiś rodzaj marketingu lub reklamy, będziesz mieć tylko negatywny wpływ na retencję” – powiedział.
Jednak Sasha Johnson, wiceprezes United ds. bezpieczeństwa, podwoiła wysiłki w zakresie swojej ostatniej produkcji.
„Jestem bardzo dumna z filmu, który nakręciliśmy” – powiedziała.
„Myślę, że zapewnia to właściwą równowagę między przyciągnięciem uwagi ludzi a dostarczaniem za każdym razem świeżych informacji, aby mogli się przygotować.
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów