9 maja, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Dyrektor generalny Bethesdy i były dyrektor World of Warcraft spierają się o ujawniony ekran tytułowy Starfield

Dyrektor generalny Bethesdy i były dyrektor World of Warcraft spierają się o ujawniony ekran tytułowy Starfield

Dyrektor Bethesdy starł się z byłym mistrzem World of Warcraft w sprawie komentarzy tego ostatniego na temat ekranu tytułowego Starfield, który wyciekł.

Były dyrektor World of Warcraft, Mark Kern, zamieścił w sobotę na Twitterze zrzut ekranu ekranu tytułowego Starfield i zauważył, że nie poświęcono mu wystarczająco dużo czasu.

„Ekran powitalny gry może wiele powiedzieć o tym, jak zmotywowany jest zespół i jak dumni są ze swojej pracy” – napisał Kern.

„Ekran powitalny Starfield wyświetla albo szybkie terminy wysyłki przez przepracowany, entuzjastyczny zespół, albo zespół, który po prostu nie dba o to”.

Kontynuował: „Ekran powitalny jest często wykonywany pod koniec tworzenia gry. Zespoły są bardzo zajęte tworzeniem gry podstawowej. Bardzo często ekran powitalny zmienia się całkowicie po wypuszczeniu gry lub w patchu 0. Zespoły, które są z tego dumne chcesz dobrze patrzeć w przyszłość i często przerabiaj to przed bezpośrednim rozpoczęciem gry.

Komentarze Kerna spotkały się z krytyką, zwłaszcza ze strony szefa wydawnictwa Bethesdy, Pete’a Hinesa, który odrzucił sugestię Kerna, że ​​​​ekran tytułowy oznaczał, że zespołowi albo to nie przeszkadzało, albo był zbyt pośpieszny, aby go ukończyć.

„Albo projektują, co chcą, i to była nasza lista od lat i była to jedna z pierwszych rzeczy, na których się zdecydowaliśmy” – odpowiedział Haynes.

„Zdobycie opinii to jedno. Kwestionowanie „opieki” jednego programisty, ponieważ zrobiłbyś to inaczej, jest bardzo nieprofesjonalne ze strony innego „programisty”.

ogłoszenie: Aby wyświetlić to osadzenie, zezwól na korzystanie z funkcjonalnych plików cookie w Preferencje plików cookie.

ogłoszenie: Aby wyświetlić to osadzenie, zezwól na korzystanie z funkcjonalnych plików cookie w Preferencje plików cookie.

W Tweet został usunięty (Jak to zauważyłem wccftech), studio Microsoft InXile zrobiło sarkastyczny ukłon w stronę dyskusji, żartując, że przenosi wszystkie zasoby programistów z głównej gry, aby skupić się na ekranie powitalnym.

READ  Układ M3 Pro jest niewiele szybszy od układu M2 Pro w niezweryfikowanym wyniku testu porównawczego

Podobno „Kampania potrwa 45 minut, ale ekran powitalny będzie trwał ponad 20 godzin”.

Bethesda ogłosiła w zeszłym tygodniu, że Starfield osiągnął złoty status przed premierą w przyszłym miesiącu, stwierdzając, że główny rozwój gry został zakończony i jest gotowy do przejścia do produkcji.

Gracze mogą wstępnie załadować grę na Xbox Series X/S już teraz, a na Steamie 30 sierpnia, przed datą premiery 6 września.