29 lutego, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Szef Xbox Game Studios mówi, że Team Redfall powinien być lepiej przygotowany do bycia „pierwszą stroną”

Szef Xbox Game Studios mówi, że Team Redfall powinien być lepiej przygotowany do bycia „pierwszą stroną”

Xbox miał co najmniej kilka trudnych lat.

Niedawno uruchomiono Redfall Średnie recenzje oraz krytyka błędów gry, problemów ze współpracą i wydajnością w czasie, gdy Xbox już cierpiał z powodu obaw i krytyki ze strony wielu z jego wewnętrznych studiów 23. Przynajmniej do wczorajszej prezentacji narracja była taka, że ​​​​Xbox AAA wysiłek słabł. Ale wszystko to nasuwa pytanie: co Xbox mógł zrobić inaczej?

Podobnie jak jego koledzy naczelni, Matt Botti, szef Xbox Game Studios, rozumie, że Xbox ma wiele do udowodnienia tym, którzy uważnie go obserwują od czasu jego przejęcia pod koniec 2010 roku. Po Xbox Game Showcase zapytałem go, czy było coś, co zrobiłby inaczej. Gdyby tylko mógł cofnąć się do 2017 roku i zagrać w to jeszcze raz. Booty odpowiada, mówiąc mi, że zamierza zmienić sposób, w jaki określa swoje oczekiwania: nie z odbiorcami Xbox, ale z programistami, którzy otrzymują Xbox.

Kiedy studio staje się częścią Xbox, staje się częścią pierwszego podmiotu; Ludzie patrzą na nie przez inny pryzmat.


Booty odpowiada: „Kiedy studio staje się częścią Xbox, czy ci się to podoba, czy nie, staje się częścią pierwszej partii”. „A jako część pierwszej imprezy znajdują się w innym świetle; ludzie patrzą na nich przez inny pryzmat. Moim obowiązkiem i naszym obowiązkiem jako szerszej organizacji Xbox jest upewnienie się, że to rozumieją, a następnie upewnij się, że jest skonfigurowany i że odpowiednio określiliśmy oczekiwania. Jeśli jesteś małym, niezależnym studiem, możesz zapłacić za grę, a może pracujesz nad czymś i mówisz, że tak naprawdę to nie działa, po prostu naładujmy to, usuń to z drogi i przejdź do naszej następnej gry. Nie mamy tego luksusu jako część pierwszej imprezy.

READ  Pojawia się system iOS 17.2 z nową aplikacją Journal i obsługą przestrzennego przechwytywania wideo

„Gdybym cofnął się w czasie, gdzie czuję się trochę pominięty w związku z Redfall, ten projekt rozpoczął się, zanim kupiliśmy Zenimax, i myślę, że moglibyśmy wykonać lepszą robotę, konfigurując je… czas w moim małym wehikule czasu”. Do 2017 roku upewnij się, że wszyscy rozumieją, że nie będą już mogli wydawać gier takich jak Double Fine czy inXile. Będą postrzegani jako część pierwszej imprezy.

Od czasu premiery Redfall do Średnie recenzje Krytykując błędy gry, problemy ze współpracą i wydajnością, kierownictwo Xbox wzięło odpowiedzialność za rozczarowanie, a także wskazało, że wierzy, że będzie działać lepiej. Ze względu na silniejsze fałszywe recenzje. Jednak po zastanowieniu prezes Xbox Game Studios, Matt Botti, dodaje, że jednym z powodów, dla których zespół nie był świadomy problemów, były twierdzenia, że ​​jest to „wizja tunelowa” i brak szerszego obrazu.

„Czasami zespół może uzyskać trochę tunelową wizję swojej gry, a innym razem kierownictwo może mieć przeciwny problem, być może zbyt daleko idące przybliżenie” — mówi Booty. Mając wskazówki, że gra będzie działać w określony sposób… nakłaniamy ludzi do grania w tę grę, wystawiania recenzji, robienia próbnych recenzji i po prostu mamy wskazówki, że gra będzie działać lepiej niż w rzeczywistości. I myślę, że zespół był tak zaangażowany w to, co budowali, że mieli trochę wizji tunelu”.

Booty mówi dalej, że odpowiedzialność za Redfall ostatecznie spoczywa na nim i szefie ZeniMax, Jamesie Lederze, i wzywa graczy, aby nie obwiniali poszczególnych programistów.

„Jeśli pracujesz dla Arkane, spędziłeś lata pracując nad Redfall” – mówi. „Dla mnie po prostu współczuję ludziom, którzy spędzili cały swój czas pracując nad tym, wzniecając cały ten ogień w swojej grze. Od razu przechodzę do: Jak wspieramy zespół? Jak wspieramy ich, aby gra była w grze kształt i czego się z tego uczymy?”

READ  Naukowcy tworzą „Super DVD”.

Rozmawialiśmy również z Bootym o tym, dlaczego gry trwają obecnie o wiele dłużej. Booty pojawił się również na panelu z innymi szefami Xbox, aby porozmawiać o własnej strategii dla Xbox, wraz z szefem Xbox, Philem Spencerem, mówiącym o znaczeniu konsoli. Tutaj możesz nadrobić wszystko, począwszy od Xbox Showcase i IGN Summer of Gaming.

Rebecca Valentine jest starszym reporterem w IGN. Możesz ją znaleźć na Twitterze @pracownik.