16 maja, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Avia rusza z kampanią rebrandingową w Polsce

Inicjatywa jest hołdem dla szwajcarskich korzeni marki nowym hasłem „Jak szwajcarski zegarek”, oprócz oferowania klientom cotygodniowych zegarków Swatch.


Grupa Unimod rozpoczęła kampanię rebrandingową dla sieci stacji paliw Avia w Polsce. „Like a Swiss Watch” to najnowszy slogan, który zainspirował inicjatywę, oddając hołd szwajcarskim korzeniom marki.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na konkurencyjną ofertę dystrybutora paliw, zarówno pod względem cen paliw, jak i jakości produktów i usług. Hasło to reprezentuje wartości często kojarzone z zegarkiem, jednym z najlepszych szwajcarskich produktów, a co za tym idzie precyzję i dokładność przypisywane mechanizmom, które wychodzą spod rąk szwajcarskich zegarmistrzów.

Nieodłączną cechą usług świadczonych przez stacje marki Avia Network w Polsce jest podkreślenie dbałości o każdy szczegół. Koncept Eat&Go, stacja oferująca klientom aromatyczną kawę, a także strefa handlowa pod względem designu i ergonomii, wpisuje się w tę ideę.

„Najnowsza odsłona nawiązuje do najsłynniejszego skojarzenia z niezawodnymi szwajcarskimi zegarkami, wykonanymi z najlepszych materiałów, eleganckimi i funkcjonalnymi. Tym samym marka Avia oferuje swoim klientom wygodną, ​​wygodną, ​​ale estetycznie dopracowaną strefę zakupową Eat&Go, wysokiej jakości paliwo, bogatą ofertę produktową oraz niezliczone promocje cenowe” – powiedział Robert Nowek, Dyrektor Zarządzający Sieci Avia w Polsce i na Ukrainie.

Kampania rozpoczyna się konkursem „Czas na szwajcarskie nagrody”, cotygodniową nagrodą dla klientów w postaci zegarków Swatch, a główną nagrodą jest wycieczka do Szwajcarii.

Powiązane treści

Omówić

READ  Potężny pożar strawił centrum handlowe w Warszawie z 1400 sklepami