24 lutego, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Źródła podają, że opóźnienia w paczkach wpływające na sortownię w Missouri City mają obecnie wpływ na centrum dystrybucyjne w północnym Houston

Źródła podają, że opóźnienia w paczkach wpływające na sortownię w Missouri City mają obecnie wpływ na centrum dystrybucyjne w północnym Houston

W ciągu ostatnich kilku tygodni firma USPS powiedziała KPRC 2, że przyczyną opóźnień w sortowaniu paczek w sortowni w Missouri City jest to, że poczta jest w trakcie aktualizacji swojego systemu pocztowego.

Widzowie powiedzieli Curly Bell z KPRC 2, że ich paczki również utknęły w obiekcie w północnym Houston.

Właściciel małej firmy Axel Riker powiedział, że w placówce utknęły setki paczek.

Powiązany: Kobieta twierdzi, że jej ojciec nie był leczony na serce, ponieważ w ośrodku przetwarzania danych USPS w mieście Missouri City nadal wysyłane są przesyłki pocztowe

„Potwierdziliśmy, że obecnie znajduje się tam co najmniej 600–800 paczek. Leżały tam przez ostatnie dwa tygodnie” – powiedział Riker.

Ricker powiedział, że zatrzymuje się w placówce prawie codziennie, mając nadzieję, że wysyłane przez niego paczki dotrą do klientów. Stwierdził, że wewnątrz obiektu panuje bałagan.

Poczta USPS za kulisami (KPRC2)

Czytaj więcej: Houston, mamy problem z pocztą. Oto, co wiemy

„Kiedy wchodzisz do rampy załadunkowej, gdzie wszyscy przewoźnicy dostarczają pocztę, widzisz piętrzącą się ogromną liczbę paczek, kopert spadających na ziemię, ułożonych w stosy o wysokości ponad sześciu stóp i bardzo trudno jest się w nich poruszać, aby manewrować”. powiedział Riker.

Poczta USPS za kulisami (KPRC2)

Źródła poinformowały KPRC 2, że USPS przywiózł ciężarówki pełne poczty z obiektu w Missouri City do obiektu w północnym Houston, aby pomóc w tworzeniu kopii zapasowych. Wydaje się, że to posunięcie pogorszyło sytuację placówki w północnym Houston.

Ryker powiedział, że opóźnienie kosztowało jego firmę ponad 10 000 dolarów. Ryker powiedział, że jego firma być może będzie zmuszona wstrzymać zamówienia online, jeśli jego paczki nie zostaną wkrótce wysłane.

Czytaj więcej: Paczki utknęły, a w sortowni USPS w Missouri City nadal występują opóźnienia

W ciągu ostatnich kilku tygodni firma KPRC 2 kilkakrotnie kontaktowała się z firmą USPS z pytaniem, kiedy problem zostanie rozwiązany. Nie powiedzieli, ile to może potrwać.

READ  Akcje osłabiły oczekiwania inflacyjne z powodu bombardowania miedzią
Poczta USPS za kulisami (KPRC2)

USPS oświadczyło, że pracuje nad rozwiązaniem problemów i zachęca każdego, kto ma opóźnione paczki, do kontaktu. Przesłali następujące oświadczenie:

W ramach 10-letniego planu Delivering for America Poczta modernizuje naszą sieć przetwarzania przesyłek pocztowych i paczek. Na przestrzeni dziesięcioleci nasza dotychczasowa sieć powodowała znaczne straty finansowe, zwiększała odroczone koszty konserwacji, pogarszała warunki w miejscu pracy naszych pracowników oraz nie zapewniała skutecznej integracji przetwarzania i dostarczania poczty i paczek. Przekształcenie naszej sieci jest niezbędne i fundamentalne dla naszego dalszego istnienia jako organizacji i usług na rzecz narodu amerykańskiego i naszych klientów biznesowych.

W rejonie Houston nadal trwają modyfikacje sieci. Rozpoczęliśmy kompleksową transformację Centrum Przetwarzania i Dystrybucji w North Houston (P&DC) do Regionalnego Centrum Przetwarzania i Dystrybucji (RPDC). W ramach naszego 10-letniego planu w nadchodzących latach konsolidujemy i centralizujemy operacje przetwarzania poczty w około 60 nowych centrach RPDC w całym kraju, które będą obsługiwać pocztę oryginalną i przetwarzanie wszystkich przesyłek. Wiele ośrodków RPDC, takich jak North Houston, zostanie zbudowanych w oparciu o istniejące obiekty pocztowe. Ocenia się całą geografię USPS w celu określenia najbardziej odpowiedniego zestawu obiektów w każdym regionalnym ekosystemie.

Nowe centra RPDC umożliwią USPS lepsze wykorzystanie zasobów – w tym przestrzeni, personelu, sprzętu do przetwarzania i transportu – w celu wykorzystania najnowszych technologii, które wydajniej przetwarzają pocztę i paczki, tworząc jednocześnie jaśniejsze, czystsze i bardziej nowoczesne miejsca pracy dla pracowników pocztowych .

W ramach transformacji sieci tworzymy także Lokalne Centra Przetwarzania (LPC) na terenie całego kraju. Obiekt w Missouri City w Teksasie jest oznaczony jako South Houston LPC. Prawie wszystkie LPC zostaną zbudowane na bazie istniejących obiektów pocztowych. Oczekuje się, że w ciągu najbliższych kilku lat zostanie otwartych aż 180 samodzielnych LPC. LDC przetworzy pocztę docelową i przewiezie pocztę i paczki do miejsca doręczenia. LPC zostaną zmodernizowane dzięki ustandaryzowanym projektom przepływu pracy i ulepszonym procesom, zapewniając korzyści podobne do RPDC, w tym zmianę położenia maszyn w celu usprawnienia przepływu poczty, usunięcie przeszkód z podłogi w pomieszczeniu roboczym, poprawę ogólnej widoczności (np. oświetlenie) i poprawę wydajności. Regiony.

READ  Dow odbił się na płaskim poziomie, wycofując się z 200-punktowej straty w niestabilnych transakcjach po silnym raporcie o zatrudnieniu

Proces ten, jak każda tego typu transformacja, wymaga czasu. Usługa pocztowa będzie spełniać wszystkie wymogi prawne, legislacyjne, umowne i regulacyjne w związku z dalszą modernizacją sieci w nadchodzących latach.

Jak w przypadku każdego przejścia, mogą wystąpić tymczasowe i niezamierzone zakłócenia. Podejmujemy kroki, aby przesyłki były realizowane tak szybko i sprawnie, jak to możliwe, dlatego przepraszamy wszystkich klientów, którzy mogą mieć problemy z dostawą towaru. Gorąco zachęcamy klientów mających wątpliwości do skontaktowania się z nami online lub za pośrednictwem naszego bezpłatnego numeru. Kiedy klienci się z nami skontaktują, mogą przekazać istotne szczegóły naszemu personelowi obsługi klienta. Każdej sprawie zostanie nadany numer, dzięki czemu Poczta będzie mogła w pełni zbadać sytuację i zaproponować naszym klientom odpowiednie rozwiązanie. Klienci mogą zadzwonić pod numer 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) lub odwiedzić naszą stronę internetową pod adresem www.usps.com/help.

Prawa autorskie 2024 KPRC Click2Houston – Wszelkie prawa zastrzeżone.