22 maja, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Zmiany na torze w Long Beach spotkały się z entuzjastycznymi recenzjami już po pierwszym treningu

Zmiany na torze w Long Beach spotkały się z entuzjastycznymi recenzjami już po pierwszym treningu

W piątek miasto Long Beach otrzymało same pochwały od dwóch najszybszych kierowców IndyCar.

„Zakręt ósmy. To jest zakręt” – powiedział Felix Rosenqvist z Mayer Shank Racing, który zajął drugie miejsce w Hondzie nr 60. Pozasezonowa jazda pełna wybojów w zakrętach prowadzących na długą prostą tylną sprawiła, że ​​przejechanie zakrętu nr 8 było szybkim i przyjemnym przeżyciem, co Rosenqvist i były kolega z zespołu Pato Oward odkryli w swoim Arrow McLaren Chevy nr 5 Arrow.

„W zeszłym roku doszło do wyboju” – powiedział Oward po zajęciu pierwszego miejsca z czasem okrążenia 1:06,6874 sekundy. „Trzeba było poczekać po garbie, a potem dojść do władzy. Teraz, gdy garb zniknął, jest dużo szybciej. To zdecydowanie miejsce, w którym uzyskałem znaczny czas okrążenia w porównaniu z zeszłym rokiem.

Ciekawą notatką, którą można połączyć z komentarzami O'Warda, jest prawie identyczne okrążenie, które przejechał w 2023 r., wynoszące 1:06,6999 s podczas tej samej piątkowej sesji. Chociaż ulepszenia w zakręcie 8 z pewnością pomogły skrócić czas dotarcia do zakrętu 9, tor był wyraźnie brudny, co prawdopodobnie miało na celu ukrycie pełnego potencjału toru.

„Ósmy zakręt był dużą różnicą” – dodał Rosenqvist. „Możesz jechać z dużą prędkością… Myślę, że wykonali dobrą robotę”.

Turn 5, miejsce, w którym w zeszłym roku wystąpiło wiele problemów, również otrzymało od miasta pewne ulepszenia, co zadowoliło Szweda.

„Dostosowali krzywą, co wydaje się dla nas dobre” – powiedział. – Więc tak, wszystko w porządku.

READ  Tiger Woods wycofał się z PGA Championship po wzięciu udziału w najgorszej trasie w karierze imprezy