11 maja, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Zamiana Hellcat-side-by-side mogła skończyć się tylko źle

Zamiana Hellcat-side-by-side mogła skończyć się tylko źle

Chęć upakowania największego, najmocniejszego silnika w najmniejszej i najlżejszej obudowie ma w sobie coś z uniwersalności. Wszyscy zastanawiamy się: „Jak wyglądałby motocykl o mocy 1000 koni mechanicznych?” A może to tylko ja i moje bratnie dusze Blog SXS To stawia 800-konny silnik skrzyniowy Dodge’a Demona obok siebie.

Ci ludzie byli odpowiedzialni za szereg konstrukcji obok siebie, które były całkowicie oderwane od rzeczywistości. A diaboliczna zamiana nie jest nawet najbardziej szalona; To odnosi się do specyfikacji side-by-side o mocy 1000 koni mechanicznych Zbudowali w zeszłym roku które wykorzystują silnik Toyota 2JZ jako katalizator. Podczas gdy ta konfiguracja miała działać szybko, konfiguracja podmieniona przez Demona została zaprojektowana wyłącznie z myślą o wypaleniu.

To ćwiczenie z dysonansu poznawczego. Z zewnątrz wygląda jak normalny CF-Moto 1000XL, ale pod spodem jest kompletne szaleństwo. Koła Forda Mustanga ujawniają sekret świetności, ale pod podnoszonym łóżkiem znajduje się 800-konny 6,2-litrowy silnik Dodge’a Demona V8. Jest dekoracyjny pod każdym względem, z tylnymi siedzeniami, w których znajduje się większość silnika, podczas gdy skrzynia biegów Powerglide chowa się tuż za silnikiem. Za pomocą krótkiego wału napędowego moc przekazywana jest na tylną ramę pomocniczą S550 Mustang wraz z wahaczami, osiami i tylnym mechanizmem różnicowym.

Wiele niestandardowych produkcji umożliwiło zmianę, z niestandardowym połączeniem biegów skonfigurowanym tak, aby połączyć Powerglide z miejscem zmiany biegów z dopasowanymi bramkami wydrukowanymi w 3D. Chłodnica montowana z tyłu utrzymuje wszystko w ryzach, a chłodnica oleju montowana z przodu kontroluje temperaturę oleju. Skrzynia biegów została specjalnie zaprojektowana do szybkiej zmiany pierwszego i drugiego biegu w celu kontrolowania prędkości kół podczas zmęczenia. Maszyna będzie działać z szacowaną prędkością tylnego koła wynoszącą 170 mil na godzinę podczas wypalania, co jest obszarem, w którym pękają opony.