20 czerwca, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

YouTube zabija format reklam nakładkowych w przyszłym miesiącu – Ars Technica

YouTube zabija format reklam nakładkowych w przyszłym miesiącu – Ars Technica

Zbliżenie / Reklama wyświetlana nad filmem w YouTube.

YouTube/Rozrywka na szczycie

Oto coś, czego nie widzisz codziennie: mniej reklam w YouTube. Cóż, mniej reklam Kształty, co najmniej. YouTube Ostatni post na forum Mówi, że firma pozbędzie się „nakładkowych reklam” na filmach z YouTube. Są to banery reklamowe ze starej szkoły, które pojawiają się nad odtwarzaczem wideo, blokując widok tego, co próbujesz obejrzeć.

YouTube twierdzi, że reklamy zakończą się 6 kwietnia, nazywając to „staromodnym formatem reklamy”. Firma twierdzi, że reklamy działały tylko na komputerze i „niepokoiły widzów”. Teraz jedynymi reklamami w odtwarzaczu wideo będą reklamy wideo, które można odtwarzać przed filmem, w jego trakcie lub po nim. Wyskakujące okienko Prezentacja produktów jest również dozwolone, na liście polecanych filmów nadal będą znajdować się banery reklamowe.

Firma twierdzi, że spodziewa się „ograniczonego wpływu na większość twórców, ponieważ zaangażowanie przenosi się na inne formaty reklam”. Reklamy są irytujące dla widzów, ale twórcy często otrzymują zapłatę tylko wtedy, gdy zostaną spełnione określone limity reklam. Zobacz nakładkę reklamową To niekoniecznie wystarczyło Aby twórca treści zarabiał pieniądze — reklamodawcy mogą płacić tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie reklamę, więc istniała duża szansa, że ​​nikt nie otrzyma zapłaty za te wyskakujące okienka. Reklamy wideo z przyciskiem pominięcia również nie płacą, jeśli użytkownik kliknie przycisk pominięcia.

Obraz aukcji wg Jerycho / Ron Amadeo

READ  Straszne, szybkie październikowe wydarzenie Apple na komputery Mac: jak oglądać i czego się spodziewać dziś wieczorem