Ludzie zawsze mówią, że Porsche 911 to łatwy wybór, że 911 są wszędzie, a jeśli je kupisz, staniesz się kolejnym gościem 911. Ale mocno w to wierzę, jeśli tak jest NIE Gościu, Porsche 911, jeszcze nim nie jeździłeś.
RUF RT12 jest tego ekstremalną wersją.
Ten RUF RT12 z 2007 roku jest obecnie wystawiony na sprzedaż w serwisie Cars & Bids. Sprawdź i licytuj tutaj.
RT12 wygląda jak 911 i w pewnym stopniu nim jest. (Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem Porsche 911 i potrzebujesz wskazówek dotyczących wszystkich numerów i nazwisk, które ci zaraz rzucę, sprawdź to Ten I Ten.)
RUF po raz pierwszy pojawił się w RT12 na początku generacji 997 Porsche 911, która pojawiła się po 996 i trwała od 2004 do 2011. Ponieważ nowe generacje samochodów sportowych zwykle zaczynają się od wersji podstawowych i z biegiem lat stają się coraz bardziej ekstremalne w tych wczesnych latach nie było silnika 997 o mocy 500 KM z turbodoładowaniem. RT12 oferował nadwozie w stylu 997 z wersją silnika 996 Turbo o mocy 650 koni mechanicznych, co czyniło go pół-997 Turbo dla tych, którzy nie chcieli czekać.
Ale nie było to tylko wczesne 997 Turbo. RUF dostosowuje i buduje samochody, co oznacza, że kluczowe elementy RT12 – takie jak panele nadwozia i skrzynia biegów – pochodzą od samej firmy RUF. Sześciobiegowa, manualna skrzynia biegów RT12 jest władcza i zautomatyzowana, a jej przód zagłębia się głęboko w ziemię. Po raz pierwszy zobaczyłem RT12 w salonie pełnym Porsche, a jego przednia warga wydawała się niższa niż w pobliskim jasnoniebieskim 911 GT2 RS.
RT12, którym jeździłem, kosztuje nowy około 300 000 dolarów i jest wyposażony w sześciobiegową manualną skrzynię biegów RUF, napęd na wszystkie koła, hamulce węglowo-ceramiczne, hydrauliczne podnoszenie przodu i wiele innych. Powiedziano mi, że przekracza podane 650 koni mechanicznych, i ja w to wierzę.
Salon, który go sprzedaje, HCC Specialty Cars, powiedział mi, jak źle było, zanim nim jeździłem: sprzęgło jest ciężkie, samochód chce jechać z dużą prędkością, a nie z niską, i chce być zasilany poważnym gazem, aby wejść do pierwszy bieg.
Uważam, że jest bardziej przyjazny, niż się spodziewałem. Dobrze radziło sobie przy niskich prędkościach, a kiedy już wsiadłem do samochodu, czułem się jak w klasycznym 911-tce: dużo miejsca nad głową, na nogi i nadwozie, a wrażenia z jazdy i widoczność skupiona na mnie, kierowcy. Samochód osłaniał mnie tak dobrze, że właściwie zapomniałem, jak nisko znajdował się nad ziemią; Wydawało się to naturalne, a przy sporadycznym korzystaniu z funkcji podnoszenia nosa nigdy nie wystąpiło żadne zadrapanie.
Dźwignia zmiany biegów jest nacięta i przykręcona do każdego biegu jak ciężka, ale przyjemna maszyna. the Dziękuję, dziękuję Z każdą zmianą było satysfakcjonująco, a samochód na moje polecenie mógł się cofać lub toczyć do przodu.
W samochodach z turbodoładowaniem często występuje zauważalna zjawisko zwane opóźnieniem turbodoładowania, które polega na tym, że po przytwierdzeniu samochodu do podłoża czeka na włączenie turbin, zanim uzyska dodatkową moc. Nigdy nie rozumiałem narzekań na turbo lag, a w tym aucie szczególnie tego nie rozumiem – gdy włączyło się doładowanie, auto szarpało do przodu. Czuliśmy się, jakbyśmy razem polecieli w kosmos.
Moja jedyna skarga dotycząca RT12 jest niewielka: uniesienie nosa automatycznie spada przy prędkości 20 mil na godzinę, a nie nieco wyższej, co oznacza, że podczas jazdy po okolicy często trzeba kilka razy skorzystać z windy, aby pokonać zmiany wysokości, a nie tak trzymać. Ale jest to coś, do czego można się przyzwyczaić z biegiem czasu. Przyzwyczaiłem się po około 10 minutach.
Obecnie RUF należy do takich firm jak RWB i Singer Vehicle Design w świecie znanych firm sąsiadujących z Porsche. Firma oferuje ekstremalną personalizację, a jeden z jej przedstawicieli, Mark Pfeiffer, powiedział mi, że zbudowano tylko około 60 samochodów z gamy RT12. Ale RUF nie zawsze był w interesie Porsche.
Firma rozpoczęła działalność jako stacja paliw w wiejskim niemieckim miasteczku Pfaffenhausen w 1939 roku, prowadzona przez niejakiego Aloisa Ruffa seniora i jego rodzinę. Historię firmy opowiedziała niedawno jego wnuczka, Aloisa Ruff Kierunek silnika.
Alois Ruf senior zbudował autobus, który miał przewozić mieszkańców Pfaffenhausen do większych miast, a pewnego dnia przejechało nim Porsche 356 – powiedziała. Alois Ruf Jr., ojciec Aloisy, był wtedy małym dzieckiem i miał obsesję na punkcie prędkości samochodu.
Samochód 356 stracił kontrolę i rozbił się, więc Aloisa powiedziała, że jej ojciec i dziadek zabrali kierowcę do szpitala. Kierowcy nic się nie stało, więc zaproponowali, że kupią rozbity samochód i go naprawią. Zgodził się i to skierowało Rove’a na drogę do Porsche.
Naturalnie następcą 356 było 911.
W 1977 r. RUF modyfikował turbosprężarkę z epoki 930, aby zapewnić większą moc, a w 1987 r. firma odniosła sukces. Był wyposażony w samochód nazwany „Yellowbird”, który w rzeczywistości nosił nazwę RUF CTR. Pojawił się współczynnik klikalności Magazyn drogowy i torowyTegoroczna strzelanina przy dużej prędkości miała miejsce na 25,5-kilometrowym niemieckim torze testowym Volkswagena w Ehra-Lessien.
Zdjęcia z testu są deszczowe i ponure i przedstawiają słynne supersamochody, takie jak Ferrari Testarossa i Lamborghini Countach. Wśród nich jest mały samochód przypominający Porsche 911 i gumowa kaczka. Ta mała kaczka osiągnęła prędkość 330 km na godzinę, wygrywając konkurs magazynu „Najszybszy samochód świata” i trafiając na jej artykuł na okładce.
Żółty ptak to miał Plakietka RUF i numer RUF VIN Ponieważ Niemcy przyjęły firmę jako producenta, co sprawiło, że przez jakiś czas był to najszybszy samochód produkcyjny na świecie. Jak podała grupa Zjednoczonego Frontu Rewolucyjnego, po tym jak samochód uderzył z prędkością 330 km na godzinę Ścieżka drogowa: „Możemy sprawić, że będzie jechał szybciej, ale nie ma większego sensu, aby samochód jechał szybciej”.
Pfeiffer powiedział mi, że celem RUF było być „wilkiem w owczej skórze” i rzeczywiście tak było. Dla wszystkich wokół mnie: jeździłem zwykłym Porsche 911, a nie RT12. Ale dla tych, którzy wiedzieli, było to wyjątkowe.
RT12 to droższy supersamochód, gdy nie chcesz uwagi i zmęczenia, jakie towarzyszą droższemu supersamochodowi – a czasami jest to idealny supersamochód do prowadzenia.
Ten RUF RT12 z 2007 roku jest obecnie wystawiony na sprzedaż w serwisie Cars & Bids. Sprawdź i licytuj tutaj.
. „Telewizyjny pionier. Fan alkoholu. Namiętny komunikator. Oddany badacz kawy. Boczek ninja”.
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS