Kongres się rozpocznie Dwupartyjna próba zlikwidowania dominacji reklamowej Google w kolejnej bitwie między prawodawcami a wielkimi technologiami.
Ustawa o konkurencji i przejrzystości w zakresie reklamy cyfrowej zakazuje firmom, których transakcje w zakresie reklamy cyfrowej przekraczają 20 miliardów dolarów, udziału w więcej niż jednej części procesu reklamy cyfrowej.
Projekt ustawy jest współsponsorowany przez senatorów Ted Cruz (R., Texas), Amy Klobuchar (D., Minnesota) i Richard Blumenthal (D., Connecticut), Według Wall Street Journal,.
Google Ten rachunek bardzo ucierpi ze względu na przychody firmy macierzystej Alphabet w wysokości ponad 54 miliardów dolarów z reklamy cyfrowej w samym tylko pierwszym kwartale. Ustawa zasadniczo musiałaby zostać podzielona w jakiejś formie, aby była zgodna z nowymi wymogami federalnymi.
Kłopoty prawne firmy rozpoczęły się w 2020 r. od pozwu antymonopolowego wytoczonego przez Departament Sprawiedliwości, który twierdził, że Google wykorzystywał ekskluzywne umowy z operatorami bezprzewodowymi i producentami telefonów do kontrolowania konkurencji. Ówczesny prokurator generalny, William Burr, powiedział, że Google utrzymuje „kontrolę nad milionami ludzi w Internecie”. […] Jestem to winien nielegalnemu monopoliście”.
Twitter, aby dodać etykietę ostrzegawczą do Twittera, uważa to za „wirusowy błąd”
Departament Sprawiedliwości firmy Biden wszczął nowe dochodzenie w sprawie rzekomych praktyk antymonopolowych Google dotyczących reklamy cyfrowej, ale do tej pory nie wniesiono pozwu w tej sprawie.
Ale Teksas złożył pozewktóry ma Rozrósł się do wielopaństwowego wysiłku, w związku z praktyką reklamową, w styczniu br. Dyrektor ds. Polityki Gospodarczej Google Adam Cohen Książki o procesie To, że firma uznała to za „bardziej śmieszne niż łagodne”, nie „spełniało kryteriów prawnych do wysłania sprawy na rozprawę”.
wstążka | ochrona | w przeciwnym razie | oni się zmieniają | zmieniają % |
---|---|---|---|---|
ALFABET INC. | 2178,16 | -29,52 | -1,34% | |
AMZN | AMAZON.COM INC. | 2151,82 | +5,44 | + 0,25% |
TWTR | Twitter cię. | 38,29 | +1.00 | + 2,68% |
ZM | ZOOM VIDEO COMMUNICATIONS INC. | 89,74 | -1,20 | -1,32% |
„Skarga fałszywie przedstawia naszą działalność, produkty i motywacje, a my zamierzamy ją odrzucić na podstawie braku uzasadnionych roszczeń antymonopolowych” – napisał Cphen w poście na blogu.
Google odgrywa rolę na wielu etapach swojej praktyki reklamy cyfrowej – praktykę, którą senator Mike Lee z R-UT skrytykował za noszenie wielu kapeluszy jednocześnie.
„Kiedy firma może nosić wszystkie te kapelusze naraz, może angażować się w zachowanie, które krzywdzi wszystkich” – powiedział Lee w tym tygodniu gazecie.
Rzecznik Google powiedział o nowym prawie, że „ograniczenie tych narzędzi zaszkodzi wydawcom i reklamodawcom, obniży jakość reklam i stworzy nowe zagrożenia dla prywatności”.
KLIKNIJ TUTAJ, ABY PRZECZYTAĆ WIĘCEJ O FOX BUSINESS
„Prawdziwym problemem są niskiej jakości brokerzy danych, którzy zagrażają prywatności Amerykanów i zalewają ich niechcianymi reklamami” – powiedział rzecznik.
Firmy będą miały rok na dostosowanie się do nowych wymogów, jeśli ustawa wejdzie w życie.
Hilary Vaughn z FOX Business przyczyniła się do powstania tego raportu.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów