1 lipca, 2022

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Prawo antymonopolowe Google: ustawa Bipartisan Congressional to najnowszy problem prawny firmy technologicznej związany z praktykami reklamowymi

Prawo antymonopolowe Google: ustawa Bipartisan Congressional to najnowszy problem prawny firmy technologicznej związany z praktykami reklamowymi

Kongres się rozpocznie Dwupartyjna próba zlikwidowania dominacji reklamowej Google w kolejnej bitwie między prawodawcami a wielkimi technologiami.

Ustawa o konkurencji i przejrzystości w zakresie reklamy cyfrowej zakazuje firmom, których transakcje w zakresie reklamy cyfrowej przekraczają 20 miliardów dolarów, udziału w więcej niż jednej części procesu reklamy cyfrowej.

Projekt ustawy jest współsponsorowany przez senatorów Ted Cruz (R., Texas), Amy Klobuchar (D., Minnesota) i Richard Blumenthal (D., Connecticut), Według Wall Street Journal,.

Google Ten rachunek bardzo ucierpi ze względu na przychody firmy macierzystej Alphabet w wysokości ponad 54 miliardów dolarów z reklamy cyfrowej w samym tylko pierwszym kwartale. Ustawa zasadniczo musiałaby zostać podzielona w jakiejś formie, aby była zgodna z nowymi wymogami federalnymi.

Kłopoty prawne firmy rozpoczęły się w 2020 r. od pozwu antymonopolowego wytoczonego przez Departament Sprawiedliwości, który twierdził, że Google wykorzystywał ekskluzywne umowy z operatorami bezprzewodowymi i producentami telefonów do kontrolowania konkurencji. Ówczesny prokurator generalny, William Burr, powiedział, że Google utrzymuje „kontrolę nad milionami ludzi w Internecie”. […] Jestem to winien nielegalnemu monopoliście”.

Twitter, aby dodać etykietę ostrzegawczą do Twittera, uważa to za „wirusowy błąd”

Departament Sprawiedliwości firmy Biden wszczął nowe dochodzenie w sprawie rzekomych praktyk antymonopolowych Google dotyczących reklamy cyfrowej, ale do tej pory nie wniesiono pozwu w tej sprawie.

Ale Teksas złożył pozewktóry ma Rozrósł się do wielopaństwowego wysiłku, w związku z praktyką reklamową, w styczniu br. Dyrektor ds. Polityki Gospodarczej Google Adam Cohen Książki o procesie To, że firma uznała to za „bardziej śmieszne niż łagodne”, nie „spełniało kryteriów prawnych do wysłania sprawy na rozprawę”.

READ  Cryptoverse: czy zbliża się koniec zimy Bitcoina?
wstążka ochrona w przeciwnym razie oni się zmieniają zmieniają %
Google ALFABET INC. 2178,16 -29,52 -1,34%
AMZN AMAZON.COM INC. 2151,82 +5,44 + 0,25%
TWTR Twitter cię. 38,29 +1.00 + 2,68%
ZM ZOOM VIDEO COMMUNICATIONS INC. 89,74 -1,20 -1,32%

„Skarga fałszywie przedstawia naszą działalność, produkty i motywacje, a my zamierzamy ją odrzucić na podstawie braku uzasadnionych roszczeń antymonopolowych” – napisał Cphen w poście na blogu.

Google odgrywa rolę na wielu etapach swojej praktyki reklamy cyfrowej – praktykę, którą senator Mike Lee z R-UT skrytykował za noszenie wielu kapeluszy jednocześnie.

Fundusze hedgingowe zrzucają akcje Netflix, akcje innych platform, ponieważ sprzedaż technologii jest kontynuowana

„Kiedy firma może nosić wszystkie te kapelusze naraz, może angażować się w zachowanie, które krzywdzi wszystkich” – powiedział Lee w tym tygodniu gazecie.

Rzecznik Google powiedział o nowym prawie, że „ograniczenie tych narzędzi zaszkodzi wydawcom i reklamodawcom, obniży jakość reklam i stworzy nowe zagrożenia dla prywatności”.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY PRZECZYTAĆ WIĘCEJ O FOX BUSINESS

„Prawdziwym problemem są niskiej jakości brokerzy danych, którzy zagrażają prywatności Amerykanów i zalewają ich niechcianymi reklamami” – powiedział rzecznik.

Firmy będą miały rok na dostosowanie się do nowych wymogów, jeśli ustawa wejdzie w życie.

Hilary Vaughn z FOX Business przyczyniła się do powstania tego raportu.