25 lutego, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Miejsca przy wejściu do samolotu United Airlines przed pasażerami w środkowym przejściu i przejściu

Miejsca przy wejściu do samolotu United Airlines przed pasażerami w środkowym przejściu i przejściu

Linie United Airlines planują przyspieszyć proces wejścia na pokład, wpuszczając na pokład pasażerów klasy ekonomicznej, którzy kupili miejsca przy oknie, przed osobami zajmującymi miejsca w środku i przy przejściu.

Z wewnętrznej notatki udostępnionej dziennikowi „The New York Times” wynika, że ​​zmiana, która ma wejść w życie 26 października, może skrócić czas wejścia na pokład każdego lotu nawet o dwie minuty. Będzie to miało wpływ na loty krajowe i niektóre loty międzynarodowe.

Linie lotnicze, które wracają do zdrowia po spadku liczby podróży podczas pandemii wirusa, regularnie żonglują procesami wejścia na pokład, próbując zaoszczędzić czas i zwiększyć zyski.

Zgodnie z nowym planem miejsc linii United, znanym jako WILMA, co jest luźnym skrótem od „przy środkowym przejściu przy oknie”, w pierwszej kolejności na pokład wsiadają pasażerowie w klasie ekonomicznej z miejscami przy oknie, następnie osoby na środkowych siedzeniach, a następnie osoby na miejscach przy przejściu. Rodziny podróżujące tym samym lotem wejdą na pokład razem.

Proces wejścia na pokład pasażerów Klasy Pierwszej i Klasy Biznes nie ulegnie zmianie, a grupa wchodząca na pokład nadal będzie obejmować osoby niepełnosprawne, małoletnich podróżujących bez opieki, personel wojskowy w czynnej służbie oraz rodziny podróżujące z dziećmi do 2. roku życia.

Jak wynika z wewnętrznej notatki, przewoźnik United przetestował metodę WILMA, którą po raz pierwszy wypróbował w 2017 r., na pięciu lotniskach i stwierdził, że skutecznie skraca ona czas wejścia na pokład.

Według Johna Milne’a, aby usprawnić wchodzenie na pokład, linie lotnicze muszą skrócić czas oczekiwania pasażerów za innymi w przejściu, a także czas potrzebny na wstanie z miejsc, aby zrobić miejsce dla kolejnej osoby w rzędzie. , profesor inżynierii i zarządzania na Uniwersytecie Clarkson. Opisał zmianę w United jako „krok naprzód”.

Ale powiedział, że na podstawie jego badań może to pójść dalej. Grupy wejścia na pokład dla każdego typu miejsca można także podzielić na przednią i tylną połowę samolotu, tak aby osoby, które zajmowały miejsca przy oknie, wsiadły na pokład w pierwszej kolejności w tylnej połowie samolotu. Jest to znane jako „Odwrócona piramida” droga.

READ  Rośnie liczba zwolnień w sektorze sztucznej inteligencji, ale liczby nie mówią wszystkiego

Linie lotnicze mogłyby też traktować każdego podróżującego razem pasażera lub rodzinę jako osobną grupę pokładową. W tym modelu pierwsza osoba wchodząca na pokład samolotu zajmie miejsce przy oknie w tylnej części samolotu, a następna osoba wchodząca na pokład zajmie miejsce przy oknie dwa rzędy przed tą osobą.

Profesor Milne powiedział, że cel United, jakim jest oszczędność do dwóch minut na locie, może nie wydawać się dużą kwotą, ale jeśli szybko uda się wystarać się na pokład samolotu, korzyści się sumują.

„W ciągu dni, tygodni, miesięcy i lat mogliby potencjalnie naprawdę zarobić pieniądze, gdyby zaoszczędzili wystarczająco dużo czasu na wejściu na pokład, aby móc skorzystać z dodatkowego lotu w ciągu dnia” – powiedział.