22 lutego, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Giełdy ulegają wahaniom w odpowiedzi na optymistyczne dane o inflacji

Giełdy ulegają wahaniom w odpowiedzi na optymistyczne dane o inflacji

W 2024 r. branża medialna i rozrywkowa będzie kontynuować rozliczenia z większą liczbą zwolnień, ponieważ rosnące koszty i zadłużone bilanse będą nadal ciążyć na oblężonym sektorze.

Oto, co czołowe firmy z branży medialnej i rozrywkowej myślą o zwolnieniach w 2024 r.:

Najważniejsza globalna

W miarę jak krążą pogłoski o fuzjach i przejęciach na temat przyszłości Paramount Global (PARA), dyrektor generalny Bob Bakish ogłosił zwolnienia w wewnętrznej notatce otrzymanej w czwartek przez Yahoo Finance.

Dyrektor wspomniał o konieczności „działania jako szczuplejsza firma i wydawania mniej”.

„Podobnie jak miało to miejsce w ciągu ostatnich kilku lat, oznacza to, że będziemy w dalszym ciągu ograniczać naszą siłę roboczą na całym świecie. Te decyzje nigdy nie są łatwe, ale są konieczne na naszej drodze do wzrostu zysków” – czytamy w notatce.

youtube

Nawet gigant technologiczny Alphabet (GOOG, GOOGL) nie uchronił się przed zwolnieniami.

W zeszłym tygodniu firma zwolniła 100 pracowników YouTube z działów zarządzania twórcami i operacji, potwierdził rzecznik Yahoo Finance, co oznacza pierwszą restrukturyzację firmy od dziesięciu lat. YouTube zatrudnia 7173 pracowników na całym świecie.

Redukcja zatrudnienia następuje po redukcji zatrudnienia w Alphabet Tysiące możliwości zatrudnienia w zespołach inżynieryjnych, sprzętowych i reklamowych w celu zmniejszenia zatrudnienia.

Zjednoczona Grupa Muzyczna

Z nowego raportu wynika, że ​​Universal Music Group (UMG), jedna z najważniejszych wytwórni płytowych w branży, planuje zwolnić setki pracowników jeszcze w tym kwartale. Bloomberga.

Chociaż UMG nie potwierdziło pełnego raportu, rzecznik firmy nawiązał do cięć w oświadczeniu firmy przekazanym Yahoo Finance: „Pracujemy nad zwiększeniem wydajności w innych obszarach działalności, abyśmy mogli zachować zwinność i reagować na dynamiczny rynek, jednocześnie zdając sobie sprawę z korzyści wynikających z naszej skali.”

Pixara

Według raportów dział animacji Disneya (DIS) zwolni do 20% z 1300 pracowników. TechCrunch. Cięcia pojawiają się w związku ze spadkiem rentowności transmisji strumieniowej i spadkiem sprzedaży biletów firmy.

READ  Target Shopper twierdzi, że godzina 7:00 to najlepsza pora na zakupy

Disney nie odpowiedział natychmiast na prośbę Yahoo Finance o potwierdzenie doniesienia.

Interesuje się handlem

Online Publishing, spółka zależna niemieckiego wydawcy Axel Springer SE, poinformowała w czwartek, że zwolni „około 8%” swojego personelu – jest to niedawna tendencja, która rozprzestrzeniła się wśród głównych organizacji informacyjnych w całym kraju. (Zobacz dalej „Los Angeles Times”).

„Ubiegły rok zakończyliśmy z gotowym planem, jasno określoną grupą docelową i wizją” – napisała Barbara Bing, dyrektor generalna Business Insider. notatka Dla pracowników. „W tym roku chcemy, aby tak się stało i skupiamy naszą firmę oraz nasze wysiłki na tej przyszłości. Niestety oznacza to również, że musimy ograniczyć niektóre obszary naszej organizacji”.

Los Angeles Times

Los Angeles Times Ogłaszać Powszechne zwolnienia we wtorek wyeliminowały pracę co najmniej 115 pracowników, czyli około 20% redakcji.

Według „Los Angeles Times” redukcja zatrudnienia była największa w 142-letniej historii gazety.

Właściciel gazety, dr Patrick Soon-Shiong, powiedział, że cięcia są konieczne, aby uwzględnić straty do 40 milionów dolarów rocznie spowodowane ponurym otoczeniem reklamowym.

Ilustrowane sporty

Jedna z najpopularniejszych publikacji sportowych zwolniła w zeszłym tygodniu większość (a może całość) swoich pracowników po tym, jak cofnięto jej wydawcy, Arena Group Holdings, licencję na wydawanie publikacji.

Arena Group nie dokonała kwartalnej płatności licencyjnej w wysokości 3,8 mln dolarów na rzecz Authentic Brands Group, która jest właścicielem magazynu od 2019 r. Authentic Brands Group sprzedała prawa do publikacji firmie Arena Group w ramach 10-letniej umowy w tym samym roku.

Przeczytaj więcej tutaj.