W piątek miasto Long Beach otrzymało same pochwały od dwóch najszybszych kierowców IndyCar.
„Zakręt ósmy. To jest zakręt” – powiedział Felix Rosenqvist z Mayer Shank Racing, który zajął drugie miejsce w Hondzie nr 60. Pozasezonowa jazda pełna wybojów w zakrętach prowadzących na długą prostą tylną sprawiła, że przejechanie zakrętu nr 8 było szybkim i przyjemnym przeżyciem, co Rosenqvist i były kolega z zespołu Pato Oward odkryli w swoim Arrow McLaren Chevy nr 5 Arrow.
„W zeszłym roku doszło do wyboju” – powiedział Oward po zajęciu pierwszego miejsca z czasem okrążenia 1:06,6874 sekundy. „Trzeba było poczekać po garbie, a potem dojść do władzy. Teraz, gdy garb zniknął, jest dużo szybciej. To zdecydowanie miejsce, w którym uzyskałem znaczny czas okrążenia w porównaniu z zeszłym rokiem.
Ciekawą notatką, którą można połączyć z komentarzami O'Warda, jest prawie identyczne okrążenie, które przejechał w 2023 r., wynoszące 1:06,6999 s podczas tej samej piątkowej sesji. Chociaż ulepszenia w zakręcie 8 z pewnością pomogły skrócić czas dotarcia do zakrętu 9, tor był wyraźnie brudny, co prawdopodobnie miało na celu ukrycie pełnego potencjału toru.
„Ósmy zakręt był dużą różnicą” – dodał Rosenqvist. „Możesz jechać z dużą prędkością… Myślę, że wykonali dobrą robotę”.
Turn 5, miejsce, w którym w zeszłym roku wystąpiło wiele problemów, również otrzymało od miasta pewne ulepszenia, co zadowoliło Szweda.
„Dostosowali krzywą, co wydaje się dla nas dobre” – powiedział. – Więc tak, wszystko w porządku.
„Zagorzały fanatyk podróży. Amatorski praktyk zombie. Badacz żywności. Wielokrotnie nagradzany ekspert popkultury. Internetowy ninja”.
More Stories
Mecze, które trzeba zobaczyć w pierwszym tygodniu rozgrywek College Football Playoff
Caitlin Clark ustanawia nową historię WNBA, pokonując Connecticut Sun w Indiana Fever
Saga kontraktowa Brandona Aiyuka z 49ers osiąga punkt zwrotny w obliczu wstrzymania kontraktu – NBC Sports Bay Area i Kalifornia