25 grudnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Zbieraj szczękę z ziemi: oto projekt Singer DLS-T o mocy 700 koni mechanicznych

Zbieraj szczękę z ziemi: oto projekt Singer DLS-T o mocy 700 koni mechanicznych

Pierwszy rzut oka

Badanie dynamiki i lekkości spotyka Turbo w jednym z najbardziej skandalicznych samochodów dekady

Podziwiajmy to przez chwilę, dobrze? Myślę, że już byłeś. Może chcesz więcej czasu? Wróć, po prostu sprawdź, czy łuk z tyłu jest tak szalony, jak się wydaje?

Ho, weź to ode mnie. Widziałem ten samochód kilka miesięcy temu jako model z gliny. Nie jestem pewien, czy kiedykolwiek miałem samochód, który oferuje więcej wizualnego rozbłysku błotnika. Proporcje, szerokość, responsywność, tylny spojler… no i skrzydła – zaraz do tego wrócę.

Ogłoszenie – ciąg dalszy strony poniżej

Cóż, dłubać w szczękach, czas na prawdę. To studium dynamiki i lekkości – Turbo, połączenie najnowszych interpretacji Porsche 911 Singera. To było zeszłoroczne studium DLS i Turbo. Innymi słowy, jest to turbodoładowany DLS, choć jak mówią twoje oczy, to wyraźnie nie jest tylko kwestia wkręcenia pary aerozoli do płaskiego 4,0-litrowego i wyrzucenia go za drzwi. Nie tylko dlatego, że ten silnik to 3.8.

Można powiedzieć, skąd pochodzi inspiracja, prawda? Lata 70. Le Mans – a konkretnie samochód, który startował nie tam, ale w wyścigu IMSA w Stanach Zjednoczonych: Typ 934/5. Ten samochód zamiatał tablicę Grupy 4 w 1977 roku, wygrywając sześć z ośmiu wyścigów. Założyciel firmy Singer, Rob Dickinson, powiedział: „Z punktu widzenia stylistyki, moją jedyną krytyką tego samochodu jest to, że wygląda na nieco za słaby z przodu i chciałem, aby nasz samochód był mocny z przodu, aby rywalizować z tyłem – i naprawdę chciałem iść do miasta z tyłu”.

Zastanawiam się, jakim cudem spojler Loop jest legalny na drogach? W niektórych krajach tak nie będzie. A może po prostu nie chcesz czegoś takiego dziwnego. W tym przypadku zamiast tego jest ogon kaczki. Przód różni się w zależności od tego, co wybierzesz — chodzi o równowagę wizualną i nadrobienie szaleństwa z tyłu. Ale nie jesteś ograniczony do żadnego z/lub. Możesz wybrać oba.

„Chodzi o to, że niektórzy właściciele chcą, aby ich renowacja była skoncentrowana na torze, z większym tylnym spojlerem i bardziej agresywnym przednim zderzakiem, podczas gdy inni wolą koncentrację na drodze, z kaczym ogonem” – powiedział Dickinson. „Jeśli jednak właściciel chce ostateczna swoboda wyboru. Mogą zamówić oba, a dodatkowe dwa będą dostarczane z przodu iz tyłu w zestawie skrzyń lotniczych. ”

Ogłoszenie – ciąg dalszy strony poniżej

Celem jest oczywiście dodatkowa moc. „Ale to nie jest szaleństwo, super ciąg, to nie jest samochód wyścigowy ani samochód, który koncentruje się na czasach okrążeń” – powiedział dyrektor generalny Singer, Mazen Fawaz. Oczywiście będzie bardzo szybki”, ale podczas gdy celem DLS była idealna równowaga i łączność, tutaj chcieliśmy odtworzyć klimat oldskulowego supersportowego samochodu… A samochód, o którym myślę, to Ferrari F40. Ale możesz go używać i nie musisz być kierowcą wyścigowym.

Tak więc DLS-T będzie miał najnowocześniejsze systemy bezpieczeństwa i stabilności, ale jego sercem jest 700-konny podwójnie turbodoładowany płaski szóstka, który wciąż obraca się do 9000 obr./min. Zmiany w DLS są znaczące. Nie był to już silnik całkowicie chłodzony powietrzem – miał teraz głowice cylindrów chłodzone wodą i wentylator chłodzący zamontowany pionowo, aby zasysać powietrze z wlotów tylnej szyby. Są również zasilane elektrycznie, a nie obsługiwane mechanicznie z korby.

Wolnossący DLS potrzebował tych wlotów tylnej szyby, aby wtłoczyć jak najwięcej powietrza do silnika, „ale turbiny generują ogromne ssanie, które sprawia, że ​​DLS-T jest podciśnieniem, dzięki czemu możemy wyciągnąć powietrze z silnika przez pokrycie dachu”, Fawaz powiedział. Tymczasem są boczne wydechy – coś, czego nie widzieliśmy na tych brzegach od TVR Sagaris. „Ciekawe będzie zobaczyć, jak to jest, kiedy naprawdę słuchasz jednego banku płyt z każdej strony” – dodał Dickinson.

Do obsługi momentu obrotowego wymagana była nowa sześciobiegowa manualna skrzynia biegów. Obecnie jest w fazie rozwoju z Ricardo. „Będzie miał odsłoniętą oprawę i miejmy nadzieję, że będzie tak przyjemny w użyciu, jak oryginalne pudełko G50” – powiedział Dickinson. Tylko napęd na tylne koła. Nie byłoby nic strasznego, gdyby poszedł teraz na wszystkie cztery, prawda?

Otrzymuj najnowsze wiadomości, recenzje i ekskluzywne informacje prosto do swojej skrzynki odbiorczej.

Konstrukcja przedniego zawieszenia została przeniesiona z DLS. „Technicznie nie jest to podwójny przód”, powiedział Fawaz, „to górny wahacz z dolnym wielowahaczem”. Konfiguracja będzie zorientowana na tor i dostępne będą niestandardowe amortyzatory ze zdalnym dostrajaniem. Synchronizacja Singera z Porsche jest zawsze interesująca — opracowali zawieszenie DLS mniej więcej w tym samym czasie, gdy Porsche wyposażyło GT3 w podwójne wahacze z przodu. Teraz najnowsze 911 GT3 RS straciło przednią skrzynkę z powodu dodatkowych wymagań dotyczących chłodzenia – podobnie jak DLS-T. Bagaż musi podróżować z Tobą w pojeździe.

Hamulce są wykonane z ceramiki węglowej i są umieszczone w magnezowych kołach z centralnym zamkiem. Alternatywą jest niesamowity komplet felg BBS deep dish. Przód ma 19 lat, tył 20, a te ostatnie są wyposażone w opony Michelin 345/30 – Cup 2s lub Cup 2R. „Sprawienie, by te duże koła wyglądały tak, jak powinny, jest bardzo trudne, podobnie jak ustawienie odpowiedniej wysokości jazdy – są trochę wyższe niż DLS ze względu na koła” – powiedział Dickinson. „Będzie miał dużo mechanicznej przyczepności, to na pewno”.

Podobnie jak w przypadku DLS, turbodoładowane samochody zostaną odrestaurowane w brytyjskim zakładzie Singera w Oxfordshire. W ciągu ostatniego roku liczba pracowników firmy Singer podwoiła się i obecnie zatrudnia ponad 500 osób na całym świecie, z czego około 350 pracuje w centrum montażowym w Los Angeles. Lista oczekujących na odrestaurowane Porsche 911 wydłuża się do końca 2027 roku.

Singer zwrócił 75 911 generacji 964 jako DLS i odniósł taki sukces, że planowano uruchomić 99 DLS Turbo. Ceny nie zostały ogłoszone, ale ponieważ DLS wyniósł ponad 2 miliony dolarów, można bezpiecznie założyć, że to przekroczy. To nie ma znaczenia. Zapotrzebowanie na wszystko, co pochodzi od Singera, wydaje się nienasycone, a to obiecuje wywołać szał podniecenia wykraczający poza wszystko, co firma zrobiła. Do tej pory jego samochody były pięknie wykonane, ale stosunkowo dyskretne. DLS-T zostaje uznany za jeden z najbardziej brutalnych i oburzających samochodów dekady. Przynieś skrzydło.

erochika hentai24x7.com soul calibur hentia
slave hentai comics hentaihug.com hentai black widow
malayalam sex video live bustyporn.info xxx images full hd
telugusexyvedios xkeezmovies.mobi sunnyleone sex vedios
渚まどか javwhores.mobi アナル av
score land youjizz.sex sudh desi romance mp3
shinrabansho hentai hentaionly.net fuetakishi hentai
bangladeshxvideo kokaporn.mobi tamil sex gril video
سكس الجيش الاسرائيلى video6tubes.com فيلم المغتصبون الامريكى
halik dec 11 pinoyteleseryehd.net tfc halik
tamanna real sex videos goindian.net teacher student xxx
مخزن السكس العربي gonzoxxx.pro سكس نسائي
xhamas sexindiantube.net xxxporndesi
الاباحية انبوب todayaraby.com حلمات بزاز
nepali sex vedio sexo-vids.com wap india