16 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Zakłócenia w Southwest Airlines spowodowały, że klienci utknęli w martwym punkcie, a centra obsługi telefonicznej zostały zalane

Zakłócenia w Southwest Airlines spowodowały, że klienci utknęli w martwym punkcie, a centra obsługi telefonicznej zostały zalane

(CNN) – Chaos związany z podróżami związany z zeszłotygodniową zimową pogodą zaczyna utrzymywać się jak kac w tym tygodniu – a ból głowy jest współmierny do migreny Southwest Airlines i sfrustrowanych pasażerów w poniedziałek.

Według strony internetowej śledzenia lotów, do godziny 16:10 czasu wschodniego w poniedziałek odwołano już ponad 3600 lotów do, do i ze Stanów Zjednoczonych. Świadomość lotuPodczas gdy prawie 5800 lotów zostało opóźnionych.

Ale południowy zachód stanowi ogromną ich część. Żaden inny amerykański przewoźnik nie odwołał prawie tylu lotów ani tak dużej części swojego rozkładu jak Southwest.

Według FlightAware linia lotnicza z Dallas odwołała prawie dwie trzecie swoich lotów – w sumie około 2700 – od godziny 16:10 w poniedziałek. W pewnym momencie odwołał około 300 lotów w ciągu pół godziny w poniedziałkowe popołudnie.

W mediach społecznościowych klienci głośno narzekają O długich kolejkach do rozmów z przedstawicielami, problemach z zagubionymi bagażami i nadmiernym czasem oczekiwania czy sygnałami zajętości linii telefonicznych obsługi klienta linii lotniczych.

Klienci czekają na zmianę rezerwacji lotu Southwest Airlines na międzynarodowym lotnisku Hartsfield-Jackson Atlanta w poniedziałek.

CNN

Carlos Suarez z CNN rozmawiał w poniedziałek ze sfrustrowanymi pasażerami w kolejce po bilety w Southwest na międzynarodowym lotnisku Hartsfield-Jackson w Atlancie.

Poinformował, że około 150 klientów czekało w długiej kolejce w jednym punkcie na zmianę rezerwacji, a kolejka zawijała się wokół tylnej części kasy biletowej.

zakłócenia w naszej sieci

Southwest odpowiedział na masowe odwołanie w e-mailu w poniedziałek po południu:

„Po kolejnych dniach ostrej zimowej pogody w naszej sieci za nami, bieżące wyzwania wpływają na naszych klientów i pracowników w znaczący i niedopuszczalny sposób” – czytamy w oświadczeniu.

„Pracujemy z Safety na czele, aby pilnie zaradzić powszechnym zakłóceniom, przywracając równowagę linii lotniczej i ostatecznie zmieniając położenie naszej załogi i floty, aby jak najlepiej służyć wszystkim, którzy planują latać z nami.

READ  Instacart rośnie o 12% w pierwszym dniu notowań, co jest zachęcającym sygnałem dla IPO technologii

„Z drugiej strony będziemy pracować nad naprawieniem sytuacji tych, których zawiedliśmy, w tym naszych pracowników”.

W poprzednim oświadczeniu dla CNN w poniedziałek, Southwest Airlines stwierdziło, że „doświadcza zakłóceń w całej naszej sieci w wyniku trwających skutków (zimowej burzy) na nasze ogólne operacje”.

Niektóre lotniska z największym problemem to Denver, Las Vegas, Chicago Midway, Baltimore/Waszyngton i Dallas Love Field, gdzie działa Southwest.

W poniedziałek klienci stanęli w obliczu długich kolejek przy stanowiskach Southwest na międzynarodowym lotnisku Raleigh-Durham.

W poniedziałek klienci stanęli w obliczu długich kolejek przy stanowiskach Southwest na międzynarodowym lotnisku Raleigh-Durham.

WRAL

Do obsługi klienta Southwest nie wykonano żadnego połączenia, które CNN próbowało wykonać w poniedziałek po południu, więc klienci nie mogli nawet stać w kolejce, aby porozmawiać z przedstawicielem. Southwest powiedział CNN, że jest „w pełni przygotowany do odbierania połączeń”.

Linia lotnicza mówi również: „Osoby, których loty zostały odwołane, mogą poprosić o pełny zwrot pieniędzy lub otrzymać niewygasający kredyt na lot”.

a ćwierkać Firma Southwest kierująca klientów do opcji samoobsługi uzyskała ponad 870 odpowiedzi — wiele z nich było wściekłych — około godziny 16:30 czasu wschodniego.

Jedna z odpowiedzi brzmiała częściowo: „Przestań obwiniać pogodę! Musiałem kupić bilet pierwszej klasy w innej linii lotniczej, ale zostałem zwrócony na czas! Nadal masz nasz bagaż z lekarstwami w środku! Nie możesz przejść przez telefon!”

Tymczasem w mocno dotkniętym zachodnim Nowym Jorku lotnisko Buffalo International Airport poinformowało w swoim najnowszym tweecie, że planuje wznowić loty pasażerskie o godzinie 11:00 czasu wschodniego we wtorek.

Temperatura na lotnisku wynosiła minus 19 stopni Fahrenheita (minus 7 stopni Celsjusza) około godziny 16:00 czasu wschodniego, a lekki śnieg padał na ogromne ilości, które już zaobserwowano w okolicy.

Co mogą zrobić zagubieni podróżnicy?

Jeśli znalazłeś się w kropce, a twoje wysiłki, by skontaktować się z agentem obsługi klienta, idą donikąd, założycielu Tanie loty skuterem Sugeruje wypróbowanie numeru międzynarodowego.

„Główna infolinia amerykańskich linii lotniczych będzie zapchana przez innych pasażerów dokonujących zmiany rezerwacji. Aby szybko skontaktować się z agentem, zadzwoń do jednego z dziesiątek międzynarodowych biur linii lotniczej” — powiedział Scott Keyes.

READ  Klienci oddychają w SpaceX z powodu wzrostu cen

„Agenci mogą obsłużyć Twoją rezerwację tak samo jak agenci w USA, ale naprawdę nie ma potrzeby czekać”.

Jakieś ulgi na horyzoncie?

Może minąć przyszły tydzień, zanim to wszystko zostanie całkowicie rozwiązane.

„Kiedy w ciągu ostatniego tygodnia odwołano ponad 10 000 lotów, linie lotnicze potrzebują czasu, aby podjąć działania i ponownie wchłonąć zaległości pasażerów” – powiedział Keyes w e-mailu do CNN Travel.

„Chociaż będzie to zależeć od prognozy pogody (która wygląda obiecująco w większości części kraju) i liczby podróżnych anulujących swoje plany wakacyjne, spodziewam się, że do przyszłego tygodnia wszystko wróci do normy” powiedział.

Dlaczego tak wiele osób ma problem ze zmianą rezerwacji?

„Jednym z czynników komplikujących sytuację osób, które chcą zostać przekwaterowane, jest fakt, że w tym sezonie dostępnych jest bardzo mało miejsc” – powiedział Keyes.

„Dzieje się tak zarówno dlatego, że Boże Narodzenie i Nowy Rok to dwa najpopularniejsze okresy w roku na podróżowanie, jak i dlatego, że liczba lotów w rozkładzie w tym roku pozostaje na niskim poziomie 15-20%, co sprawia, że ​​wyzwanie jest jeszcze bardziej dotkliwe dla tych, którzy potrzebują zmienić rezerwację”.

zły stan dróg

Podróżowanie po drogach pozostaje zdradliwe w niektórych częściach Stanów Zjednoczonych z powodu surowych warunków zimowych.

Jednak w zachodnim hrabstwie Erie w stanie Nowy Jork w niektórych społecznościach zniesiono ograniczenia dotyczące jazdy w sytuacjach awaryjnych Pozostała na miejscu w BuffaloDyrektor hrabstwa Mark Poloncars powiedział w poniedziałek.

„Miasto Buffalo jest nieprzejezdne w większości obszarów i chociaż główne linie mogą mieć jeden lub dwa pasy otwarte dla ruchu awaryjnego, większość drugorzędnych i bocznych ulic nie została jeszcze dotknięta” – powiedział Polonkars.

Dodał, że oczyszczone główne drogi służą przede wszystkim do wykorzystania środków ratujących życie, aby otworzyć tereny wokół szpitali i domów opieki.

READ  Gordon E. Moore, współzałożyciel firmy Intel stojący za prawem Moore'a, zmarł w wieku 94 lat

Ciężki miniony tydzień

Zimowa burza, która przetoczyła się przez Stany Zjednoczone, nie trafiła w porę dla podróżnych, którzy zaczęli zwiększać liczbę lotów w Boże Narodzenie z powrotem do poziomu sprzed pandemii.

Według FlightAware w Boże Narodzenie 3178 lotów zostało odwołanych, a 6870 opóźnionych.

Według FlightAware w Wigilię odwołano łącznie 3487 lotów.

Piątek był najgorszym dniem w tej serii z 5934 odwołaniami, podczas gdy w czwartek odnotowano prawie 2700 odwołań.

Oczekuje się, że ta potężna zimowa pogoda we wschodnich dwóch trzecich kraju będzie powoli słabnąć w tym tygodniu.

Więcej wydarzeń w bieżących wiadomościach.

Ross Levitt, Chris Boyette i Artemis Moshtagian z CNN przyczynili się do powstania tej historii.