6 grudnia, 2022

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Wewnątrz przerażającej metamorfozy „Nie martw się kochanie” Harry'ego Stylesa

Wewnątrz przerażającej metamorfozy „Nie martw się kochanie” Harry’ego Stylesa

ostrzeżenie o hamowaniu: Nie czytaj, chyba że widzisz teraz „Nie martw się, kochanie” w kinach.

„Don’t Worry Baby” Olivii Wilde rozgrywa się w utopii projektu Victory w latach 50. XX wieku. Alicja (Florencja Beau) i Jack (Harry’ego Stilesa) to mieszkańcy odosobnionego pustynnego miasteczka, gdzie mężowie rutynowo jeżdżą do pracy, żony żegnają się, biorą lekcje baletu i chodzą na obiad. To scenariusz „Żony ze Stepford”.

Ale nie wszystko jest w porządku, ponieważ kobiety muszą trzymać się z dala od biurowca swojego męża, Victory HQ, i nie mogą wiedzieć, co robią w pracy. Wkrótce Alice zaczyna podejrzewać, że pod powierzchnią ich doskonałego życia kryją się jeszcze większe tajemnice. Po zaginięciu sąsiada kopiesz głębiej.

W rozwoju drugiego aktu filmu widzowie dowiadują się, że Project Victory to współczesny wirtualny świat, w którym mężczyźni mogą kontrolować kobiety i zamieniać je w „idealne żony”. W prawdziwym świecie Jack jest bezrobotny i cały dzień siedzi przy komputerze, słuchając kultowego podcastu, w którym Alice przez długie godziny pracuje w izbie przyjęć – dopóki nie bierze jej do niewoli i zmusza do udziału w symulacji.

Incel Jack bardzo różni się od Victory Jack. Zniknął jego elegancki i fajny wygląd „Mad Men”. Zamiast tego jest nieatrakcyjny w swoich źle dopasowanych ubraniach, długich, cienkich włosach pokrytych tłuszczem i twarzy pełnej trądziku.

Head of Hair Jamie Lee McIntosh i Head of Makeup Heba Thorsdottir spędzili dwie godziny na tworzeniu szemranego internetu.

Kluczem, mówi Macintosh, nie jest popychanie Stylesa do punktu, w którym jego nowy wygląd byłby żartem. „Chodziło o znalezienie równowagi i cienkiej linii, aby popchnąć ją w innym kierunku, ale jeszcze nie”, mówi Macintosh.

Jej pierwszym wyzwaniem były włosy piosenkarki, która została aktorką. „Chciałam, żeby była szczupła i bardziej pozbawiona życia” – mówi. Ale pomimo swojej fryzury Macintosh żartuje: „Nie mogłem uprawiać seksu. Włosy Harry’ego są pełne objętości”.

READ  David McCullough, najlepiej sprzedający się odkrywca przeszłości Ameryki, umiera w wieku 89

W końcu uciekłem się do zrobienia peruki. „Kiedy jest długi i szorstki, były to dwa kawałki, które zostały zszyte razem. Kiedy miał krótki tył i boki, użyłem górnej części peruki i przyciąłem ją krótko, aby wtopić się w boki i plecy Harry’ego” – wyjaśnia MacIntosh.

Pandemia okazała się dla Thorisdottira błogosławieństwem w nieszczęściu. Kiedy produkcja została wstrzymana na dwa tygodnie, kazała Styles zapuścić brodę. Thorsdottir mówi, że „pokroi go, aby wyglądał na kruchy i rzadki. Wycinamy w nim dziury”.

Zespół często omawiał z Wildem pomysły dotyczące tego, co zrobić z jego postacią. Jedną z rzeczy, która szybko została przekreślona, ​​był pomysł, by dać Jackowi bliznę. Thorisdottir mówi: „To bardzo jasne. Czuliśmy, że gdyby była blizna, potrzebowalibyśmy historii o tym, skąd pochodził i jak to się stało, a nie zrozumiesz, dlaczego zrobił to, co zrobił”.

Podczas burzy mózgów Wilde zasugerował, aby dać Jackowi trądzik, ale Thorisdottir zasugerował pójście dalej i zamiast tego dał postacie Jacka blizny potrądzikowe. Thorisdottir mówi: „Znam ludzi z bliznami potrądzikowymi, z których część jest bardzo niepewna i nieśmiała. Zadzwoniłem więc do Jasona Collinsa”.

Nagrodzony Emmy artysta makijażu efektów specjalnych Collins stworzył blizny po trądziku, które zalały realistyczną twarz Jacka. „Zebrał je w całość bardzo szybko, przetestowaliśmy je na Harrym i poszedł na to” – mówi Thorsdottir.

Ponownie, chodziło o znalezienie równowagi w ilości młodzieńczej miłości, która daje charakter Jacka, pozostanie na poziomie komfortu Stylesa i upewnienie się, że nie będzie odwracał uwagi od swojego aktorstwa. Thorisdottir przeszedł różne wersje budowania twarzy z bliznami potrądzikowymi. Pamiętasz, „Jeden [version] Był gorszy od drugiego. Pamiętam, że nic nie powiedział, ale pamiętam to uczucie, być może posunęliśmy się z tym za daleko”. Dodaje: „Czuję, że mogliśmy za jego pomocą opowiedzieć historię. Nie staraliśmy się, aby Harry wyglądał źle, wyjaśnialiśmy jego niepewność i dlaczego Jack jest taki, jaki jest.

READ  Anne Hathaway zastanawia się nad „nienawiścią”, którą znosiła po zdobyciu Oscara

b. kostiumyAriane Phillips Uzupełnij wygląd. Thorisdottir mówi, że dyskusje koncentrowały się wokół tego, jaki rozmiar powinien mieć ubrania. „Zawsze były to bluzy z kapturem i luźne ubrania, jak ktoś, kto nie chce być zauważony” – mówi.

Macintosh dodaje: „Harry to uwielbiał. Naprawdę polegał na makijażu swojej postaci. Świetnie się bawił i był na to naprawdę gotowy”.