Guest Star, który latem tego roku przetestuje kilka banerów reklamowych przed oficjalną premierą jesienią, pozwoli operatorom bezproblemowo odciągnąć gości od publiczności i zapewnić im pełne przetwarzanie dźwięku i obrazu w ich transmisjach. Nadawcy będą mogli połączyć tę funkcję z oprogramowaniem, z którego już korzystają, np. Open Broadcaster Software (OBS), a tworzone okna można łączyć z niestandardowymi nakładkami brandingowymi.
Streamerzy osiągają obecnie podobny efekt, korzystając z usług stron trzecich, takich jak aplikacja do czatu Discord, ale celem Twitcha jest zmniejszenie tarcia i umożliwienie banerom sprawdzania potencjalnych gości poprzez wyświetlanie czasu trwania konta Twitch danej osoby, niezależnie od tego, czy sprawdzają swoje konto za pomocą ich telefony i ogólny stan konta.
„Kiedy rozmawiając z twórcami, wielu z nich powiedziało nam, że unikają kreatywności [talk show-like content] Ponieważ martwią się, że udostępnią coś lub kogoś, co nie jest odpowiednie dla ich społeczności – powiedział wiceprezes Twitcha Jeremy Forrester dla The Washington Post.
W przeszłości Twitch uruchomił kilka funkcji, które ułatwiają oglądanie graczy grających razem w gry, ale po raz pierwszy Just Chatting zajmuje centralne miejsce. Twitch oficjalnie stworzył tę kategorię – która pierwotnie była przeznaczona dla twórców transmisji na żywo, aby mogli rozmawiać ze swoimi widzami – w 2018 roku. Ale w ciągu kolejnych lat stała się repozytorium ogromnej różnorodności nieznanych działań, w tym regularnych talk show, Kontrowersyjne trendy A Konkursy IRL Nie będziesz czuć się nie na miejscu w telewizji (cóż Rzeczywista telewizja). Niedawno Just Chatting okazał się niemal niewzruszony jako kategoria numer jeden na platformie gier wideo tylko raz, a Twitch zauważył, że od 2020 r. godziny oglądane w tej kategorii wzrosły o 151 procent, a przychody twórców Just Chatting wzrosły o 169 procent.
Decyzja Twitcha o stworzeniu i uruchomieniu Guest Star jest potwierdzeniem tego trendu.
„Strumienie czatów różnią się tylko od strumieni gier wideo i w dużej mierze opierają się na zaangażowaniu i interakcji ze społecznościami” – powiedział Forrester. „Z tego powodu w zeszłym roku utworzyliśmy grupę, aby przyjrzeć się szczególnie funkcjom i narzędziom, które możemy stworzyć dla twórców Just Chatting, aby ułatwić interakcję z ich społecznością i treściami, które tworzą”.
Dodał, że to dopiero początek, jeśli chodzi o specyfikę Just Chatting. Jednak Twitch nie planuje pozostawiać twórców skupionych na grach wideo – ogólnie rzecz biorąc, platformy – wciąż na mrozie. Forrester nie uważa również, że rozróżnienie między twórcami gier a twórcami Just Chatting jest tak znaczące, jak niektórzy mogą sądzić.
„Ważne jest, aby pamiętać, że twórcy gier regularnie produkują również treści Just Chatting” – powiedział. „Wszystkie funkcje, które badamy, są skoncentrowane [on] Ułatwiając twórcom treści interakcję, interakcję i pozyskiwanie informacji od ich społeczności, wierzymy, że zarówno twórcy gier, jak i twórcy Just Chat odniosą z tego korzyści”.
. „Telewizyjny pionier. Fan alkoholu. Namiętny komunikator. Oddany badacz kawy. Boczek ninja”.
More Stories
Samsung prezentuje nowe składane smartfony, starając się utrzymać pozycję lidera na rozwijającym się rynku
Microsoft twierdzi, że Sony płaci programistom „prawa do zakazu” za utrzymywanie gier poza Xbox Game Pass
Samsung Galaxy Unpacked Wydarzenie 2022