15 lipca, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Te internetowe trolle atakujące krytyków telewizyjnych?  Pochodzili z HBO.

Te internetowe trolle atakujące krytyków telewizyjnych? Pochodzili z HBO.

Casey Bloys, prezes HBO, ma w branży rozrywkowej reputację skutecznego programisty i wyluzowanego dyrektora, który unika kontrowersji.

Wszystko wyszło na jaw podczas czwartkowej konferencji prasowej, podczas której odniesiono się do jego roli w środku medialnej burzy, która bardzo przykuła uwagę.

Pan Bloys przyznał się do swojego udziału w próbie utworzenia fałszywych kont na Twitterze, aby odpowiedzieć krytykom telewizyjnym, którzy negatywnie oceniali programy HBO. Tak, powiedział, to „bardzo, bardzo głupi pomysł, aby dać upust swojej frustracji”.

Komentarze poczynione podczas wydarzenia poświęconego nadchodzącym programom stacji nadeszły dzień później Jak podaje „Rolling Stone”. O wysiłkach pana Bloysa w odpowiedzi na krytykę na Twitterze. Artykuł przykuł uwagę wielu przedstawicieli branży rozrywkowej, a wielu konkurencyjnych dyrektorów prywatnie zastanawiało się, jak dyrektor generalny HBO mógł być tak wrażliwy. Magazyn New York nazwał to „miniskandalem” i „prawdopodobnie najzabawniejszą rzeczą, jaka wydarzyła się w mediach od lat”.

W swoim artykule magazyn Rolling Stone podał, że Blues i Kathleen McCaffrey, kolejna dyrektor HBO, rozpoczęli dyskusję na temat planu Twittera począwszy od czerwca 2020 r. (Nazwa Twittera została przemianowana na X.).

Z raportu wynika, że ​​„Kto może pojechać na misję?” Bloys napisał do swojego kolegi. Poprosił o znalezienie „szpiega”, który byłby „na wyciągnięcie ręki” od kierownictwa HBO. „Potrzebujemy po prostu przypadkowej osoby, która przedstawi sprawę i sprawi, że poczuje się źle” – napisał, odnosząc się do krytyka.

W artykule napisano, że były pracownik HBO założył fałszywe konto na Twitterze i zaczął odpowiadać na krytykę.

Rolling Stone znalazł SMS-y, gdy donosił o pozwu o bezprawne rozwiązanie umowy o pracę złożonym przez byłego pracownika Sulleya Temuri, który pozywa stację wraz z dwoma członkami kadry kierowniczej wyższego szczebla i kilkoma producentami odwołanego już „Idola”, w którym pracował.

READ  Questlove promuje obecność ekscytującego czerwonego koloru w ofercie Roots Picnic

Rolling Stone podał, że posty przesłane krytykom – a także anonimowe komentarze na temat branżowej publikacji rozrywkowej Deadline – datowane były na okres od czerwca 2020 r. do kwietnia 2021 r.

„Pomyśl o latach 2020 i 2021. Siedzę w domu, pracuję z domu i spędzam niezdrową ilość czasu na przeglądaniu Twittera” – powiedział w czwartek Bloys.

Kontynuował: „Przepraszam osoby wymienione w e-mailach i SMS-ach, które wyciekły”. „Oczywiście nikt nie chce być częścią historii, z którą nie ma nic wspólnego”.

Dyrektorzy HBO, podobnie jak innych stacji specjalizujących się w prestiżowej telewizji, zdecydowanie traktują reakcję krytyczną jako wskaźnik pozwalający określić, czy program zostanie wznowiony. Sieć od dawna zapełniała listy ulubionych krytyków i była dominującym graczem w telewizyjnych rozdaniach nagród.

„Chcę, żeby ludziom się to podobało” – powiedział w czwartek Bloys, odnosząc się do programów tej stacji. „Chcę, żebyście wszyscy je pokochali. Bardzo ważne jest dla mnie, co myślicie o tych serialach.

Następnie Bloys wskazał, że odszedł od taktyki polegającej na fałszywym koncie na Twitterze i zamiast tego skontaktował się z krytykami bezpośrednio za pomocą przycisku bezpośredniej wiadomości.

„Jak wielu z Was wie, w ciągu ostatnich kilku lat poczyniłem postępy w korzystaniu z komunikacji bezpośredniej” – powiedział Bloys. „Teraz, gdy kwestionuję coś w recenzji lub kwestionuję coś, co widzę, wysyłam bezpośrednią wiadomość do wielu z Was, a wielu z Was było na tyle hojnych, aby nawiązać ze mną kontakt. I myślę, że to prawdopodobnie zdrowszy sposób”.