W tym tygodniu w numerze Famitsu,za dwoma deweloperami Cud Super Mario Bros Omów decyzję o usunięciu timera. Zaangażowany był w to producent Takashi Tezuka i reżyser Shiro Mori.
Limit czasu był podstawą serii side-scrolling od oryginalnej gry. Jednak Super Mario Bros. Wonder pomieszał wiele aspektów klasycznej formuły i pominięcie tego było jedną z tych zmian.
W wywiadzie Takashi i Mori rozmawiali o tym, jak zespół programistów rozważał różne aspekty gier Super Mario, które sięgały nawet do masztu flagowego na końcu poziomu. Należy również wziąć pod uwagę fakt, że niektóre Cudowne Efekty mają swój własny licznik czasu, więc dodanie do tego licznika czasu cyklu globalnego może powodować problem.
Jedną z głównych zmian w zasadach 2D Mario było to, że aspekty takie jak limity czasowe i wyniki nie były już wyświetlane po raz pierwszy. Byłem zaskoczony, że rzeczy, które uważałem za oczywiste, zniknęły, ale zmiana tych rzeczy była poważną decyzją, prawda?
Mori: Nie była to jakaś wielka decyzja, ale myślę, że była konieczna, aby tworzyć nowe rzeczy i ewoluować. Tym razem minęło prawie jedenaście lat od powstania Super Mario Bros. Całkowicie oryginalne, więc przejrzeliśmy wszystkie zasady, które zostały ustalone do tej pory.
W pewnym momencie pojawiły się komentarze, że powinniśmy zmienić maszt, więc naprawdę pomyśleliśmy o wszystkim od zera. Dzięki masztowi flagowemu pozostał wygodnym celem dla wielu graczy, ale takie rzeczy, jak limit czasu i wynik, a także inne rzeczy, takie jak wskakiwanie na podwodnych wrogów lub powrót na mapę świata po nieudanym poziomie, były powrotem do zwykłego strukturę – powiedzielibyśmy: „Jeśli zaczniemy od zera, to jest właściwa droga” i podejmowaliśmy decyzje jedna po drugiej.
Tezuka: W skład zespołu deweloperskiego wchodzą nie tylko pracownicy, którzy od dawna są związani z Super Mario, ale także wielu początkujących pracowników. Ci ludzie spędzili sporo czasu na dyskusjach, jakiego rodzaju gry Mario chcieliby jako gracze. Nawet jeśli chodzi o to, jak do tej pory stworzono 2D Mario lub o rzeczy, które wydają się ważne, tym razem wprowadzaliśmy zmiany jedna po drugiej, aby zobaczyć, co można zmienić.
Pokazywać. Chociaż na przykład limit czasu dotyczący konieczności oczyszczenia toru w określonym czasie był stały od pierwszej gry Super Mario Bros. A ja myślałem, że takie założenie gry jest regułą; Czy po dokładnym sprawdzeniu wszystkiego byłeś w stanie przejrzeć wszystkie elementy gry?
Mori: prawidłowy. Jeśli chodzi o limity czasowe, fajne efekty niektórych kursów mają limit czasowy, więc posiadanie dwóch warstw timerów staje się problemem. Dyskusja na temat tego, co z tym zrobić, pojawia się, gdy zadawane jest pytanie „Czy w ogóle potrzebujemy timera?” Problem ten pojawiał się po raz pierwszy nie tylko wśród nowych pracowników, ale także wśród pracowników, którzy pracowali już jakiś czas – następnie próbowaliśmy przetestować usunięcie limitu czasowego.
Poprosiliśmy pracowników, aby grali w tę grę w tym stanie i wysłuchali ich opinii, ale usunięcie limitu czasu nie sprawiło, że gracze rozpoczęli eksplorację bez martwienia się o czas; Przecież cel celu się nie zmienił. Poczułem, że mam więcej czasu na swobodne robienie tego, co chcę, więc do tej pory mój „cel” był chroniony, a tym razem doszliśmy do wniosku, że nie ma limitu czasu.
Jak się czujesz, nie mając w grze klasycznego timera? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami w komentarzach.
. „Telewizyjny pionier. Fan alkoholu. Namiętny komunikator. Oddany badacz kawy. Boczek ninja”.
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS