Nowy Jork
CNN
—
Starbucks ma nadzieję zwabić klientów małym prezentem: bezpłatną słomką wielokrotnego użytku.
W środę każdy, kto zakupi rzemieślniczy napój zimny, np. kawę mrożoną lub nowe napoje energetyczne niezależnie od wielkości, otrzyma gratis kolorową słomkę wielokrotnego użytku. Prezent jest częścią szerzej zakrojonych wysiłków Starbucks na rzecz bardziej zrównoważonego rozwoju i, miejmy nadzieję, generowania sprzedaży.
Słomki są dostępne w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie do wyczerpania zapasów, gdzie będą dystrybuowane w kawiarniach oraz na zamówienie za pośrednictwem aplikacji innych firm, takich jak Uber Eats, DoorDash i Grubhub.
Starbucks stwierdził, że słomki wielokrotnego użytku są „kompatybilne z pokrywką Starbucks Cold Cup i większością zimnych kubków wielokrotnego użytku Starbucks”. W 2020 r. jej lokalizacje zaprzestały stosowania jednorazowych plastikowych słomek i zamiast tego oferują biodegradowalne słomki z wieczkami typu „kubek niekapek”.
Sieć w ostatnich miesiącach intensyfikowała także rabaty i oferty, próbując ożywić sprzedaż po rozczarowującym kwartale. Starbucks nie rozdaje zbyt często darmowych prezentów poza corocznym rozdawaniem bezpłatnych czerwonych plastikowych kubków w okresie świątecznym.
Zrównoważony rozwój był obszarem zainteresowania dyrektora generalnego Starbucks Lakshmana Narasimhana. Firma pracuje także nad wprowadzeniem nowych zimnych kubków, które zużywają aż o 20% mniej plastiku w porównaniu do dotychczasowej wersji.
Kubki te wpisują się w ciągłe wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju, mające na celu zmniejszenie o połowę ilości odpadów i emisji dwutlenku węgla do 2030 r. Podobnie jak inne duże firmy, sieć twierdzi, że chce zmniejszyć zależność od tworzyw sztucznych, ponieważ materiał ten jest w większości wytwarzany z paliw kopalnych.
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów