Odnosi się to do ustawienia: „Warframe” to wyjątkowa gra z napędem mechanicznym w gatunku science-fiction. „Soulframe” byłaby egzotyczną sceną odpowiednią dla wyobraźni. Dotyczy to również rozgrywki.
„Tam, gdzie Warframe skupia się na strzelaniu, ten skupia się na walce wręcz” – powiedział Sinclair. „Tam, gdzie Warframe jest superszybki i szybki, ta gra będzie wolniejsza i cięższa. Ale nadal ma wiele podobieństw do gatunku, z którym mamy doświadczenie.”
Nawet w dobie niekończących się aktualizacji gier na żywo „Warframe” to wyjątkowa historia sukcesu. Gra została wydana w 2013 roku z wielką fanfarą i przeciętnym krytycznym przyjęciem, jednak gra znalazła publiczność po tym, jak Digital Extremes dołączył do niej kilka ambitnych aktualizacji, tworząc potwora Frankensteina w świecie gier online. Powoli, ale pewnie, skromna strzelanka kooperacyjna zyskała emocjonującą fabułę, złożone systemy rozwoju postaci, łamigłówki z pierwszej osoby i ogromne statki kosmiczne do pilotowania z przyjaciółmi. Atrakcyjne numery muzyczne O prawach pracowniczych, planetach otwartego świata, deskorolce (ze sztuczkami), zwierzętach domowych i wędkowaniu.
Fani mogli oglądać i kształtować tworzenie wielu z tych systemów za pośrednictwem strumieni programistycznych na Twitchu, które również działają od 2013 roku. Rezultatem jest gra na żywo, która jest kierowana zarówno przez zachcianki deweloperów, jak i graczy, z pytanie: „Jaka jest najfajniejsza rzecz, jaką możemy tutaj zrobić?” W centrum niezliczonych decyzji.
Ale nie ma nieograniczonej gry. Ostatecznie programiści potrzebują czystej karty. Dla Sinclaira i jej partnerów „Soulframe” jest okazją do wyjścia na nowy i znajomy brzeg i zobaczenia, dokąd ich to zaprowadzi.
Wszechświat „Soulframe’a” może być, jak sugerowano, najciekawszą postacią. Gra skupi się na motywach natury, restauracji i przygodzie, inspirowanych takimi dziełami jak „Księżniczka Mononoke” i „Niekończąca się historia”, a konkretnie zderzeniem przemysłu z naturą. W jego służbie świat pokaże swoje niezadowolenie wobec graczy, którzy go okupują.
„Próżność [in ‘Soulframe’] Dyrektor kreatywny Jeff Crooks powiedział: „Sam świat jest trochę zły na to, co mu zrobiono, a przyczyny tego stanu zmieniają się w ciągu dnia”. „Więc będzie procedura w sieci jaskiń, szczelin itp. pod światem”.
W międzyczasie świat osi będzie otwarty, bliższy planetom otwartego świata, które Warframe niedawno dodał, niż wczesne tworzenie spacerów kosmicznych i stacji. Crookes chce, aby Soulframe skupił się na eksploracji, której Warframe nigdy nie miał – dzięki czemu gracze mogą na chwilę poczuć się bardziej żywi.
„Ścigam tę „krótką sesję, ale wysoką immersję”, w której meldujesz się i wychodzisz ze swojego akademika i jesteś ostatnim miejscem, w którym się wymeldujesz – powiedział – ale świat wydaje się, że toczy się bez ciebie. ” „
Podczas gdy walka będzie powolna i skupiona na walce wręcz – gra nazywa się dosłownie „duchframe” — Sinclair i Crookes podkreślili, że nie próbowali tworzyć gry w kontekście przełomowej serii Souls firmy Software, która obejmuje 2022 MB „Elden Ring”. umysł.
„Myślę, że z pewnością nie było to inspiracją dla początkowych pomysłów ani tego, co chcieliśmy zrobić” – powiedział Sinclair. Jak na ironię, inne tytuły, które mogły być zapożyczone z „Warframe”, mogły mieć odwrotny skutek. Ale „Elden Ring” z pewnością był tematem niektóre Rozmowa – może ma to związek z kamerą, może ma związek z szybkością walki. I wiesz, pieprzyć tych facetów, bo cholera, [’Elden Ring’] To było absolutnie cudowne.”
Sinclair i Crookes nie byli jeszcze gotowi do dyskusji o subtelnościach, które odróżniają walkę wręcz „Soulframe” od gier Souls, i jest ku temu dobry powód: „Soulframe” jest wciąż na bardzo wczesnym etapie rozwoju. Podstawowe koncepcje gry zaczęły pojawiać się na Digital Extremes w 2019 roku, ale bardzo mały zespół – w większości artyści – poświęcił się pracy nad nią do lutego.
Po co więc ogłaszać to teraz, kiedy nie ma prawie nic do pokazania? Sinclair przyznał, że staje się „memem”, gdy firmy ujawniają gry z nieprzejrzystymi zwiastunami CG i kilkoma namacalnymi szczegółami, ale przede wszystkim chce być przed graczami.
„Nasza praca była bardzo zorientowana na społeczność” – powiedział Sinclair. „Zwodnicze jest nie mówić [players] O zmianach i tym, kto kieruje „Warframe”. Jest za wcześnie, aby faktycznie ogłosić „Soulframe”! Ale jeśli chodzi o przejrzystość i upewnienie się, że rozumieją nasz sposób myślenia, jesteśmy bardziej otwarci… niż większość studiów”.
Ale Sinclair i Crookes nie planują reklamować „Soulframe”, a następnie udają się do cichego laboratorium rozwojowego z całkowicie metalowymi szynami i przyciemnianymi szybami. Po osiągnięciu sukcesu dzięki regularnym transmisjom „Warframe” Twitcha za kulisami, planują dać fanom jak najszybciej zajrzeć pod przebranie „Soulframe”. Najlepiej byłoby, gdyby ten proces rozpoczął się tak szybko, jak to możliwe, a zagorzali zwolennicy Digital Extremes mieliby wersję „Soulframe” w ciągu roku.
„Chcemy spróbować zrobić coś podobnego do „Warframe”, czyli „Hej, zobacz, jak tworzymy grę, weź swoje ręce w trudne części i powiedz nam, jak się czujesz” – powiedział Sinclair.
Ta strategia może wydawać się nierozpoznawalna na tak wczesnym etapie, ale Sinclair uważa, że nie jest zbyt daleko od tego, co Digital Extremes zrobiło z „Warframe”, grą teraz całkowicie nie do poznania w porównaniu z jej absolutną premierą.
– Robienie tego jest jednocześnie rodzajem detektywa – powiedział Sinclair. „Moim zdaniem to tak, OK, jeśli to nie działa, kontynuujesz, aż umrzesz lub tak się stanie. Wiele rzeczy w Warframe było po prostu katastrofalnymi awariami z perspektywy projektowania. I właśnie powiedzieliśmy , '” No cóż, nie będziemy już tego robić. Po prostu to napraw i przerób.
To męczące i trudne. Dostajesz rzecz, w której ktoś tworzy arkusz kalkulacyjny z obietnicami, których nie dotrzymałeś. Ale myślę, że dzięki Warframe byliśmy w stanie zmienić niektórych ludzi w bohaterów [of the game] Rozmawiając z nimi w mniej ostrożny i mniej dopracowany sposób”.
Sinclair również wybrał ten moment, aby ogłosić „Soulframe”, ponieważ „Warframe” niedługo otrzyma nowe rozszerzenie otwartego świata „The Duviri Paradox” i chce udowodnić, że gra jest w dobrych rękach.
„Po dekadzie w Warframe wszyscy ludzie na stanowiskach kierowniczych byli tam przez 10 lat i nie było zbyt wielu okazji, aby inni ludzie przejęli role przywódcze” – powiedział. „Chciałem trochę zejść z drogi i uzyskać nowe pomysły – masz szansę, aby następne pokolenie naszego wspaniałego zespołu miało pewien rodzaj odporności”.
Jednak po wielu latach spędzonych nad projektem Sinclair i Crooks nie było łatwo porzucić ten projekt.
To ekscytujące, ale także trochę słodko-gorzkie” – powiedział Crooks. „
– Zostaliśmy kilka razy spoliczkowani – powiedział Sinclair ze śmiechem. „Nie mogłem się powstrzymać od wtrącania się i spowodowało to pewien konflikt”.
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS