Samsung zaczął udostępniać aktualizację One UI 6.1 dla rodziny Galaxy S23 pod koniec marca i od czasu jej otrzymania wiele osób skarży się na problemy z ekranem dotykowym. W szczególności ekran dotykowy tych urządzeń czasami nie rejestruje prawidłowo wprowadzania dotykowego i trzeba dotknąć kilka razy, aby zarejestrować dotyk.
Oczywiście jest to bardzo denerwujące i teraz Samsung w końcu przyznał się do problemu, ale jest pewna zmiana. Według koreańskiej firmy jest to w dużej mierze wina Google, ponieważ przyczyną problemu wydaje się być kanał Discover w aplikacji Google, który może pojawić się po lewej stronie ekranu głównego, skrajnie po lewej stronie.
Samsung twierdzi, że Google jest świadomy problemu i pracuje nad jego rozwiązaniem raz na zawsze. Dopóki to nie nastąpi, Samsung oferuje tymczasowe rozwiązanie dla dotkniętych użytkowników: powinni wyczyścić dane aplikacji Google, a następnie ponownie uruchomić swoje urządzenia. Po wykonaniu tej czynności ekran dotykowy powinien poprawnie zarejestrować wszystkie Twoje dotknięcia.
Aby wyczyścić dane aplikacji Google, wybierz Ustawienia > Aplikacje > Google > Pamięć i dotknij Wyczyść dane. Może to wymagać ponownego zalogowania się na konto Google.
Google prawdopodobnie rozwiąże problem, aktualizując aplikację Google, więc pamiętaj o włączeniu automatycznych aktualizacji w Sklepie Play. Jeśli jesteś niecierpliwy, zawsze możesz zaktualizować wszystkie aplikacje ręcznie w Sklepie Play, dotykając ikony swojego profilu, wybierając Zarządzaj aplikacjami i urządzeniem, a następnie dotykając przycisku Aktualizuj wszystko.

. „Telewizyjny pionier. Fan alkoholu. Namiętny komunikator. Oddany badacz kawy. Boczek ninja”.

More Stories
Microsoft poprawia wydajność procesora Ryzen dzięki najnowszej aktualizacji systemu Windows 11
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni