1 maja, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

„Ryzyko niewarte kontroli, negatywność lub uczciwość” – ostateczny termin

„Ryzyko niewarte kontroli, negatywność lub uczciwość” – ostateczny termin

Meta uruchomiła wątki w tym tygodniu, co jest ich odpowiedzią na Twitterze i pod wieloma względami obie platformy chcą gościć cyfrowe areny miejskie. Jednak szef Instagrama, Adam Mosseri, wyjaśnia sprawę i mówi, że sieć społecznościowa nie będzie forsować tematów dotyczących polityki i trudnych wiadomości.

W ciągu ostatnich kilku lat Meta dokonała zwrotu w promowaniu polityki i trudnych wiadomości w swoich sieciach społecznościowych, co, jak wskazał Twitter, przyjęło i zachęciło do rozmów politycznych.

Mosseri udostępnił temat „Celem nie jest zastąpienie Twittera”. „Celem jest stworzenie przestrzeni publicznej dla społeczności na Instagramie, które nigdy nie korzystały z Twittera, oraz dla społeczności na Twitterze (i innych platformach), które są zainteresowane mniej gniewnym miejscem do rozmów, ale nie całym Twitterem”.

Mosseri przyznaje, że polityka i trudne wiadomości nieuchronnie pojawią się na platformie „ale nie zrobimy nic, aby zachęcić te sektory”.

Adam Mosseri o wątkach

wątki

Inny użytkownik zwrócił uwagę, że gdyby tematy chciały być „publiczne”, byłoby to przeciwieństwo treści, na które Mosseri odpowiedział: „Nie będziemy zniechęcać ani degradować wiadomości lub polityki, nie będziemy ich oceniać tak, jak my przeszłość.”

Mosseri powiedział, że nie chce powtarzać błędów, które Facebook popełnił w przeszłości, „spiesząc się, by obiecywać zbyt wiele” branży medialnej.

Szef Instagrama zauważył, że „polityka i trudne wiadomości są ważne”, ale „z perspektywy platformy jakiekolwiek dodatkowe zaangażowanie lub przychody, które mogą wygenerować, absolutnie nie są warte analizy, negatywności (bądźmy szczerzy) lub ryzyka integralności, które się z nimi wiąże. ”.

Mosseri kontynuował: „Istnieje więcej niż niesamowite społeczności – sport, muzyka, moda, uroda, rozrywka itp. – aby stworzyć tętniącą życiem platformę bez konieczności angażowania się w politykę lub trudne wiadomości”.

Meta twierdzi, że przekroczyła już 70 milionów użytkowników w wątkach. Rejestracja jest łatwa, ponieważ wystarczy konto na Instagramie, a użytkownicy są automatycznie rejestrowani na nowej platformie.

Adam Mosseri o wątkach

wątki

READ  Prawie 200 banków mogło upaść w taki sam sposób jak SVB: badanie