26 kwietnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Rian Johnson wzywa do „przerażającej” praktyki streamerów czyszczących ich biblioteki – IndieWire

Rian Johnson wzywa do „przerażającej” praktyki streamerów czyszczących ich biblioteki – IndieWire

W mgnieniu oka tak zwane „wojny strumieniowe” przeszły od wzmacniania pozycji twórców do tworzenia dla nich większej niepewności finansowej. Usługi przesyłania strumieniowego, takie jak Netflix i HBO Max, były kiedyś chwalone za oferowanie większej liczbie nabywców wysokiej jakości treści, ale ostatnie trendy sprawiły, że odrzucają ukończone projekty i usuwają własne programy, aby uniknąć płacenia tantiem, ponieważ wszyscy walczą o znalezienie rentowności.

Styl krytycznej presji, który jest obecnie powszechny wśród streamerów muzycznych, przyciągnął kilku znaczących krytyków, w tym menedżera „Glass Onion”, Riana Johnsona. Mówiąc do Reporter z HollywoodJohnson wezwał do praktyki streamerów w wyciąganiu filmów i programów (które sami wyprodukowali) ze swoich bibliotek.

„To było okropne” – powiedział Johnson. „Fakt, że stało się to powszechną praktyką, jest straszny i czyni go jeszcze straszniejszym. W historii pracy stale dochodziło do okropnych rzeczy”.

Jednak Johnson poradził twórcom, aby skupili się na swojej pracy i unikali myślenia o elementach pracy, na które nie mają wpływu: „Wszystko, co możesz zrobić jako ktoś, kto tworzy rzeczy, to ostatecznie uwierzyć w pomysł, że jeśli coś stworzysz, to się skończy”. znaleźć swoich odbiorców”.

Pomimo sprzeciwu wobec nowych strategii branży, Johnson pozostaje głęboko zaangażowany w biznes podcastowy – a jego pozycja gwarantuje, że wszystko, co zrobi, zawsze znajdzie publiczność. Przygotowuje się do napisania i wyreżyserowania trzeciego filmu, Knives Out dla Netflix, jednocześnie kręci Poker Face, który właśnie został przedłużony na drugi sezon w Peacock. W niedawnym wywiadzie dla IndieWire Johnson wyjaśnił, dlaczego podobał mu się proces pracy z zespołem scenarzystów, aby przenieść swoją markę tajemniczych opowiadań na mały ekran.

„Napisałem pilota tak, jak piszę swoje filmy, po prostu sam – ale potem otworzyliśmy pokój scenarzystów i to był pierwszy raz, kiedy pisałem wspólnie. Naprawdę mi się to podobało. Mieliśmy świetną grupę scenarzystów i mieliśmy Norę i Lilę Zuckerman, showrunnerki, pokażcie mi, jak to działa – powiedział. „To było jak układanie kawałków układanki. Powiem ci, że po wielu latach i latach samotnego pisania miło było mieć innych ludzi”.

READ  Ujawniając... prosty, ale przejmujący napis ostatniego miejsca pochówku królowej