26 kwietnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Polski Play wprowadza nową generację telewizji

Polski Play wprowadza nową generację telewizji

Polski operator Play, należący do Grupy iliad, uruchomił nową usługę telewizyjną dostępną w dwóch wariantach.

Telewizja Nowej Generacji łączy pakiety kanałów z serwisami streamingowymi, natomiast TV Max oferuje szeroką gamę kanałów. Oba kosztują 45 zł (9,9 euro), zniżka dla obecnych klientów Play.

Telewizor nowej generacji oferuje 75 kanałów, dostęp do ViaPlay oraz kolekcję punktów, które można za darmo wymienić na usługi streamingowe, pakiety premium oraz pakiety dodatkowych kanałów. Dzięki temu odwiedzający mogą co miesiąc tworzyć własną ofertę od podstaw.

W ramach oferty klienci decydujący się na telewizor nowej generacji otrzymają 100 punktów bonusowych co miesiąc przez pierwsze sześć miesięcy. Dzięki temu mogą bez ograniczeń testować usługę oraz pakiety dodatkowe i wybierać najciekawsze treści.

Punkty można wykorzystać na dostęp do Netflix, HBO Max, Polsat Sport Premium, Canal+ online, Eleven Sports, Cinemax lub kolekcji kanałów tematycznych: Dzieci, Sport, Filmy i Seriale, Informacje, Dokumenty, Lifestyle i Polsat.

Drugi wariant, stworzony przede wszystkim z myślą o osobach poszukujących rozrywki na kanałach telewizyjnych, daje klientom 157 kanałów z pakietu Max, dostęp do Viaplay w cenie abonamentu oraz dwa miesiące dostępu do Netflixa w prezencie, a także opcję zakupu. Usługi premium i pakiety w dowolnym momencie.

Play oferuje szybkie łącze szerokopasmowe do 5 Gb/s i wprowadził dwa nowe urządzenia odbiorcze, dekoder Play Box TV i router Play Box Net.

Partnerem technologicznym nowej usługi telewizyjnej Play jest Redge Technologies, część Play Group.

READ  Polski bank centralny ponownie podnosi stopy procentowe, gdy inflacja rośnie do 20 lat