25 grudnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Netflix ujawnia datę i cenę uruchomienia poziomów obsługiwanych przez reklamy, eliminując Disneya — Ostateczny termin

Netflix ujawnia datę i cenę uruchomienia poziomów obsługiwanych przez reklamy, eliminując Disneya — Ostateczny termin

Netflix Obniża cenę Disney+ o 1 USD miesięcznie, przygotowując się do historycznej ekspansji w Reklama-Pomoc pływ.

Firma poinformowała, że ​​nowy poziom subskrypcji, Podstawowy z reklamami, będzie kosztował 6,99 USD miesięcznie i zostanie uruchomiony 3 listopada w Stanach Zjednoczonych, ponad miesiąc przed wprowadzeniem przez Disneya wersji Disney+ z reklamami z 8 grudnia. Kanada i Meksyk otrzymają nowy plan 1 listopada, a dwa dni później zostanie on wdrożony w Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji, Niemczech, Włoszech, Japonii, Korei oraz Wielkiej Brytanii i Hiszpanii, a następnie 10 listopada. W Stanach Zjednoczonych poziom podstawowy będzie kosztował mniej niż połowę ceny najpopularniejszej warstwy Standard, która wynosi 15,49 USD miesięcznie.

Disney ogłosił podwyżki cen i nową wersję Disney+ z reklamami. Kiedy ta nowa kategoria zostanie uruchomiona 8 grudnia, będzie ona wynosić 7,99 USD miesięcznie, co jest obecnie samodzielną ceną za Disney+ bez reklam. Po 8 grudnia Disney+ bez reklam wyniesie 10,99 USD, chociaż wielu konsumentów wybiera pakiet Disney+, Hulu i ESPN+, które oferują oszczędności w stosunku do normalnej ceny każdego z nich.

W poście na blogu, dyrektor operacyjny Netflix, Greg Peters, powiedział, że reklamy będą od czterech do pięciu minut na godzinę, a zarówno seriale, jak i filmy fabularne będą przerywane rozpryskami. (Obejrzyj poniższy film pokazujący, jak by to wyglądało.)

Jest prawie wyczerpany, powiedział Jeremy Gorman, szef globalnej reklamy Netflix, z kilkuset reklamodawcami w mieszance. Zapytana podczas rozmowy Zoom z przedstawicielami prasy o to, ile płacą reklamodawcy, odmówiła podania szczegółów. Jeśli chodzi o kategorie, wola polityczna będzie godną uwagi strefą zakazu lotów, biorąc pod uwagę, jak wysoko zajęła się ona w telewizji linearnej w ostatnich cyklach wyborczych, wraz z innymi, takimi jak broń, palenie lub wtyczki do wszelkich produktów i usług, które Netflix uzna za nielegalne.

Zapytany w rozmowie telefonicznej Zoom o rozszerzenie planu reklam w filmie, Peters wyjaśnił, że w serwisie pojawią się nowe filmy — w szczególności oryginalne filmy, takie jak noże wyjęte 2 – Otrzymasz tylko podgląd łatek przed włączeniem funkcji bez przerwy. „Postaramy się utrzymać ten rodzaj kinowego modelu”, zgodnie ze sposobem, w jaki radzi sobie z nim większość konkurentów. Dla kontrastu, Peters powiedział, że filmy, które „były w służbie przez jakiś czas”, będą miały bardziej „tradycyjną” mieszankę reklam przed filmem i na bieżąco, aczkolwiek z „rzadszymi” przerwami.

Trudno przecenić stopień, w jakim firma odwróciła swoje stare stanowisko w reklamie. Współzałożyciel i współdyrektor generalny Reed Hastings i inni dyrektorzy przez lata zaprzeczali, że Netflix będzie współpracować z Madison Avenue, a Hastings wyraził chęć uniknięcia zamieszania dotyczącego prywatności i innych komplikacji, które powstrzymywały Facebooka i innych cyfrowych gigantów. „Chcemy, abyśmy byli bezpiecznym wytchnieniem, w którym możesz odkrywać, motywować, dobrze się bawić i dobrze się bawić – i nie mamy żadnych argumentów na temat wykorzystywania użytkowników za pomocą reklam” – powiedział Hastings w rozmowie o zarobkach w 2020 roku.

Działo się to w stosunkowo nietrwałych dniach. W 2020 r., gdy Covid zamknął świat, Netflix odnotował ogromny wzrost subskrypcji, dodając 26 milionów płacących klientów tylko w pierwszej połowie roku – łącznie w całym 2019 r.

W tym roku wpływ inflacji i pogarszającej się gospodarki na konsumentów, a także intensywna konkurencja w wyścigu subskrypcji strumieniowych, którym Netflix zarządzał niemal samodzielnie, połączyły się, tworząc nowe przeciwności. Kiedy Netflix opublikował dwa kolejne kwartały rozczarowujących liczby subskrybentów – a nawet stracił całkowitą liczbę subskrybentów po raz pierwszy od ponad dekady – błąd doprowadził do ogromnej wyprzedaży akcji Netflix i doprowadził do wielu zmian w firmie. Oprócz redukcji kosztów i uproszczenia pracowników, firma zdecydowała się zmienić swoje podejście do reklamy, wyczuwając możliwość zwiększenia miliardowych przychodów. Ogłoszono partnerstwo z Microsoftem, a dwóch wyższych urzędników Snap, w tym były szef sprzedaży reklam Hulu, Peter Naylor, zostało wyznaczonych do prowadzenia kampanii marki Netflix.

Nie wszystkie programy będą zawierać reklamy podczas uruchamiania. W poście na blogu zauważono, że „ograniczona liczba filmów i programów telewizyjnych nie będzie dostępna” w Basic z reklamami „z powodu ograniczeń licencyjnych, nad którymi pracujemy”. Podczas apelu prasowego Peters powiedział, że brakujące adresy stanowią około 5% do 10% całego tortu. „Wszystko opiera się na umowach, a nie na konkretnym studiu” – powiedział. „I znowu będziemy pracować nad zmniejszeniem tej liczby z czasem”. Większość wcześniejszych umów z dostawcami treści została spisana „w czasie, gdy nie myśleliśmy o tworzeniu warstwy opartej na reklamach”. Jak zauważył Peters na początku wezwania, minęło zaledwie sześć miesięcy, odkąd Hastings zaskoczył Wall Street i branżę medialną, najwyraźniej zaniedbując wskazanie planu reklamowego podczas kwartalnej rozmowy o zarobkach i finalizacji planu wejścia na rynek.

W poście na blogu zauważono również, że Netflix nawiązał współpracę z DoubleVerify i Integral Ad Science, aby „sprawdzić widoczność i ważność naszych reklam” począwszy od pierwszego kwartału 2023 r. Również w przyszłym roku Nielsen będzie korzystać z cyfrowych ocen reklam w USA, umożliwienie firmie pomiarowej Od przedstawienia wyobrażenia o tym, jak idzie oglądalność, po ostateczne raportowanie liczb w trwającym od dawna programie Nielsen ONE.

Pobieranie nie będzie dozwolone w Basicu z reklamami, a rozdzielczość to 720p, a nie tak ostra jak 1080p w przypadku standardowego planu Netflix, który jest najpopularniejszy.

Spójrz na wrażenia z reklam w serwisie Netflix, korzystając z tego przykładu dostarczonego przez firmę, pokazującego, jak wyglądałoby miejsce przed odcinkiem Emilia w Paryżu:

erochika hentai24x7.com soul calibur hentia
slave hentai comics hentaihug.com hentai black widow
malayalam sex video live bustyporn.info xxx images full hd
telugusexyvedios xkeezmovies.mobi sunnyleone sex vedios
渚まどか javwhores.mobi アナル av
score land youjizz.sex sudh desi romance mp3
shinrabansho hentai hentaionly.net fuetakishi hentai
bangladeshxvideo kokaporn.mobi tamil sex gril video
سكس الجيش الاسرائيلى video6tubes.com فيلم المغتصبون الامريكى
halik dec 11 pinoyteleseryehd.net tfc halik
tamanna real sex videos goindian.net teacher student xxx
مخزن السكس العربي gonzoxxx.pro سكس نسائي
xhamas sexindiantube.net xxxporndesi
الاباحية انبوب todayaraby.com حلمات بزاز
nepali sex vedio sexo-vids.com wap india