Pomimo prawie czterogodzinnego opóźnienia z powodu pogody 108. wyścig Indianapolis 500 (TAD) oglądał łącznie średnio 5,344 mln widzów na platformach cyfrowych NBC, Peacock i NBC Sports, co oznacza wzrost o 8% w porównaniu z wyścigiem w 2023 r. (4,927 mln) i 10% w porównaniu z 2022 r. (4,837). milion). Ostateczne liczby będą znane w środę.
Publiczność osiągnęła najwyższy poziom 6,46 miliona widzów od 19:30 do 19:45 ET, gdy Josef Newgarden pokonał Pato Award na ostatnich okrążeniach. IndyCar podaje, że jest to również najczęściej oglądany wyścig IndyCar w historii, ze średnią widownią na minutę (AMA) wynoszącą 286 000 widzów na platformach cyfrowych Peacock i NBC Sports, a także jest najczęściej oglądanym niedzielnym wydarzeniem sportowym w NBC Sports od czasów play-offów NFL . W styczniu.
Relacja NBC Sports przed wyścigiem rozpoczęła się o godzinie 11:00 czasu wschodniego, a wywieszenie zielonej flagi pierwotnie zaplanowano na godzinę 12:45 czasu wschodniego. Jednak trudne warunki pogodowe spowodowały prawie czterogodzinne opóźnienie w przesunięciu okna wyścigowego NBC Sports z 16:45 na 20:15. Stacja NBC wypełniła opóźnione deszczem okresowe aktualizacje na żywo i nową prezentację wyścigu w 2023 r., co doprowadziło do ponad dziewięciu godzin transmisji w sieci telewizyjnej w ciągu dnia. IndyCar zaradził lokalnej przerwie w dostawie prądu w Indianapolis, co uzyskało ocenę gospodarstw domowych na poziomie 18,15 i udział 54.
W sześciu wyścigach zawody NTT IndyCar Series 2024 oglądają średnio 1,95 miliona widzów (5 w NBC, 1 w USA Network), w porównaniu z 1,94 miliona w zeszłym roku w tym samym momencie (wszystkie NBC). Total Audience Delivery (TAD) opiera się na bieżących numerach krajowych przesyłek ekspresowych, danych Nielsena tego samego dnia i danych cyfrowych z Adobe Analytics.
More Stories
Mecze, które trzeba zobaczyć w pierwszym tygodniu rozgrywek College Football Playoff
Caitlin Clark ustanawia nową historię WNBA, pokonując Connecticut Sun w Indiana Fever
Saga kontraktowa Brandona Aiyuka z 49ers osiąga punkt zwrotny w obliczu wstrzymania kontraktu – NBC Sports Bay Area i Kalifornia