10 października, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Następna aktualizacja Metal Gear Solid: Master Collection ukaże się „wcześnie” w styczniu 2024 roku

Następna aktualizacja Metal Gear Solid: Master Collection ukaże się „wcześnie” w styczniu 2024 roku

Obraz: Konami

Pojawiła się kolejna aktualizacja do Metal Gear Solid: Master Collection Vol. Haczyk polega jednak na tym, że gra zostanie wydana na Nintendo Switch dopiero „na początku stycznia 2024 roku”.

Chociaż wersja 1.4.0 nie jest jeszcze dostępna na wszystkich platformach, Konami udostępniło pełne informacje o łatce – abyście mogli przynajmniej zobaczyć, co nadejdzie. Ta aktualizacja obejmuje wiele gier z kolekcji, dodaje nowe funkcje i rozwiązuje niektóre problemy.

METAL GEAR SOLID – edycja z kolekcji domowej

Wersja 1.4.0 Teraz dostępne dla użytkowników na Steam®!
Ta wersja jest obecnie planowana na PlayStation® 5, PlayStation® 4, Nintendo Switch™ i Xbox Series

(2) Ustawienia ekranu gry
Można go ustawić na „Standardowy”, „Pixel Perfect” lub „16:9”.
Wersja gry na Steam® posiada również funkcję „pełnego ekranu”. Można ustawić łącznie 4 ustawienia — „Standardowy”, „Pixel Perfect”, „16:9” lub „Pełny ekran”.
Funkcje tapety, obszaru wyświetlania i filtrów ekranu są także dostępne w przypadku korzystania z funkcji „Standard” lub „Pixel Perfect”.
Współczynnik proporcji może się różnić w zależności od ustawień lub szczegółów urządzenia/konfiguracji.

(3) Filtr siatkowy
Można go włączyć lub wyłączyć.
Stosuje filtr wyświetlający linie skanowania podobne do tych na telewizorze CRT, gdy jest on włączony.

Dodano funkcję ustawień audio
Głośność gry i głośność menu głównego można zmienić przed rozpoczęciem gry.
Rozmiar gry można zmienić tylko podczas rozgrywki.

Dodano funkcję dostosowywania szybkości reakcji kontrolera (Steam®)
Możesz wybierać pomiędzy „Szybkim” (nowość!) i „Stabilnym”.
Niektóre ustawienia mogą powodować niestabilną wydajność, jeśli są ustawione na Szybko.
Jeśli doświadczysz któregokolwiek z tych problemów, zmień ustawienia na „Stabilne”.

  • Wprowadzono poprawkę, dzięki której gra priorytetowo traktuje projekty przycisków konfigurowalnych przez użytkownika (Steam®)
  • Naprawiono kilka innych drobnych problemów
READ  Ratowanie konsoli Google Stadia będzie trwało przez kolejny rok

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty – wydanie główne

  • Dodano funkcję ustawień audio
    Głośność gry i głośność menu głównego można zmienić przed rozpoczęciem gry.
    Rozmiar gry można zmienić tylko podczas rozgrywki.

Dodano „Tryb okna” (Steam®)
Dodano możliwość zmiany gry na „Tryb okienkowy” przed rozpoczęciem rozgrywki.
Tę funkcję można włączyć lub wyłączyć, naciskając Alt + Enter na klawiaturze.

  • Wprowadzono poprawkę, dzięki której gra priorytetowo traktuje projekty przycisków konfigurowalnych przez użytkownika (Steam®)
  • Naprawiono błąd, przez który wskaźnik laserowy nie pojawiał się podczas niektórych przerywników filmowych (PlayStation® 5, PlayStation® 4, Xbox Series
  • Naprawiono błąd, przez który wszy morskie nie pojawiały się prawidłowo podczas niektórych przerywników filmowych.
  • Naprawiono kilka innych drobnych problemów

METAL GEAR SOLID 3: Snake Eater – edycja główna

  • Dodano funkcję ustawień audio
    Głośność gry i głośność menu głównego można zmienić przed rozpoczęciem gry.
    Rozmiar gry można zmienić tylko podczas rozgrywki.
  • Dodano „Tryb okna” (Steam®)
    Dodano możliwość zmiany gry na „Tryb okienkowy” przed rozpoczęciem rozgrywki.
    Tę funkcję można włączyć lub wyłączyć, naciskając Alt + Enter na klawiaturze.
  • Wprowadzono poprawkę, dzięki której gra priorytetowo traktuje projekty przycisków konfigurowalnych przez użytkownika (Steam®)
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie niektórych kolorów twarzy w niższej rozdzielczości
  • Naprawiono kilka innych drobnych problemów

Metal Gear i Metal Gear 2: Solid Snake – wydanie główne

  • Dodano funkcję ustawień audio
    Głośność gry i głośność menu głównego można zmienić przed rozpoczęciem gry.
    Rozmiar gry można zmienić tylko podczas rozgrywki.

Dodano „Tryb okna” (Steam®)
Dodano możliwość zmiany gry na „Tryb okienkowy” przed rozpoczęciem rozgrywki.
Tę funkcję można włączyć lub wyłączyć, naciskając Alt + Enter na klawiaturze.

  • Wprowadzono poprawkę, dzięki której gra priorytetowo traktuje projekty przycisków konfigurowalnych przez użytkownika (Steam®)
  • Naprawiono kilka innych drobnych problemów
READ  PS VR2: kolejna próba Sony włączenia gier rzeczywistości wirtualnej do głównego nurtu

KOLEKCJA METAL GEAR SOLID MASTER, tom 1, zawartość dodatkowa

(2) Ustawienia ekranu gry
Można go ustawić na „Standardowy”, „Pixel Perfect” lub „16:9”.
Wersja gry na Steam® posiada również funkcję „pełnego ekranu”. Można ustawić łącznie 4 ustawienia — „Standardowy”, „Pixel Perfect”, „16:9” lub „Pełny ekran”.
Funkcje tapety, obszaru wyświetlania i filtrów ekranu są także dostępne w przypadku korzystania z funkcji „Standard” lub „Pixel Perfect”.
Współczynnik proporcji może się różnić w zależności od ustawień lub szczegółów urządzenia/konfiguracji.

(3) Filtr siatkowy
Można go włączyć lub wyłączyć.
Stosuje filtr wyświetlający linie skanowania podobne do tych na telewizorze CRT, gdy jest on włączony.

  • Dodano funkcję ustawień audio
    Głośność gry i głośność menu głównego można zmienić przed rozpoczęciem gry.
    Rozmiar gry można zmienić tylko podczas rozgrywki.
  • Wprowadzono poprawkę, dzięki której gra priorytetowo traktuje projekty przycisków konfigurowalnych przez użytkownika (Steam®)
  • Naprawiono kilka innych drobnych problemów

Sprawy są w toku

Badamy poniższe problemy i pracujemy nad ich rozwiązaniem.
Więcej szczegółów na temat rozwiązań tych problemów podamy później.

METAL GEAR SOLID – edycja z kolekcji domowej

  • Problem polegający na tym, że niektóre sceny filmowe przestają być odtwarzane
  • Problem polegający na tym, że wejście analogowe nie działa zgodnie z przeznaczeniem

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty – wydanie główne

  • Problem polegający na tym, że wideo z gry nagrane przy użyciu funkcji wieloplatformowych nie zachowuje części dźwięku (seria Xbox
  • Problem polegający na tym, że dane wejściowe z klawiatury są rejestrowane w grze nawet po przytrzymaniu klawisza Alt (Steam®)

METAL GEAR SOLID 3: Snake Eater – edycja główna

  • Problem polegający na tym, że część tekstur postaci jest wyświetlana w niskiej rozdzielczości
  • Problem polegający na tym, że wideo z gry nagrane przy użyciu funkcji wieloplatformowych nie zachowuje części dźwięku (seria Xbox
  • Problem polegający na tym, że dane wejściowe z klawiatury są rejestrowane w grze nawet po przytrzymaniu klawisza Alt (Steam®)
READ  WhatsApp wprowadza odświeżoną wersję aplikacji na iOS i Androida

Metal Gear i Metal Gear 2: Solid Snake – wydanie główne

  • Problem polegający na tym, że dane wejściowe z klawiatury są rejestrowane w grze nawet po przytrzymaniu klawisza Alt (Steam®)

Będziemy w dalszym ciągu regularnie dostarczać aktualizacje dotyczące przyszłych ulepszeń i poprawek, gdy tylko zostanie sfinalizowanych więcej szczegółów.