24 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Marksizm jest widoczny w Polsce po złamanym sercu Solansa

Marksizm jest widoczny w Polsce po złamanym sercu Solansa

Gwiazda டாkoda Fabia Rally 2 Evo zdobyła 20,4 sekundy przewagi nad Tomem Christensenem w niedzielnym finale, co jasno pokazuje, że był to katastrofalny dzień dla większości – kierował Solans.

Po Super Special Stage w piątek wieczorem, czwarta runda mistrzostw rozpoczęła się z entuzjazmem, dzieląc parę na dziewięć dziesiątych sekundy – i na superszybkich szutrowych platformach wywiązała się zacięta walka.

Marczyk i Solans mieli swoją własną ligę, wymieniając się stopami przez cały cykl otwarcia, z Hiszpanem rozciągającym nogi z niesamowitym czasem w końcowej fazie porannej i wykorzystując 4,6 sekundy do popołudnia.


Solans objął prowadzenie przez większość dni

Solans dodał kolejne 0,8 sekundy do swojego ataku w kolejnych dwóch testach szybkości, zanim zaatakował grę w drugim podawaniu Wiliskiego. Kierownica nadal pękała pod wysokim ciśnieniem, gdy jego Hyundai i20 N Rally2 wpadł do rowu i wyjechał z rajdu.

Jego śmierć pozostawiła Marcika samego na pierwszym planie, a Polak był zachwycony, gdy wrócił do Mycology Service Park.

„Bardzo się cieszę, że mogę być szczery”, odpowiedział lider, „To dla nas wspaniały dzień, a ten rajd jest dla mnie czymś wyjątkowym, ponieważ zrobiłem kolejny krok w swoim rozwoju.

„Jeździliśmy dzisiaj na platformach, które znamy z przeszłości, ale mieliśmy też kilka nowych pozycji i były one bardzo dobre. Jesteśmy tutaj i jestem bardzo szczęśliwy.

Ton został skradziony na trzecim miejscu w finałowym Super Special

„Nie jest dobrze być tutaj, ale to część gry rajdowej. Jutro jest długi dzień, ale jestem w dobrej kondycji i spróbuję – dodał.

READ  Polska twierdzi, że UE powinna pomóc w bezpieczeństwie granic w obliczu obaw Wagnera

Solans Kovacs Racing Team-Mad Christensen pokazał niesamowitą prędkość na swojej pierwszej generacji i20 R5 i wyraźnie cieszy się swoim pierwszym startem w ERC od 2018 roku.

Pod silną presją osób za Szwecją Fiesta Rally 2 zakończyła wyścig o 5,6 sekundy przed Kenem Dornem, który wrzucił do finału kierowcę Team MRF Tyres டாkoda, Efrena Lorenę.

Po wycofaniu się Solans z turnieju Lorena chce zwiększyć swoją przewagę w mistrzostwach. Trafił do podium o 0,3 sekundy, a Simone Tempestini w swojej டாkodzie uplasował się w pierwszej piątce o kolejne 5 sekund.

W pozostałej części tabeli znajdowały się samochody Fabia, na czele z szóstym w rankingu Adrianem Switchem.

Po śmierci Solansa, walka o tytuł Llereny została wzmocniona

Pod koniec meczu podążał za liderami przez 1 minutę i 4,4 sekundy z Crescore Kisrib, Philippe Moraes i Alberto Battistoli. Javier Bardo był ponad dwie minuty na 10. prędkości i został ukarany grzywną 50 sekund za spóźnienie się na odprawę z powodu awarii silnika.

Robert Wirves, szef dywizji ERC3, zajął 11. miejsce w klasyfikacji generalnej M-Sport Polska Ford Fiesta Rally 3, a Martis Cess zajął pierwsze miejsce w klasyfikacji ERC Open.

Simon Campetelli, który utknął w otchłani na ponad 20 minut w pierwszej fazie dnia, dobrze radzi sobie z kolejnością, a jego kolega z drużyny MRF, Norbert Herzig, znajduje się poza pierwszą dziesiątką po ukaraniu 1 minuty za wstępną odprawę .

Vitodas Sala spotkał podobny los do Solansa, gdy w jego Fabii zepsuła się podwieszana wywrotka. Łotysz biegał wówczas na ósmym miejscu.



  • Pełna relacja z Rajdu Polski dostępna na żywo w WRC + TutajKażdy etap, na którym się odbywa, zawiera ważne wywiady, reportaże i analizy eksperckie z parku telewizyjnego i serwisowego.
READ  Sekretarz stanu USA z wizytą w Polsce i krajach bałtyckich w celu omówienia wojny rosyjsko-ukraińskiej