Po raz drugi w tym miesiącu Google ogłosił coś w Las Vegas Sphere. Aktywna kampania Google Cloud w tym tygodniu następuje po reklamach Chrome w Sphere podczas Grand Prix Las Vegas.
W okresie poprzedzającym wyścig Formuły 1, który odbył się 18 listopada, na Sphere pojawiło się logo Chrome. Google jest „oficjalnym partnerem zespołu McLaren Formula 1 Team i McLaren MX Extreme E Team”. To wieloletnie sponsorowanie rozpoczęło się w 2022 r., kiedy na samochodach wyścigowych pojawiły się logo Androida i Chrome. (Ikona przeglądarki pojawi się na kółkach.)
Na początku tego miesiąca otrzymaliśmy sferyczne logo Chrome z przejeżdżającymi samochodami wyścigowymi i hasłem „Built for Speed”.
Tymczasem Amazon rozpoczął dziś swój tygodniowy tydzień Re: AWS: Wynaleziono Konferencja dla przedsiębiorstw w chmurze. Google odpowiada reklamą Sphere, która ma pokazać, w jaki sposób firmy mogą przechowywać petabajty danych w swojej chmurze. Logo chmury składa się z miliona cząstek danych inspirowanych sztuką generatywną.
Od poniedziałku do niedzieli emitowane są dwa spoty (po 90 sekund każdy) co godzinę od 9:00 do 19:00 i od 23:00 do 3:00 czasu pacyficznego. We wtorki i środy od 19:00 do 23:00 czasu pacyficznego odbywają się także wieczorne „przejęcia”.
Oprócz psucia oferty Amazona, w animowanej reklamie znajduje się jajko wielkanocne – wpisz „$gcloud” w powłoce konsoli Google Cloud Następna Chmura ’24Który po kilku latach spędzonych w Moscone Center w San Francisco przeprowadza się do Las Vegas. Google oferuje obecnie ceny Early Bird za wydarzenie, które odbędzie się w dniach 9–11 kwietnia.
FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich, aby zarabiać. więcej.
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS