Mnóstwo seriali od AMC Networks, w tym Strach przed żywymi trupami, Spotykanie czarownic I Ewa została zabita Zostanie wyemitowany na platformie Max w ramach niezwykłej cyfrowej aranżacji.
AMC Networks i Warner Bros. Discovery zawarło umowę na oprogramowanie typu pop-up, w ramach której ponad 200 odcinków siedmiu tytułów zostanie wydanych na platformie Max, dawniej HBO Max.
Oferty będą dostępne od 1 września do 31 października.
Dostępne tytuły to sezony od pierwszego do siódmego Strach przed żywymi trupamitrzy pory roku Odkrycie czarowniceCztery pory roku zabij Ewę, Pierwszy sezon Ann Rice Wywiad z Wampiremdwa sezony gangi londyńskiepierwszy sezon ciemne wiatry, i pięć sezonów Jedź z Normanem Reedusem.
Oferty będą dostępne w obu usługach Ad-lite Max bez reklam i bez dodatkowych kosztów. Będzie częścią AMC+ Picks na Max Rail w serwisie i nie będzie zawierać reklam.
Jest postrzegany jako eksperyment dla AMC Networks, której zależy na przyciągnięciu większej liczby widzów na swoje programy w nadziei, że widzowie później zarejestrują się w AMC+.
Dzieje się tak po tym, jak David Zaslav, dyrektor generalny Warner Bros. Discovery uważa, że agregacja w radiofonii i telewizji stanie się istotna w przyszłości.
W przemówieniu przed premierą Maxa Zaslav powiedział, że wierzy, że branża musi dojść do punktu, w którym konieczne jest wspólne przepakowywanie i marketing produktów.
„Wydaje się bardzo jasne, że jeśli chcemy połączyć ten wspaniały produkt, który mamy, z innymi, jutro wstaniemy i na każdym rynku, jeśli będziemy numerem jeden, dwa, trzy, jeśli będziemy zajmować się marketingiem z numerem dwa lub trzy w określonej cenie byłoby to świetne rozwiązanie dla konsumentów. Prawdopodobnie zmniejsza to zmienność [all] Marketing pojedynczego produktu. Zapewni to konsumentom znaczące doświadczenia, powiedział podczas majowego wydarzenia MoffettNathanson.
„Jeśli nie zrobimy tego sami, myślę, że zrobią to nam. Zrobi to Amazon, zrobi to Apple lub zrobi to Roku. Już zaczęli” – dodał.
„AMC Networks tworzy świetne programy, a naszym celem jest udostępnienie ich jak największej liczbie osób w sposób, który najlepiej służy naszym widzom” – powiedział Dan McDermott, prezes AMC Entertainment and Studios for AMC Networks. „Ta umowa promocyjna z Warner Bros. Discovery to niesamowita okazja, aby przez pełne dwa miesiące udostępniać niektóre z naszych najpopularniejszych i najbardziej cenionych przez krytyków programów milionom abonentów Max w USA”.
„Abonenci zwracają się do Maxa, aby znaleźć różnorodne historie dla całej rodziny” – dodała Meredith Gertler, wiceprezes ds. globalnej strategii, planowania i analizy treści. „Wyskakujące okienko AMC+ to doskonały przykład tego, jak możemy wykorzystać innowacyjne strategie, aby dodać wartość do naszej oferty treści”.
. „Adwokat kawy. Ninja bekonu. Przyjazny czytelnik. Rozwiązujący problemy. Wielokrotnie nagradzany miłośnik jedzenia”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
Ojciec gwiazdy „Austina Powersa”, Heather Graham, ostrzega, że Hollywood „zabierze mi duszę”