10 grudnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

„Fear The Walking Dead” będzie transmitowany w sieciach Max AMC. Streaming „Pop-Up” – ostateczny termin

„Fear The Walking Dead” będzie transmitowany w sieciach Max AMC. Streaming „Pop-Up” – ostateczny termin

Mnóstwo seriali od AMC Networks, w tym Strach przed żywymi trupami, Spotykanie czarownic I Ewa została zabita Zostanie wyemitowany na platformie Max w ramach niezwykłej cyfrowej aranżacji.

AMC Networks i Warner Bros. Discovery zawarło umowę na oprogramowanie typu pop-up, w ramach której ponad 200 odcinków siedmiu tytułów zostanie wydanych na platformie Max, dawniej HBO Max.

Oferty będą dostępne od 1 września do 31 października.

Dostępne tytuły to sezony od pierwszego do siódmego Strach przed żywymi trupamitrzy pory roku Odkrycie czarowniceCztery pory roku zabij Ewę, Pierwszy sezon Ann Rice Wywiad z Wampiremdwa sezony gangi londyńskiepierwszy sezon ciemne wiatry, i pięć sezonów Jedź z Normanem Reedusem.

Oferty będą dostępne w obu usługach Ad-lite Max bez reklam i bez dodatkowych kosztów. Będzie częścią AMC+ Picks na Max Rail w serwisie i nie będzie zawierać reklam.

Jest postrzegany jako eksperyment dla AMC Networks, której zależy na przyciągnięciu większej liczby widzów na swoje programy w nadziei, że widzowie później zarejestrują się w AMC+.

Dzieje się tak po tym, jak David Zaslav, dyrektor generalny Warner Bros. Discovery uważa, że ​​agregacja w radiofonii i telewizji stanie się istotna w przyszłości.

W przemówieniu przed premierą Maxa Zaslav powiedział, że wierzy, że branża musi dojść do punktu, w którym konieczne jest wspólne przepakowywanie i marketing produktów.

„Wydaje się bardzo jasne, że jeśli chcemy połączyć ten wspaniały produkt, który mamy, z innymi, jutro wstaniemy i na każdym rynku, jeśli będziemy numerem jeden, dwa, trzy, jeśli będziemy zajmować się marketingiem z numerem dwa lub trzy w określonej cenie byłoby to świetne rozwiązanie dla konsumentów. Prawdopodobnie zmniejsza to zmienność [all] Marketing pojedynczego produktu. Zapewni to konsumentom znaczące doświadczenia, powiedział podczas majowego wydarzenia MoffettNathanson.

READ  Jeff Bridges mówi, że jego guz jest teraz „wielkości marmuru” – The Hollywood Reporter

„Jeśli nie zrobimy tego sami, myślę, że zrobią to nam. Zrobi to Amazon, zrobi to Apple lub zrobi to Roku. Już zaczęli” – dodał.

„AMC Networks tworzy świetne programy, a naszym celem jest udostępnienie ich jak największej liczbie osób w sposób, który najlepiej służy naszym widzom” – powiedział Dan McDermott, prezes AMC Entertainment and Studios for AMC Networks. „Ta umowa promocyjna z Warner Bros. Discovery to niesamowita okazja, aby przez pełne dwa miesiące udostępniać niektóre z naszych najpopularniejszych i najbardziej cenionych przez krytyków programów milionom abonentów Max w USA”.

„Abonenci zwracają się do Maxa, aby znaleźć różnorodne historie dla całej rodziny” – dodała Meredith Gertler, wiceprezes ds. globalnej strategii, planowania i analizy treści. „Wyskakujące okienko AMC+ to doskonały przykład tego, jak możemy wykorzystać innowacyjne strategie, aby dodać wartość do naszej oferty treści”.