2 maja, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

DoorDash, DunKings, Beyoncé i nie tylko

DoorDash, DunKings, Beyoncé i nie tylko

12 minut temu

Reklamy Super Bowl: gwiazdy, przekąski i „Flashdance”

Na tym kończy się lista reklam Super Bowl 58.

W ofercie dominowały największe marki przekąsek, od Oreos, Pringles i Mountain Dew po Doritos, M&Ms i Starry.

Było kilka zadrapań głowy, np Inwazja Obcych Martina Scorsese I Sowa Duolingo ma dziwny kształt.

Dwie reklamy parodiowały także film „Flashdance” z 1983 roku — przedstawiały was, kujonów i T-Mobile.

Mieliśmy gwiazdki. Mieliśmy przekąski. Mieliśmy prezenty. Dobrze się bawiliśmy.

– Sarah Whitten, Sarah Salinas

21 minut temu

Chiefs są kolejnymi mistrzami

Patrick Mahomes z drużyny Kansas City Chiefs świętuje po zwycięstwie w Super Bowl LVIII

Mike Blake | Reutera

Kansas City Chiefs są mistrzami Super Bowl. jeszcze raz.

Po emocjonującym emocjonującym meczu o dogrywki, w którym przez 75 minut zmieniały się prowadzenie, Patrick Mahomes poprowadził drużynę Kansas City Chiefs do zdobycia kolejnych tytułów mistrzowskich. Oznacza to trzecie zwycięstwo Chiefs w Super Bowl w ciągu pięciu lat i stawia Mahomesa na rzadką ścieżkę jako 28-latka z trzema pierścieniami Super Bowl i długą karierą przed sobą.

Mecole Hardman Jr. z Kansas City Chiefs zdobywa przyłożenie i wygrywa Super Bowl LVIII

Mike Blake | Reutera

Mecole Hardman złapał zwycięskie podanie przyłożenia po elegancko zaprojektowanej akcji głównego trenera Andy’ego Reida, a zaraz potem na boisku Kansas City wybuchła radość.

-Jake’a Piazza

37 minut temu

San Francisco postępuje naprzód z OT

Kopacz z San Francisco Jake Moody strzelił trzeciego gola z gry w meczu po długiej jeździe przed dogrywką.

49ers prowadzą 22-19, ale będą musieli powstrzymać Patricka Mahomesa, zanim będą mogli sięgnąć po trofeum Lombardi.

-Jake’a Piazza

40 minut temu

Het Gets Us powraca do menu reklam

Już drugi rok z rzędu oparta na wierze organizacja non-profit He Gets Us prowadzi dyskusje na temat reklam podczas Super Bowl.

W tym roku akcja skupiała się wokół Jezusa umywającego stopy swoim naśladowcom. Reklama po raz kolejny wywołała zdziwienie w mediach społecznościowych i wzbudziła pytania o to, kto finansuje drogie lokalizacje.

-Sarah Salinas

47 minut temu

Zaczynamy pracę w godzinach nadliczbowych

Sędzia Bill Vinovich rzuca monetą przed dogrywką, a Fred Warner z drużyny San Francisco 49ers i Patrick Mahomes z drużyny Kansas City Chiefs przyglądają się tej sytuacji.

Mike Blake | Reutera

Drużyna San Francisco 49ers jako pierwsza otrzyma piłkę podczas dogrywki meczu Super Bowl 58, w ​​którym obowiązują nowe zasady ustanowione przez National Football League wyłącznie w przypadku meczów play-off i mistrzostw.

Obie drużyny mają zapewnione posiadanie piłki, nawet jeśli drużyna, która jako pierwsza zdobędzie piłkę, zdobędzie przyłożenie. Każda drużyna ma trzy przerwy na żądanie, ale nie ma żadnych wyzwań. Wszystkie przeglądy będą przeprowadzane przez załogę odpowiedzialną i kabinę.

Czas trwania nadgodzin wynosi 15 minut.

-Sarah Whitten

58 minut temu

Gra w hakowanie piłki

Walka kickerów trwa.

Harrison Butker z drużyny Kansas City Chiefs nr 07 zdobywa bramkę i doprowadza do dogrywki podczas Super Bowl LVIII pomiędzy Kansas City Chiefs a San Francisco 49ers na stadionie Allegiant w Las Vegas w stanie Nevada, 11 lutego 2024 r.

READ  Apple „The Morning Show” odnowiony na sezon 4 – ostateczny termin

Patrick T. Fallon | AFP | Obrazy Getty’ego

Na trzy sekundy przed końcem Harrison Butker z Kansas City kopnął gola z gry i doprowadził do remisu 19-19.

-Jake’a Piazza

godzinę temu

Moody ćwiczy rzut celny z gry

Jake Moody z drużyny San Francisco 49ers strzela z gry w czwartej kwarcie przeciwko Kansas City Chiefs podczas Super Bowl LVIII na stadionie Allegiant, 11 lutego 2024 r. w Las Vegas w stanie Nevada.

Jimmy Squire | Getty Images Sport | Obrazy Getty’ego

Jake Moody, kicker 49ers, miał swoją szansę na kolejny mocny strzał i wykonał celny strzał z gry z 53 jardów, dzięki czemu San Francisco prowadziło 19-16.

Teraz obrona 49ers musi powstrzymać Patricka Mahomesa i Chiefs.

-Jake’a Piazza

godzinę temu

Trasa koncertowa Taylor Swift Eras w Disney+

Pusty biały ekran. Minimalny krój pisma. Na ekranie pojawia się seria słynnych zwrotów Disneya, w tym „Niech Moc będzie z tobą”, „Ohana oznacza rodzinę” i „Dlaczego musicie być wężami?” I „po prostu pływaj dalej”.

Kończy się słowami: „…Czy jesteś na to gotowy?”

W ten sposób Disney promował, że film z koncertu Taylor Swift Eras Tour będzie dostępny wyłącznie w serwisie streamingowym Disney+ podczas Super Bowl 58.

-Sarah Whitten

godzinę temu

DoorDash chce dostarczyć każdą reklamę Super Bowl jednemu szczęśliwemu widzowi

DoorDash twierdzi, że może dostarczyć „prawie wszystko”. Aby więc spełnić tę obietnicę, platforma dostaw oferuje dostarczanie towarów – w tym przekąsek, samochodów i oprogramowania podatkowego – ze wszystkich reklam Super Bowl jednemu szczęśliwemu widzowi, który wprowadzi prawidłowy kod promocyjny.

– Amelia LucaS

godzinę temu

T-Mobile zapewnia Jasonowi Momoa „domowy internet”

W drugiej reklamie T-Mobile tego wieczoru Zach Braff i Donald Faison śpiewali serenadę z „Gry o tron” i gwiazdy „Aquamana” Jasona Momoa na temat zalet domowego Internetu w T-Mobile przy melodii „Flashdance…What a Feeling”. ” „.

Momoa przyłącza się, tańczy i śpiewa własną wersję piosenki.

Na koniec pojawia się gwiazda „Flashdance”, Jennifer Beals, prosząc Momoa, aby zaśpiewała ją jeszcze raz, tym razem bez koszulki.

-Sarah Whitten

godzinę temu

Połączone głowy

Chiefs wygrali 16:16 po zatrzymaniu się w czerwonej strefie i zdobyciu bramki z gry.

Harrison Butker przebił piłkę przez słupki, co doprowadziło do tego, że 49ers stracili dodatkowy punkt po podaniu, zanim stało się to ważniejsze dla wyniku meczu.

-Jake’a Piazza

godzinę temu

Budweiser oferuje usługę dostawy „starej szkoły”.

Kiedy zaczyna brakować prądu, poziom pąków spada, a drogi są zablokowane śniegiem, czas podłączyć nowe beczki Budweisera „w stary sposób”.

Taka jest podstawowa idea 60-sekundowej reklamy Budweisera na Super Bowl.

Clydesdales idą przez śnieg, ciągnąc wózek pełen nowych zapasów piwa i prawie gubią drogę do lokalnego pubu. Przyjazny pies prowadzi ich przez resztę drogi, a bar eksploduje wiwatami, gdy beczka zostaje wepchnięta do środka.

-Sarah Whitten

godzinę temu

49ers objęli prowadzenie

Skrzydłowy skrzydłowy San Francisco 49ers nr 15 Jauan Jennings świętuje zdobycie przyłożenia podczas Super Bowl LVIII pomiędzy Kansas City Chiefs a San Francisco 49ers na stadionie Allegiant w Las Vegas w stanie Nevada, 11 lutego 2024 r.

READ  Zwycięzcy Billboard Music Awards 2022

Patrick T. Fallon | AFP | Obrazy Getty’ego

Właśnie wtedy, gdy wydawało się, że Patrick Mahomes i Chiefs odzyskali równowagę, Brock Purdy i 49ers chirurgicznie wjechali na boisko, aby uzyskać zielone światło.

Purdy szybkim uderzeniem uderzył biegacza Jauana Jenningsa, który następnie przedarł się do pola punktowego. Kansas City zablokowało dodatkowy punkt i utrzymał wynik 16-13 na korzyść San Francisco.

San Francisco wykorzystało połączenie Christiana McCaffreya w parterze, świetne zagranie skrzydłowego Brandona Aiyuka i odważną decyzję o zejściu na czwarte miejsce i odzyskaniu prowadzenia.

-Jake’a Piazza

godzinę temu

Reklama Microsoftu pokazuje na ekranie oprogramowanie sztucznej inteligencji

Pierwsza od czterech lat zapowiedź Microsoftu dotycząca dużej gry zwraca uwagę na darmowego chatbota Copilot firmy, który opiera się na modelach sztucznej inteligencji od wiodącego partnera OpenAI. Twórca oprogramowania Copilot może generować tekst przypominający ludzki, tworzyć obrazy i odpowiadać na pytania z Internetu w oparciu o kilka słów wprowadzonych przez człowieka. Zadebiutował w zeszłym roku, początkowo w wyszukiwarce Bing Microsoftu, ale od tego czasu pojawił się gdzie indziej, w tym w Windows 10 i Windows 11.

Podczas reklamy młoda kobieta korzysta z aplikacji Copilot na iOS, aby tworzyć scenorysy dla tekstu. Inne osoby pytają o programowanie, chemię i oznakowanie sugerowane dla warsztatu samochodów ciężarowych.

Po uruchomieniu ChatGPT OpenAI pod koniec 2022 r. Microsoft wydał miliardy na infrastrukturę obliczeniową do obsługi zadań generatywnej sztucznej inteligencji, a także dodatkowe inwestycje w startup. Po tych wszystkich wydatkach Microsoft chce zarabiać pieniądze. W listopadzie firma rozpoczęła sprzedaż subskrypcji dla przedsiębiorstw dodatku Copilot do aplikacji biurowych Microsoft 365, a w styczniu udostępniona została oferta premium Copilot Pro.

— Jordan Novitt

godzinę temu

Kia chwyta za serce całkowicie elektrycznego SUV-a EV9

Kia Motors przyjęła inne podejście do reklam na Super Bowl niż inni główni producenci samochodów, przekazując emocjonalny przekaz o rodzinie w całkowicie elektrycznej Kia EV9 2024.

60-sekundowy klip przedstawia młodą dziewczynę jeżdżącą na łyżwach po arenie, ale w tłumie obok jej ojca jest puste miejsce. Po występie obie przemierzają zaśnieżone drogi i teren w całkowicie elektrycznym SUV-ie, aby dotrzeć do domu dziadka dziewczyny.

Tata podłącza światła i głośnik do pokładowego zasilacza samochodu, aby oświetlić zamarznięty staw. Następnie dziewczynka występuje dla dziadka, który nie mógł dotrzeć na lodowisko.

Wiceprezes ds. marketingu Kia America, Russell Wager, powiedział CNBC, że reklama ma promować nowy pojazd, a także zaangażowanie Kia w pojazdy całkowicie elektryczne. Powiedział, że Kia chce brać udział w tej samej dyskusji, co amerykański lider pojazdów elektrycznych Tesla, gdy konsumenci rozważają zakup pojazdu elektrycznego.

Kia EV9 to pierwszy w pełni elektryczny duży SUV dużej marki, konkurujący z R1S startującego w branży pojazdów elektrycznych Rivian i drogim SUV-em GMC Hummer EV.

Reklama – zawierająca wspólny utwór Cat Power i Coldplay „Wish I Was Here” – została stworzona przez agencję kreatywną David & Goliath z Kalifornii.

— Michael Wayland

godzinę temu

Kansas City obejmuje prowadzenie

Skrzydłowy Kansas City Chiefs nr 11, Marquez Valdes-Scantling, świętuje po zdobyciu przyłożenia podczas Super Bowl LVIII pomiędzy Kansas City Chiefs a San Francisco 49ers na stadionie Allegiant w Las Vegas, Nevada, 11 lutego 2024 r.

READ  Amerykańskie soprany opuszczają włoską operę na wykonawcy Blackface

Patrick T. Fallon | AFP | Obrazy Getty’ego

Kansas City objęło pierwsze prowadzenie po tym, jak Patrick Mahomes podał szeroko do Marqueza Valdes-Scantlinga i wyszedł na prowadzenie 13-10.

Stłumiony pchnięcie 49-osobowego Ray-Raya McClouda w grze, zanim Chiefs ustawili krótkie boisko, a Mahomes i jego drużyna nie tracili czasu, aby to wykorzystać.

-Jake’a Piazza

godzinę temu

Kopacz KC Chiefs pobił rekord liczby celnych rzutów z gry w Super Bowl

Zawodnik Kansas City Chiefs nr 07 Harrison Butker kopie piłkę podczas Super Bowl LVIII pomiędzy Kansas City Chiefs a San Francisco 49ers na stadionie Allegiant w Las Vegas, Nevada, 11 lutego 2024 r.

Patrick T. Fallon | AFP | Obrazy Getty’ego

Kopacz Kansas City Chiefs, Harrison Butker, strzelił najdłuższego gola z gry w historii Super Bowl. 57-metrowy zawodnik minął słupki bramki w trzeciej kwarcie ważnego meczu.

Poprzedni rekord został ustanowiony w drugiej kwarcie tego samego meczu przez kopacza San Francisco 49ers Jake'a Moody'ego, który trafił do kosza z gry z 55 jardów.

Wynik wynosi obecnie 10 do 6 na korzyść 49ers.

-Sarah Whitten

godzinę temu

Deportacja doktora Omstica

Co się stanie, gdy komik Eric Andre ulegnie awarii w samolocie?

Wchodzi doktor Omstick.

W swojej pierwszej reklamie na Super Bowl producent mrożonych deserów Drumstick posługuje się głupim humorem. W 30-sekundowej reklamie pojawia się mała laleczka, przypominająca tę z brytyjskiego serialu „Thunderbirds” z lat 60., nazywana Dr. Omstick.

Podczas gdy Andre na wysokości 10 000 metrów doświadcza tajemniczego epizodu medycznego, stewardesa pyta, czy na pokładzie jest lekarz. Chociaż pomocy udziela prawdziwy lekarz, na ratunek przychodzi doktor Omstic. nieco.

Personelowi pokładowemu i pasażerom oferujemy lody w rożkach Drumstick. W końcu nie jest „lekarzem ciała”.

-Sarah Whitten

godzinę temu

Volkswagen czerpie ze swojego amerykańskiego dziedzictwa, świętując nowe pojazdy elektryczne

Volkswagen świętuje swoje amerykańskie dziedzictwo i nowe pojazdy w pełni elektryczne 60-sekundową reklamą zatytułowaną „An American Love Story”.

Ta strona internetowa prezentuje 75-letnią historię firmy w Stanach Zjednoczonych – od kultowego VW „Bug” lub Beetle i „hipisowskiego vana” Microbus, będącego synonimem kontrkultury lat 60. XX wieku, po nowsze produkty, w tym I.D. 4 i ID .Buzz van wszystkie pojazdy elektryczne.

Reklama przedstawia dobrze znane momenty z przeszłości Volkswagena w USA, w tym ukłon w stronę wcześniejszych reklam niemieckiego producenta samochodów.

Reklama – zawierająca hit Neila Diamonda z 1971 roku „I… Said” – kończy się frazą „My kształtujemy jego metal. Ty kształtujesz jego duszę”. Została stworzona przez nowojorską agencję reklamową Johannes Leonardo.

— Michael Wayland

2 godziny temu

Reklama Skechers „Żal mi głupca”.

Pan T., który zagrał rolę Rocky'ego Balboa w filmie Rocky III, wystąpił w reklamie Skechers z Tonym Romo.

Romo rozpoczyna reklamę słowami: „W Skechers nie ma T”, na co Pan T odpowiada: „W Skechers zawsze jest T”. Pan T porzuca swoje słynne zdanie z Rocky III: „Żal mi głupca” w odniesieniu do ludzi, którzy nie noszą butów Skechers.

-Jake’a Piazza