Chrysler podjął decyzję o wycofaniu do serwisu ponad 338 000 Jeepów Grand Cherokees ze względu na możliwość awarii części układu kierowniczego i doprowadzić do wypadku.
Producent stwierdził, że przeguby kulowe górnego wahacza i zwrotnice w pojazdach, których to dotyczy, mogą się rozdzielić. Jak wynika z komunikatu opublikowanego we wtorek (27 lutego) na stronie internetowej Krajowej Administracji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, w rezultacie kierownica może wypaść na zewnątrz i spowodować utratę kontroli nad SUV-em przez kierowcę.
Wycofanie dotyczy niektórych SUV-ów Jeep Grand Cherokee z lat 2022–2023 i większych SUV-ów Jeep Grand Cherokee L z lat 2021–2023. Raport przesłany do NHTSA (pdf), oczekuje się, że tylko 1% modeli, których to dotyczy, będzie zawierać wadliwe części.
Na dzień 24 stycznia Chrysler podał, że zna 18 roszczeń gwarancyjnych, jeden raport dotyczący pomocy dla klienta i jeden raport terenowy potencjalnie związany z problemem. Firma dodaje, że nie jest jej świadoma żadnych wypadków ani obrażeń związanych z wadami.
Chrysler też to ma Wystosowano odrębne wezwanie Około 9400 modeli Grand Cherokee i Grand Cherokee L SUV z lat 2023–2024 ma problemy z włączaniem świateł drogowych.
Konsumenci, których modele zostaną objęte którymkolwiek wycofaniem, zostaną powiadomieni 12 kwietnia; Mogą także sprawdzić, czy wizyta nie ucierpiała na ich samochodach nhtsa.gov/recalls. Dealerzy Chryslera zajmą się tymi problemami bezpłatnie.
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów