Chrysler podjął decyzję o wycofaniu do serwisu ponad 338 000 Jeepów Grand Cherokees ze względu na możliwość awarii części układu kierowniczego i doprowadzić do wypadku.
Producent stwierdził, że przeguby kulowe górnego wahacza i zwrotnice w pojazdach, których to dotyczy, mogą się rozdzielić. Jak wynika z komunikatu opublikowanego we wtorek (27 lutego) na stronie internetowej Krajowej Administracji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, w rezultacie kierownica może wypaść na zewnątrz i spowodować utratę kontroli nad SUV-em przez kierowcę.
Wycofanie dotyczy niektórych SUV-ów Jeep Grand Cherokee z lat 2022–2023 i większych SUV-ów Jeep Grand Cherokee L z lat 2021–2023. Raport przesłany do NHTSA (pdf), oczekuje się, że tylko 1% modeli, których to dotyczy, będzie zawierać wadliwe części.
Na dzień 24 stycznia Chrysler podał, że zna 18 roszczeń gwarancyjnych, jeden raport dotyczący pomocy dla klienta i jeden raport terenowy potencjalnie związany z problemem. Firma dodaje, że nie jest jej świadoma żadnych wypadków ani obrażeń związanych z wadami.
Chrysler też to ma Wystosowano odrębne wezwanie Około 9400 modeli Grand Cherokee i Grand Cherokee L SUV z lat 2023–2024 ma problemy z włączaniem świateł drogowych.
Konsumenci, których modele zostaną objęte którymkolwiek wycofaniem, zostaną powiadomieni 12 kwietnia; Mogą także sprawdzić, czy wizyta nie ucierpiała na ich samochodach nhtsa.gov/recalls. Dealerzy Chryslera zajmą się tymi problemami bezpłatnie.
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
Jak sztuczna inteligencja zmienia polską gospodarkę? Szanse i wyzwania dla MŚP
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów