29 kwietnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Były dyrektor docelowy wykrywa „jeden przedmiot”, który wywołał burzę konsumencką

Były dyrektor docelowy wykrywa „jeden przedmiot”, który wywołał burzę konsumencką

Praca

4 czerwca 2023 | 10:02

Target odnotował gwałtowny spadek wartości rynkowej, gdy gigant handlu detalicznego stoi w obliczu burzy konsumenckiej związanej z wystawianiem dumy w sklepach w całym kraju.

Ta kontrowersja następuje po bojkocie Bud Light w związku z ich decyzją o sprzedaży produktów z wpływowym mediami społecznościowymi Dylanem Mulvaneyem.

Były wiceprezes Target, Gerald Storch, dołączył do „Fox & Friends Weekend” i ujawnił jeden przedmiot, który „zrobił różnicę” na tle konkurencji i wywołał reakcję.

Wyjaśnił, że wielu sprzedawców detalicznych nosi towary dumy „Wiesz, talerze mają różne kolory. Dobrze. Pokazujesz tęczę, wiesz, domek z piernika, kimkolwiek jesteś, to wszystko, co wiesz. Kogo to obchodzi? Wszyscy to noszą rzeczy”.

Storch skupił się na jedynym elemencie sklepu, który wyróżniał go na tle konkurencji i szturmem przyciągnął konsumentów.

Nigdy nie widziałem przypadku, w którym jeden element, plisowany kostium kąpielowy, naprawdę wyróżniał się na tle konkurencji. Tu jest duży błąd [was] „Made” – powiedział były dyrektor generalny Targetu.


Target spotkał się z ostrym sprzeciwem po wypuszczeniu na rynek swojego przyjaznego dla zakładek kostiumu kąpielowego.
Fox News

Były dyrektor generalny podzielił się przykładem tego, jak poradził sobie z kontrowersjami z Babies „R” Us.

„Zorganizowaliśmy konkurs, w którym pierwsze dziecko w roku otrzymało 20 000 $. Wiesz, ludzie byli w moich ramionach, bo zgadnij co, pierwsze dziecko w roku urodzone przez nieudokumentowanego imigranta, który nie miał identyfikatora podatkowego ani nic, a ludzie byli jak: „O mój Boże, nie możesz za nich dawać”. Musisz im to dać. Znajdź drogę. Kontynuował: „Wiesz, co zrobiliśmy, daliśmy to dwójce dzieci i wydaliśmy ogromny komunikat prasowy. Kochamy wszystkie dzieci”.

„Na koniec dnia, jeśli przytulasz się i pokazujesz to ludziom i wiesz, słyszę cię każdego ranka, ty też to wiesz. W ten sposób masz problem, czy musisz traktować go jako prawdziwy problem i pokazać ludzie kochają i to działa”.

READ  Bank Japonii rozluźnia kontrolę nad stopami procentowymi w miarę jak rentowności zbliżają się do kontroli

Gerald Storch, były wiceprezes Target, powiedział, że stroje kąpielowe to „wielki błąd”. [was] robić.”
Obrazy Getty’ego

„Teraz, aby zejść z drogi, musisz okazać miłość. Wiem, że to brzmi trochę zabawnie, ale wiesz, tolerancja i miłość to część Ameryki i to właśnie musisz zrobić.”

Storch zauważył, że Target również borykał się z problemami ekonomicznymi.

„Docelowe akcje z pewnością osiągnęły wyniki poniżej 11% od początku roku. Więc to nie jest dobre, iz pewnością ten bojkot całej emisji tutaj nie pomaga. I biznes tutaj.


Target odnotował gwałtowny spadek wartości rynkowej po burzy konsumenckiej na Pride Goods.
Obrazy Getty’ego

Kapitalizacja rynkowa spółki spada od połowy maja o ponad 12 miliardów dolarów.

„Spadek akcji spółki Target – tak naprawdę zaczął się 18 maja”. Wyjaśnił: „To jest dzień, w którym Walmart odnotował siedmioprocentowy wzrost sprzedaży w sklepach komputerowych dzień wcześniej. Target odnotował stałą sprzedaż, płaski rok w Target, wzrost o siedem w Walmart. Nie ma mowy, żeby to porównanie wyglądało dobrze”.

„Konsument jest bardzo zestresowany, bardzo zestresowany z powodu środowiska, inflacji, a Target jest znany jako dyskont z najwyższej półki. Więc nie jest dobrym pomysłem bycie dyskontem z wyższej półki w czasie, gdy konsument nie mają dużo pieniędzy do wydania. Więc migrują więcej do Wal-Martu i to jest duży problem.


Storch wyjaśnił, że wielu sprzedawców oferuje towary Pride.
Obrazy Getty’ego

W ramach Targetu przygotowywana jest prezentacja Pride Month.
Obrazy Getty’ego

„Chociaż nie ma wątpliwości, że bojkot jest częścią problemu, jeśli czytasz raporty o Target w tym okresie, a analitycy pamiętają, kim są inwestorzy, którzy kupują rzeczy na temat akcji, a może w tym przypadku sprzedaż wybiera kwotę akcji. Są tym bardziej zainteresowani.” podstawowe kwestie biznesowe.

Storch zauważył, że inwestorzy Target obserwują „bardzo uważnie” i chcą poznać wpływ na sprzedaż.

„Wiesz, są [Target] Zdecydowanie nie zniósł tego dobrze, ani wsiadając, ani próbując uporać się z nim po drodze. Ale myślę, że z czasem nie będzie to dla nich wielka sprawa” – powiedział.



https://nypost.com/2023/06/04/former-target-exec-reveals-the-one-item-that-sparked-consumer-firestorm/?utm_source=url_sitebuttons&utm_medium=site%20buttons&utm_campaign=site%20buttons

Skopiuj udostępniony adres URL