27 kwietnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Audacy, właściciel rozgłośni radiowych KROQ i WFAN, składa wniosek o upadłość – The Hollywood Reporter

Audacy, właściciel rozgłośni radiowych KROQ i WFAN, składa wniosek o upadłość – The Hollywood Reporter

Audacy, jedna z największych spółek radiowych w Stanach Zjednoczonych, oświadczyła w niedzielę, że po osiągnięciu porozumienia z posiadaczami zadłużenia w sprawie restrukturyzacji złoży wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11.

Audacy jest właścicielem kilku z najbardziej znanych stacji radiowych w Stanach Zjednoczonych, w tym cieszącej się złą sławą stacji alternatywnej KROQ, KCBS i KNX w Los Angeles, a także nowojorskiej stacji informacyjnej 1010 WINS, stacji dyskusyjnej WCBS i WFAN, pierwszej w kraju sportowej stacji radiowej .

Audacy jest właścicielem ponad 200 stacji radiowych w całym kraju i obsługuje dziesiątki cyfrowych kanałów radiowych. Firma współpracuje również z takimi firmami jak Warner Bros. Discovery i Bloomberg LP.

Audacy powstało po fuzji Entercom i CBS Radio w 2017 r., kiedy CBS chciała zakończyć swoją działalność poza telewizyjną.

Umowa z posiadaczami długów zmniejszy zadłużenie o około 80%, z 1,9 miliarda dolarów do 350 milionów dolarów, podała spółka w niedzielnym oświadczeniu. Nie spodziewa się żadnych skutków operacyjnych w związku z upadłością i restrukturyzacją.

„W ciągu ostatnich kilku lat strategicznie przekształciliśmy Audacy w wiodącą, wieloplatformową firmę zajmującą się treściami audio i rozrywką poprzez przejęcie CBS Radio i budowanie wiodących, uzupełniających się pozycji w zakresie podcastów, sieci audio, wydarzeń na żywo i rozwiązań marketingu cyfrowego.” powiedział David Field, Prezes Zarządu. „Nasza platforma do przesyłania strumieniowego bezpośrednio do konsumentów” – powiedział w oświadczeniu prezes i dyrektor generalny Audacy. „Chociaż nasza transformacja wzmocniła naszą pozycję konkurencyjną, idealna burza utrzymujących się wyzwań makroekonomicznych w ciągu ostatnie cztery lata stojące przed tradycyjnym rynkiem reklamy doprowadziły do ​​gwałtownego spadku skumulowanych wydatków na reklamę radiową o kilka miliardów dolarów. Te czynniki rynkowe poważnie wpłynęły na naszą sytuację finansową i spowodowały konieczność restrukturyzacji naszego bilansu. Wierzymy, że dzięki naszej szerokiej pozycji lidera, wyjątkowej zawartości audio premium i silnej strukturze kapitałowej Audacy będzie dobrze przygotowana do kontynuowania innowacji i rozwoju w dynamicznej przestrzeni audio.

READ  O tym, jak energia wiatrowa i słoneczna są ograniczane w całych Stanach Zjednoczonych

Wiele stacji należących do Audacy było pionierami formatów radiowych, które są obecnie wszechobecne. Oprócz pomocy w wprowadzaniu innowacji w formacie obejmującym wszystkie dyscypliny sportowe dzięki WFAN, WCBS pomogło pionierem w zakresie formatu radia informacyjnego. KROQ opracował programy, które były wówczas przełomowe w radiu naziemnym, takie jak m.in Kevina i Bena (Zadzwoń teraz Kevinie, rano) i wieczorne przedstawienie Kochalina, sponsorowany przez dr Drew Pinsky. Stacja zapoczątkowała także karierę takich komików jak Jimmy Kimmel i Adam Carolla.