Oto coś, czego nie widzisz codziennie: mniej reklam w YouTube. Cóż, mniej reklam Kształty, co najmniej. YouTube Ostatni post na forum Mówi, że firma pozbędzie się „nakładkowych reklam” na filmach z YouTube. Są to banery reklamowe ze starej szkoły, które pojawiają się nad odtwarzaczem wideo, blokując widok tego, co próbujesz obejrzeć.
YouTube twierdzi, że reklamy zakończą się 6 kwietnia, nazywając to „staromodnym formatem reklamy”. Firma twierdzi, że reklamy działały tylko na komputerze i „niepokoiły widzów”. Teraz jedynymi reklamami w odtwarzaczu wideo będą reklamy wideo, które można odtwarzać przed filmem, w jego trakcie lub po nim. Wyskakujące okienko Prezentacja produktów jest również dozwolone, na liście polecanych filmów nadal będą znajdować się banery reklamowe.
Firma twierdzi, że spodziewa się „ograniczonego wpływu na większość twórców, ponieważ zaangażowanie przenosi się na inne formaty reklam”. Reklamy są irytujące dla widzów, ale twórcy często otrzymują zapłatę tylko wtedy, gdy zostaną spełnione określone limity reklam. Zobacz nakładkę reklamową To niekoniecznie wystarczyło Aby twórca treści zarabiał pieniądze — reklamodawcy mogą płacić tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie reklamę, więc istniała duża szansa, że nikt nie otrzyma zapłaty za te wyskakujące okienka. Reklamy wideo z przyciskiem pominięcia również nie płacą, jeśli użytkownik kliknie przycisk pominięcia.
Obraz aukcji wg Jerycho / Ron Amadeo
. „Telewizyjny pionier. Fan alkoholu. Namiętny komunikator. Oddany badacz kawy. Boczek ninja”.
More Stories
Rdzenie procesora iPada Pro M4 i ilość pamięci RAM są powiązane z pojemnością pamięci
Zamówienia przedpremierowe na nowego iPada – gdzie kupić tablety Apple 2024 Pro i Air
Wygląda na to, że menadżer społeczności Helldivers 2 został zwolniony po zachęcaniu do negatywnych recenzji na temat obecnie uchylonego mandatu PSN: „Wiedziałem, że ryzykuję to, co powiedziałem”