22 grudnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Electromobility Poland przełożyło produkcję pierwszego modelu na 2025 rok

Electromobility Poland przełożyło produkcję pierwszego modelu na 2025 rok


Produkcja pierwszego w Polsce samochodu elektrycznego została opóźniona. Państwowa firma Electromobility Poland (EMP) potwierdziła, że ​​produkcja samochodów elektrycznych marki Izera ruszy dopiero pod koniec 2025 roku.

EMP przekazał ten raport do niemieckiej publikacji Zegarek samochodowy. Państwowa spółka potwierdziła, że ​​budowa fabryki w Jaworznie ma ruszyć na początku 2024 roku. Electromobility Poland nie podała dalszych szczegółów.

Najpierw była produkcja Aby rozpocząć w 2024 r. Przyczyna opóźnienia w rozpoczęciu budowy i produkcji nie jest znana. Możliwe są problemy z zatwierdzeniem lub finansowaniem projektu, ale na pewno z rozwojem pojazdu: EMP potwierdził w listopadzie 2022 r., że Isera będzie oparta na platformie Geely SEA.

Ponieważ ta współpraca była dopiero postanowiona listopad 2022 r, nawet przy pełnym przejęciu technologii Geely, przeprojektowanie, opracowanie, a przede wszystkim odpowiednie przetestowanie pojazdów na rozpoczęcie produkcji w 2024 r. – wciąż gotowych do produkcji – byłoby bardzo napiętym harmonogramem. Jednak EMP nabył jedynie licencję na budowę pojazdów w oparciu o SEA, ale nie zakupił żadnych elementów platformy. Dlatego EMP nadal musi koordynować produkcję komponentów z dostawcami.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami powinno się to odbywać przede wszystkim z polskimi dostawcami, aby zwiększać krajową wartość dodaną – EMP powstał przecież po to, by zrekompensować spadającą produkcję samochodów osobowych w Polsce. Jak pisze teraz „Automobilwoche”, niemieckie firmy również skorzystają z inwestycji o wartości około 1,1 miliarda euro: Dürr jest odpowiedzialny za planowanie i budowę zakładów produkcyjnych.

Według prezesa Piotra Zaremby, oprócz producenta instalacji z Badenii-Wirtembergii, EMP „w dużym stopniu polega na lokalnych dostawcach”. Kilku dostawców faktycznie osiedliło się wokół dawnej fabryki Opla w Clewis (dawniej Astra, obecnie lekkie samochody dostawcze), której właścicielem jest Stellandis za pośrednictwem Fiata, fabryki małych samochodów w Tychach i zakładu Mercedesa w Javre (w tym silniki spalinowe, montaż akumulatorów i , w przyszłości elektryczne samochody dostawcze). Jednak są to „głównie filie zachodnich dostawców” – czytamy w raporcie.

automobilwoche.de

erochika hentai24x7.com soul calibur hentia
slave hentai comics hentaihug.com hentai black widow
malayalam sex video live bustyporn.info xxx images full hd
telugusexyvedios xkeezmovies.mobi sunnyleone sex vedios
渚まどか javwhores.mobi アナル av
score land youjizz.sex sudh desi romance mp3
shinrabansho hentai hentaionly.net fuetakishi hentai
bangladeshxvideo kokaporn.mobi tamil sex gril video
سكس الجيش الاسرائيلى video6tubes.com فيلم المغتصبون الامريكى
halik dec 11 pinoyteleseryehd.net tfc halik
tamanna real sex videos goindian.net teacher student xxx
مخزن السكس العربي gonzoxxx.pro سكس نسائي
xhamas sexindiantube.net xxxporndesi
الاباحية انبوب todayaraby.com حلمات بزاز
nepali sex vedio sexo-vids.com wap india