„Zainspirował nas świat marzeń Technicolor, dodając żywe smaki wspaniałemu smakowi Coca-Coli” – dodał rzecznik.
„Dreamworld” to czwarty napój stworzony przez Coca-Cola Creations, nową innowacyjną platformę Coca-Coli skupiającą się na przedmiotach o ograniczonym czasie trwania z komponentem cyfrowym. Creations to dla Coca-Coli sposób na podkreślenie swojego podstawowego produktu, jednocześnie starając się zachęcić graczy i młodszą publiczność do gry.
Produkty takie jak „Dreamworld”, które reklamują koncept, a nie smak, są sposobem na wywołanie rozmowy o Coca-Coli.
Każdy smak Coca-Coli Creations jest uruchamiany wraz ze specjalistycznym doświadczeniem online, a Dreamworld nie jest wyjątkiem.
Puszki i butelki Dreamworld są dostarczane z kodami QR, które zapewniają dostęp do wirtualnego „doświadczenia muzycznego” w rzeczywistości rozszerzonej, w której ludzie mogą słuchać muzyki z obrazu DJ-a i grać w gry. Klienci mogą również zaopatrzyć się w cyfrowe ubrania inspirowane Dreamworld w Internecie.
Osoby, które chcą wypróbować Dreamworld, mogą kupić go w USA i Kanadzie od 15 sierpnia przez ograniczony czas. Produkt będzie dostępny w odmianach zwykłych i bezcukrowych.
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
Jak zdobyć dofinansowanie na rozwój biznesu online? Przewodnik dla tych, którzy nie chcą tylko marzyć!
Bezpieczeństwo finansowe firm – jak chronić się przed cyberzagrożeniami i oszustwami?
Jak sztuczna inteligencja zmienia polską gospodarkę? Szanse i wyzwania dla MŚP