5 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Zamów Chipotle osobiście, aby uzyskać większy zwrot z każdej wydanej złotówki, sugeruje analiza Wells Fargo

Zamów Chipotle osobiście, aby uzyskać większy zwrot z każdej wydanej złotówki, sugeruje analiza Wells Fargo

Aby „położyć kres debacie na temat wagi”, analityk Wells Fargo Zachary Vadim i jego zespół kupili i zważyli 75 misek burrito, napisali w notatce w tym tygodniu. Analitycy „badali” (i, miejmy nadzieję, później zjedli) miski burrito w ośmiu różnych lokalizacjach Chipotle w Nowym Jorku, przy czym połowa zamówień składana była cyfrowo, a druga połowa osobiście.

Podczas badania analitycy odkryli, że masy statków były bardzo nierówne.

Z czwartkowej notatki wynika, że ​​waga przeciętnej miski zamawianej online i osobiście była mniej więcej taka sama, ale waga misek burrito różniła się znacznie w każdej kategorii. W przypadku zamówień osobistych waga najcięższej miski była o 47% większa niż waga najlżejszej miski. Waga różniła się jeszcze bardziej w przypadku zamówień cyfrowych, przy czym najcięższy pojemnik ważył o 87% więcej niż najlżejszy pojemnik. Najmniejsza miska burrito, ważąca 13,8 uncji, ważyła nieco więcej niż przeciętna puszka napoju gazowanego.

Wygląda na to, że w Nowym Jorku jest co najmniej jedna restauracja, której warto unikać, ponieważ analitycy odkryli, że wiele z 10 najpopularniejszych lżejszych dań pochodziło z tego samego nienazwanego sklepu. Wszystkie 10 dań było również zamówieniami cyfrowymi.

„Chociaż produktywność rośnie, spójność popytu pozostaje szansą” – napisali analitycy w czwartkowej notatce.

Specjalny wygląd

Analiza ta pojawiła się po krytyce Chipotle w mediach społecznościowych ze względu na mniejsze porcje. Plotka która Chipotle Odrzucono tę informację, a później okazało się, że sieć poinstruowała pracowników, aby podawali większe porcje osobom, które zdobyły punkty, co wywołało falę komentarzy Filmy w mediach społecznościowychzwłaszcza na TikToku.

Dyrektor generalny Chipotle, Brian Nicol, powiedział w zeszłym miesiącu szczęście Wielkości porcji nie zmniejszają się, ale dodała, że ​​klienci mogą podawać je pracownikom spojrzenie” Aby złożyć własne burrito.

Założyciel i były dyrektor generalny Chipotle, Steve Ells, potwierdził w środę, że porcje sieci restauracji nie zostały zmniejszone i upierał się, że w rzeczywistości była ona „bardzo hojna” pod względem wielkości porcji, jak podał Quartz. Zostało to zgłoszone.

READ  UAW grozi strajkiem i twierdzi, że Stellantis wycofuje się ze swoich zobowiązań

„Nigdy nie widziałam, żeby ktoś po trzydziestce wychodził głodny z Chipotle. To znaczy, to wcale się nie zdarza” – powiedziała Ells w dziennik „Wall Street Światowe Forum Żywności. „Nie jestem więc pewien, czy w pełni rozumiem tych, którzy narzekają na wielkość porcji, ale zdaję sobie sprawę, że taka sytuacja istnieje”.

Chociaż różne rozmiary misek mogły wydawać się niekorzystne dla sieci, Lori Shallow, dyrektor ds. korporacyjnych Chipotle, stwierdziła, że ​​różnorodność jest całkowicie normalna ze względu na sposób, w jaki restauracja dostarcza zamówienia.

„Podobnie jak w przypadku innych firm z branży fast food, nasze w pełni konfigurowalne posiłki mogą różnić się wielkością i wagą w zależności od liczby składników wybranych przez gościa lub od tego, czy gość zdecyduje się przygotować dodatkowy lub lżejszy składnik przy osobistym zamawianiu z naszej listy prawdziwych składników lub” – stwierdził Schallo w oświadczeniu „Cyfrowo”. szczęście.

Pomimo kontrowersji związanych z wielkością porcji, Wells Fargo stwierdziło, że liczba odwiedzających Chipotle nadal rośnie, chyba że w zeszłym miesiącu doszło do pogorszenia, a akcje banku pozostają zwyżkowe. Bank ustalił, że dotychczasowa liczba odwiedzających firmę w tym kwartale jest najwyższa od 10 kwartałów.