3 maja, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Ubisoft Exec twierdzi, że gracze muszą czuć się „komfortowo” nie posiadając swoich gier do czasu rozpoczęcia subskrypcji

Ubisoft Exec twierdzi, że gracze muszą czuć się „komfortowo” nie posiadając swoich gier do czasu rozpoczęcia subskrypcji

Dyrektor w firmie Ubisoft, twórcy Assassin's Creed, powiedział, że gracze będą musieli czuć się „komfortowo”, nie mając swoich gier, zanim faktycznie zaczną obowiązywać subskrypcje gier wideo.

W rozmowie poświęconej omówieniu wprowadzenia nowych subskrypcji Ubisoft+ Premium i Ubisoft+ Classics Philippe Tremblay, dyrektor ds. subskrypcji w Ubisoft, wyjaśnił GI.biz Co musi się wydarzyć, zanim usługi subskrypcyjne staną się ważniejszym segmentem biznesu gier wideo.

„Nie mam kryształowej kuli, ale jeśli spojrzeć na różne dostępne usługi subskrypcyjne, w ciągu ostatnich kilku lat zaobserwowaliśmy szybki rozwój, ale nadal jest on stosunkowo niewielki w porównaniu z innymi modelami”. powiedział Tremblay.

„Widzimy ekspansję na konsolach, w miarę jak PlayStation i Xbox przyciągają nowych ludzi. Na PC, z punktu widzenia Ubisoftu, było naprawdę świetnie, ale chcemy mieć więcej połączeń na PC, więc widzimy tam szansa.

„Jedną z rzeczy, które zaobserwowaliśmy, jest to, że gracze są przyzwyczajeni do posiadania swoich gier i posiadania ich, tak jak płyt DVD. To zmiana, która musi nastąpić u konsumentów. Pogodzą się z faktem, że nie mają własnej kolekcji płyt CD ani DVD. To jest zmiana, która się dzieje.” Trochę wolniej [in games]. Ponieważ gracze czują się pod tym względem komfortowo… nie tracisz postępu. Jeśli wznowisz grę w innym momencie, plik postępu nadal będzie istniał. Nie zostało usunięte. Nie stracisz tego, co zbudowałeś w grze, ani interakcji z grą. Chodzi więc o to, aby czuć się komfortowo, nie mając swojej gry.

„Mam jeszcze kilka pudełek płyt DVD. Zdecydowanie rozumiem punkt widzenia graczy na ten temat. Jednak gdy ludzie przyjmą ten model, zobaczą, że gry będą dostępne, usługa będzie kontynuowana, a ja mieć do nich dostęp, kiedy mam na to ochotę. To uspokajające”.

READ  Wirtualna klawiatura Apple Vision Pro skrytykowana jako „całkowita porażka”

„Streaming to także coś, co dobrze sprawdza się w przypadku subskrypcji. Płacisz więc wtedy, kiedy potrzebujesz, a nie cały czas”.

Można śmiało powiedzieć, że komentarze Tremblaya nie spodobały się niektórym graczom, którzy wolą kupować gry wideo na dyskach, niż je pobierać lub przesyłać strumieniowo. Warto jednak zauważyć, że Ubisoft, podobnie jak wielu innych wydawców gier wideo, nadal wydaje swoje gry na dyskach i chociaż sprzedaż cyfrowa stanowiła na przestrzeni lat część całkowitej sprzedaży, znaczna część graczy nadal woli posiadać własne gry. Gry.

W komentarzach Tremblaya pojawia się także kwestia konserwacji gier wideo. W miarę jak coraz więcej gier przechodzi na ścieżkę cyfrową lub korzysta z połączenia internetowego, wzrasta również ryzyko utraty czasu przez te gry w przypadku wyłączenia ich serwerów. Deweloper Remedy Entertainment znalazł się pod ostrzałem za wypuszczenie Alan Wake 2 jako gry wideo dostępnej wyłącznie w wersji cyfrowej, którą należy zachować Cena jest niższa niż 70 dolarów.

Debata fizyczna kontra cyfrowa z pewnością stanie się głośniejsza, ponieważ coraz więcej wydawców rozważa naszą być może nieuniknioną cyfrową przyszłość. ostatni rok, Wyciekły wiadomości Z planu Microsoftu Smukła wersja serii Xbox Zszokowało to graczy, ponieważ stwierdzono, że urządzenie nie będzie miało napędu Blu-ray. Jak powiedział wówczas szef Xbox, Phil Spencer, plany te mogły ulec zmianie.

Wesley jest redaktorem wiadomości IGN w Wielkiej Brytanii. Znajdziesz go na Twitterze pod adresem @wyp100. Możesz skontaktować się z Wesleyem pod adresem [email protected] lub poufnie pod adresem [email protected].