Guest Star, który latem tego roku przetestuje kilka banerów reklamowych przed oficjalną premierą jesienią, pozwoli operatorom bezproblemowo odciągnąć gości od publiczności i zapewnić im pełne przetwarzanie dźwięku i obrazu w ich transmisjach. Nadawcy będą mogli połączyć tę funkcję z oprogramowaniem, z którego już korzystają, np. Open Broadcaster Software (OBS), a tworzone okna można łączyć z niestandardowymi nakładkami brandingowymi.
Streamerzy osiągają obecnie podobny efekt, korzystając z usług stron trzecich, takich jak aplikacja do czatu Discord, ale celem Twitcha jest zmniejszenie tarcia i umożliwienie banerom sprawdzania potencjalnych gości poprzez wyświetlanie czasu trwania konta Twitch danej osoby, niezależnie od tego, czy sprawdzają swoje konto za pomocą ich telefony i ogólny stan konta.
„Kiedy rozmawiając z twórcami, wielu z nich powiedziało nam, że unikają kreatywności [talk show-like content] Ponieważ martwią się, że udostępnią coś lub kogoś, co nie jest odpowiednie dla ich społeczności – powiedział wiceprezes Twitcha Jeremy Forrester dla The Washington Post.
W przeszłości Twitch uruchomił kilka funkcji, które ułatwiają oglądanie graczy grających razem w gry, ale po raz pierwszy Just Chatting zajmuje centralne miejsce. Twitch oficjalnie stworzył tę kategorię – która pierwotnie była przeznaczona dla twórców transmisji na żywo, aby mogli rozmawiać ze swoimi widzami – w 2018 roku. Ale w ciągu kolejnych lat stała się repozytorium ogromnej różnorodności nieznanych działań, w tym regularnych talk show, Kontrowersyjne trendy A Konkursy IRL Nie będziesz czuć się nie na miejscu w telewizji (cóż Rzeczywista telewizja). Niedawno Just Chatting okazał się niemal niewzruszony jako kategoria numer jeden na platformie gier wideo tylko raz, a Twitch zauważył, że od 2020 r. godziny oglądane w tej kategorii wzrosły o 151 procent, a przychody twórców Just Chatting wzrosły o 169 procent.
Decyzja Twitcha o stworzeniu i uruchomieniu Guest Star jest potwierdzeniem tego trendu.
„Strumienie czatów różnią się tylko od strumieni gier wideo i w dużej mierze opierają się na zaangażowaniu i interakcji ze społecznościami” – powiedział Forrester. „Z tego powodu w zeszłym roku utworzyliśmy grupę, aby przyjrzeć się szczególnie funkcjom i narzędziom, które możemy stworzyć dla twórców Just Chatting, aby ułatwić interakcję z ich społecznością i treściami, które tworzą”.
Dodał, że to dopiero początek, jeśli chodzi o specyfikę Just Chatting. Jednak Twitch nie planuje pozostawiać twórców skupionych na grach wideo – ogólnie rzecz biorąc, platformy – wciąż na mrozie. Forrester nie uważa również, że rozróżnienie między twórcami gier a twórcami Just Chatting jest tak znaczące, jak niektórzy mogą sądzić.
„Ważne jest, aby pamiętać, że twórcy gier regularnie produkują również treści Just Chatting” – powiedział. „Wszystkie funkcje, które badamy, są skoncentrowane [on] Ułatwiając twórcom treści interakcję, interakcję i pozyskiwanie informacji od ich społeczności, wierzymy, że zarówno twórcy gier, jak i twórcy Just Chat odniosą z tego korzyści”.
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS