19 lipca, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Test YouTube grozi zablokowaniem widzów, jeśli nadal będą korzystać z programów blokujących reklamy

Test YouTube grozi zablokowaniem widzów, jeśli nadal będą korzystać z programów blokujących reklamy

YouTube chce przyjąć bardziej agresywne podejście do zapobiegania korzystaniu przez widzów z programów blokujących reklamy podczas oglądania filmów na swojej platformie. tak jak Komputer Raporty, ludzie byli opublikować Zrzuty ekranu w sieciach społecznościowych, takich jak Reddit, pokazujące wyskakujące powiadomienie ostrzegające, że ich gracz został zbanowany po trzech filmach.

Ostrzeżenie mówi, że YouTube zablokuje im możliwość odtwarzania filmów na platformie, chyba że wyłączą blokowanie reklam lub dodadzą witrynę do białej listy. „Reklamy pozwalają YouTube pozostać darmowym dla miliardów użytkowników na całym świecie” – kontynuuje zawiadomienie. Aby przejść bez reklam, firma wymaga od użytkowników subskrypcji YouTube Premium, aby „twórcy nadal otrzymywali zapłatę”. Przed tymi ostrzeżeniami YouTube wyświetlał wyskakujące okienka tylko użytkownikom programów blokujących reklamy, przypominając im, że jest to niezgodne z warunkami korzystania z witryny. W końcu dodał licznik czasu do powiadomień, aby upewnić się, że widzowie mają czas na ich przeczytanie.

Witryna potwierdzona do Komputer Nowe alerty są częścią doświadczenia. Rzecznik powiedział publikacji, że YouTube „przeprowadza mały eksperyment na całym świecie, który zachęca widzów z blokerami reklam do zezwalania na reklamy w YouTube lub wypróbowania YouTube Premium”. Powiedzieli, że YouTube może tymczasowo wyłączyć odtwarzanie”[i]W skrajnych przypadkach, gdy widzowie nadal korzystają z programów blokujących reklamy. Rzecznik dodał, że wyłączą odtwarzanie tylko „jeśli widzowie zignorują powtarzające się prośby o zezwolenie na reklamy w YouTube”, chociaż nie jest jasne, czy oznacza to, że YouTube nie zablokuje automatycznie odtwarzania po obejrzeniu przez widza trzech filmów i da mu więcej możliwości przestrzegania . .

W tej chwili ta nowa polityka dotyczy tylko niewielkiej liczby użytkowników, a YouTube nie powiedział, ile osób i regionów bierze udział w teście. Witryna, która zarabia większość pieniędzy na reklamach, poręczyła za to Zmniejszone przychody z reklam w ciągu ostatnich trzech kwartałów, więc nie bylibyśmy zaskoczeni, gdyby ten test został rozszerzony na większą liczbę użytkowników na całym świecie, jeśli okaże się skuteczny.

READ  Mówi się, że nowy nabytek PlayStation Studio będzie ogromny