Tenneco otworzyło nowe centrum inżynieryjne, które, jak twierdzi, będzie obsługiwało europejskie firmy zajmujące się kontrolą jazdy i zaawansowanymi technologiami zawieszenia (AST).
Nowe Europejskie Centrum Inżynieryjne Munro znajduje się około dwóch kilometrów od kompleksu produkcyjnego Tenniko w Kliwiczu w Polsce.
Europejskie Centrum Inżynieryjne Monroe zatrudnia prawie 240 inżynierów produktów Tenneco Ride Control i AST, których praca wspiera światowych producentów samochodów oraz zakłady Performance Solutions firmy w Hiszpanii, Czechach, Belgii i Polsce.
Kluczowe produkty zaprojektowane i zatwierdzone w nowym centrum obejmują pasywne amortyzatory i moduły Monroe OE Solutions oraz półaktywne amortyzatory i moduły zawieszenia Monroe Intelligent Suspension. Tenneco twierdzi, że technologie te są wykorzystywane w milionach późnych modeli samochodów osobowych, dostawczych, autobusach, przyczepach i innych zastosowaniach.
Zakład jest również odpowiedzialny za projektowanie szerokiej gamy kluczowych komponentów, w tym systemów zaworów, systemów prowadzących i uszczelniających oraz części konstrukcyjnych i materiałów wykorzystywanych w rozwiązaniach Monroe OE i inteligentnych amortyzatorach zawieszenia Monroe. Ponadto nowe centrum nadzoruje europejskie operacje „jazdy”, w ramach których inżynierowie Tenneco współpracują z producentami samochodów w celu przetestowania i sfinalizowania zaworów amortyzatorów przed wprowadzeniem na rynek każdego nowego modelu pojazdu.
„Ten imponujący nowy obiekt pozwala nam zwiększyć szybkość i wartość wprowadzania naszej technologii do naszych zespołów kontroli jazdy i zaawansowanych technologii zawieszenia w imieniu globalnych producentów OEM” — powiedział Romain Nolet, wiceprezes grupy i dyrektor generalny Ride Control. „Nadal inwestujemy w najlepszych ludzi, obiekty, zasoby i systemy, aby pomóc każdemu z naszych klientów osiągnąć cele biznesowe na każdej platformie i każdym modelu pojazdu”.
Wraz z projektem budowlanym Tenneco zainwestowało w najnowsze technologie projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) i inżynierii (CAE) oraz inne rozwiązania niezbędne do rozwoju systemów mechanicznych, elektronicznych i hydraulicznych. Zakład o powierzchni 5330 metrów kwadratowych jest przystosowany do szybkiej produkcji i testowania prototypów wszystkich typów amortyzatorów pasywnych i półaktywnych. Możliwości weryfikacji produktów na miejscu obejmują testy wytrzymałości, trwałości, korozji, wydajności i hałasu oraz komputerowe symulacje wydajności komponentów i produktów.
Wraz z otwarciem Munro European Engineering Center, Tenneco obsługuje teraz klientów Ride Control i AST poprzez sieć pięciu zaawansowanych technologicznie obiektów w Gliwicach; Monroe, Michigan, USA; Ermua, Hiszpania; Sint-Truiden, Belgia; i Pekin w Chinach.
More Stories
Polski premier Donald Tusk radzi patronom Nord Stream, aby „zachowali spokój”
Polskie akcje wzrosły w końcówce handlu; WIG30 zyskał 0,89% według Investing.com
Polskie akcje tracą w końcówce handlu; WIG30 spadł o 0,58% według Investing.com