28 lutego, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Target wyciąga zestaw magnesów, który błędnie identyfikuje trzech czarnych przywódców

Target wyciąga zestaw magnesów, który błędnie identyfikuje trzech czarnych przywódców

Target wycofał ze swoich sklepów magnetyczny zestaw edukacyjny, który błędnie zidentyfikował trzech czarnoskórych przywódców po tym, jak nauczyciel historii w szkole średniej zwrócił uwagę na błędy w filmie TikTok.

w wideoNauczycielka Tierra Espy powiedziała, że ​​kupiła „Civil Rights Magnetic Learning Activity” – blaszane pudełko zawierające 26 magnesów i karty informacyjne zawierające ilustracje przedstawiające czarnych przywódców i hasła ruchu na rzecz praw obywatelskich z okazji Miesiąca Historii Czarnych, obchodzonego w Stanach Zjednoczonych. w lutym.

„Zauważyłam pewne niespójności, gdy tylko to otworzyłam” – powiedziała w filmie, zauważając, że magnes z nazwiskiem Cartera G. Woodsona, badacza historii Afroamerykanów, w rzeczywistości przedstawia Webba DuBois, socjologa i autora książki „Dusze czarnego ludu”.

„Przyjrzyj się szybko tym wąsom” – powiedziała, odnosząc się do internetowego zdjęcia DuBois z takimi samymi wąsami jak magnes i błędnym tytułem Woodson. „Pomylili nazwę”.

Wskazała także na magnes, który został błędnie nazwany na cześć DuBois. W rzeczywistości był to pomysł Bookera T. Washingtona, lidera biznesu i założyciela uczelni, która później przekształciła się w Uniwersytet Tuskegee. Podobnie magnes marki Washington faktycznie przedstawia Woodsona, powiedziała.

Pani Espy stwierdziła, że ​​załączone karty również błędnie identyfikowały Woodsona, DuBois i Waszyngtona.

„Rozumiem, że błędy się zdarzają, ale należy to naprawić tak szybko, jak to możliwe” – powiedziała na nagraniu pani Espy.

W sobotnim wywiadzie 26-letnia pani Espy, która uczy historii Stanów Zjednoczonych w 11. klasie w Cheyenne High School w North Las Vegas, powiedziała, że ​​kupiła pudełko magnetyczne dla swoich dzieci w wieku 4 i 6 lat jako narzędzie edukacyjne z okazji Miesiąca Historii Czarnych. .

Pani Espy stwierdziła, że ​​jest zaniepokojona wykryciem błędów.

„Byłem zdenerwowany, ponieważ myślałem: «Jak to może dotrzeć do tak wielu ludzi, na tak wiele poziomów, zostać wypuszczone do sklepów, a ja mam to w 10 sekund?». Powiedziała. „Wow, to niedobrze”.

READ  Marc Benioff z Salesforce sugeruje więcej potencjalnych zwolnień

wydawnictwo BandounAmazon, który produkuje książeczki z naklejkami, lalki do przebierania się i inne narzędzia magnetyczne, nie odpowiedział od razu na prośbę o komentarz, ale w sobotę zestaw magnesów nie znalazł się wśród tytułów na stronie internetowej firmy i na stronie Amazon.

W oświadczeniu firma Target oświadczyła, że ​​nie będzie już sprzedawać tego zestawu w Internecie ani w swoich sklepach oraz że „upewniła się, że wydawca produktu jest świadomy błędów”.

Czarni uczeni rozpoczęli projekt mający na celu dzielenie się historią Czarnych i celebrowanie ich na początku XX wieku po rekonstrukcji.

Miesiąc Czarnej Historii rozpoczął się w 1924 r. jako Tydzień Historii i Literatury Murzynów, prowadzony przez dr Woodsona, znanego jako „ojciec czarnej historii”. Został on oficjalnie uznany przez prezydenta Geralda Forda w 1976 r.