29 marca, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Spotkania biznesowe z kupcami sieci wielkopowierzchniowych z siedzibą w Polsce

Spotkania biznesowe z kupcami sieci wielkopowierzchniowych z siedzibą w Polsce

Otwarta jest rejestracja na bezpośrednie spotkania biznesowe kupców owoców i warzyw z dużych sieci handlowych oraz producentów w Polsce. Spotkania B2B są częścią dwudniowego wydarzenia organizowanego przez Fresh Food Leader.com, które odbędzie się w dniach 19-20 września 2023 r. w Warszawie.

Celem wydarzenia jest stworzenie realnej możliwości bezpośrednich rozmów z kupcami w dużych sieciach handlowych w Polsce oraz wsparcie firm produkcyjnych w otwieraniu lub penetracji rynków Polski i Europy Wschodniej. Spotkania poprzedzi więc zwiedzanie wybranych supermarketów dużych sieci handlowych w Polsce, a także okazja do spotkania z krajowymi importerami.

Kupujący z sieci handlowych, takich jak Orhelen, Auchan, Carrefour, Dino, E.Leclerc, Intermarch, Geronimo Martins (Pytranca), Grupo Eurocash (Delicatezi Centrum, ABC, Lewiatan, Grocek, Eco, Mila) najczęściej uczęszczają na spotkania biznesowe. , Polo Market, Stogrodka itp.

Uczestnikom gwarantujemy pięć bezpośrednich spotkań z kupcami z sieci handlowych obecnych na wydarzeniu. W poprzednich edycjach firmy uczestniczące w targach mogły spotkać się ze wszystkimi zainteresowanymi nabywcami. „Nasze doświadczenie spełniło nasze oczekiwania biznesowe. Każde spotkanie było dla nas ważne. Mieliśmy również okazję opowiedzieć o naszej firmie i wyjaśnić nasze cele i cele” – powiedział Gianfranco Pandolfo, dyrektor handlowy Ortalba Srl.

Aby uzyskać więcej komentarzy na temat ostatniej edycji szczytu biznesowego New Food Leaders we Włoszech, który odbędzie się 26 stycznia, sprawdź https://www.freshplaza.it/article/9500744/incontri-internazionali-b2b-con-i-buyer-della-gdo-un-esperienza-concreta/

Nowością tej edycji jest to, że nazwy wszystkich firm zarejestrowanych do 16 czerwca wraz z ich logo i krótkim opisem trafią do wszystkich detalistów i sieci supermarketów w Polsce. Daje to firmom produkcyjnym lepszą widoczność i pomaga w lepszym przygotowaniu do spotkań dla obu zaangażowanych stron: firm produkcyjnych i uczestniczących kupców.

Jak uczestniczyć
Uczestnictwo w wydarzeniu podlega opłacie rejestracyjnej. Organizatorzy gwarantują pięć bezpośrednich spotkań z kupcami z sieci supermarketów. Link do rejestracji znajdziesz tutaj.

Po więcej informacji:
Lider świeżej żywności
Tel: (+39) 349 7404 885
E-mail: [email protected]
www.freshfoodleader.com

READ  Polska wzywa NATO do przeprowadzenia ćwiczeń wojskowych w Europie Wschodniej w celu przeciwdziałania Rosji-Białoruś