Cyberpunka 2077 Stanie się Pierwsza gra obsługująca Nvidia DLSS 3.5, najnowszą wersję technologii skalowania opracowanej przez producenta chipów. Aktualizacja pojawi się 21 września wraz z łatką 2.0 — na kilka dni przed premierą gry Iluzoryczna wolność ekspansja.
DLSS 3.5 wykorzystuje nową technologię o nazwie Ray Reconstruction, którą Nvidia opisuje jako technologię opartą na sztucznej inteligencji, poprawiającą jakość śledzenia promieni. Ray Reconstruction zamienia „ręcznie dostrojone narzędzia do redukcji szumów” na sieć AI trenowaną przez superkomputer, co skutkuje wyższą jakością pikseli wśród próbkowanych promieni.
Ponadto DLSS 3.5 został przeszkolony przy użyciu pięciokrotnie większej ilości danych niż DLSS 3. Powinien także być w stanie identyfikować różne efekty śledzenia promieni, aby „podejmować mądrzejsze decyzje dotyczące wykorzystania danych czasowych i przestrzennych”, aby umożliwić skalowanie wyższej jakości.
W Cyberpunka 2077stanu, co przekłada się na poprawę jakości i wyrazistości odbić, dokładniejsze oświetlenie globalne i lepsze oświetlenie. Oprócz lepszego śledzenia promieni, aktualizacja gry 2.0 doda także walkę samochodową i pościgi samochodowe, „ulepszony” system policyjny oraz przeprojektowane drzewka atutów i umiejętności. Kiedy Cyberpunk 2077: Widmowa Wolność Zostanie wydany 26 września i będzie także obsługiwał Nvidia DLSS 3.5.
Co ważniejsze, podczas gdy DLSS 3 był ograniczony do kart graficznych z serii RTX 40, DLSS 3.5 będzie dostępny dla wszystkich procesorów graficznych RTX. Oznacza to, że zobaczysz te korzyści nawet na pięcioletnim RTX 2080. Portal z RTX-em, alan obudź się 2, I Half-Life 2 RTX: projekt remiksu RTX Premiera DLSS 3.5 planowana jest jeszcze tej jesieni.
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS