2 maja, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Reżyser Street Fighter 6 mówi, że wewnętrzne rankingi postaci „bardzo różnią się” od list poziomów graczy i uważa, że ​​Alex był najlepszy w SF5

Reżyser Street Fighter 6 mówi, że wewnętrzne rankingi postaci „bardzo różnią się” od list poziomów graczy i uważa, że ​​Alex był najlepszy w SF5










Próba oceny mocnych i słabych stron postaci z gry walki jest w większości subiektywna i będzie się zmieniać w zależności od tego, kogo zapytasz, ale nadal istnieje ogólny konsensus w dyskusji.





w ramach gier Niedawno rozmawiał obszernie z reżyserem Street Fighter 6 Takayuki Nakayamą i producentem Shuhei Matsumoto na wiele tematów, w tym listy poziomów i to, co twórcy myślą o swoich postaciach wewnętrznie.









Po rozmowie o tym, jak gracze początkowo walczyli z E. Hondą i JP, a mimo to myśleli, że nie są skrajnościami, Nakayama mówi więcej o tym, jak postrzegają swoje postacie i ich poziomy mocy.


Mówiąc najprościej, reżyser opowiada o tym, jak programiści często mają bardzo różne wyobrażenia o tym, jak wojownik wypada wewnętrznie w porównaniu z zapalonymi graczami.


Dyrektor Nakayamy: „Uwielbiam oglądać listy poziomów tworzone przez graczy. Wewnętrznie bardzo różnią się one od naszych pomysłów. Nawet w przypadku Street Fighter 5 nasze poglądy nigdy nie zgadzają się z graczami, nawet na końcu.


Większość ludzi wydaje się uważać Luke’a za najsilniejszego, ale co w naszym zespole programistów, jeśli powiem wam, że już myśleliśmy, że Alex jest na szczycie? Nie rozmawiamy o tych rzeczach, ponieważ wtedy pojawia się jako „oficjalne oświadczenie”, ale jest to interesujące. ”



To było interesujące porównanie, ponieważ Alex był konsekwentnie wymieniany wśród najgorszych postaci w SF5 przez profesjonalnych graczy aż do ostatniego sezonu gry.


nawet w Lista końcowych poziomów gry Street Fighter 5: Champion EditionUmieściliśmy Alexa na 26. miejscu na 45 postaci, więc nadal uważaliśmy, że jest dość przeciętny, podczas gdy zespół programistów uważał, że jest o wiele silniejszy, niż widzieliśmy.

READ  Creative Exec dla Assassin's Creed i innych gier wycofuje się


Chociaż przykład Alexa może być nieco szokujący, cała sprawa wydaje się mniej zaskakująca z wielu powodów.


Po pierwsze, programiści nie należą do najsilniejszych graczy na świecie, którzy rywalizują w grze codziennie/co tydzień, więc nie zawsze będą widzieć rzeczy w ten sam sposób.


Ich doświadczenie prawdopodobnie będzie większe niż przeciętnego gracza w ogóle, ale nie zostaną pokonani i wyzwani w ten sam osobisty sposób.


Mają też wszystkie istotne dane po swojej stronie, aby wesprzeć swoje wnioski statystykami.


Deweloperzy zawsze mogą zobaczyć, które postacie są najbardziej dochodowe, z czym wygrywają, a z drugiej strony, co gracze tracą.


To dość proste wyjaśnienie, dlaczego Cammy wciąż dostawała wzmocnienia w SF5, mimo że wciąż wygrywała lub przewyższała główne turnieje, ale ogólnie miała jeden z najgorszych współczynników wygranych online ze wszystkich.


Próba zrównoważenia bijatyki to cienka granica, której nie zazdroszczę, gdy programiści muszą wziąć pod uwagę opinie/wyniki najlepszych graczy, twarde dane i własne wewnętrzne testy, aby dojść do punktu, w którym wszyscy będą się dobrze bawić.


Nie zawsze uzyskają tę równowagę „odpowiednio”, ale istnieją sposoby, aby to zrobić.


Miejmy nadzieję, że Capcom i gracze pozostaną zadowoleni z balansu Street Fighter 6, biorąc pod uwagę, że ich plan polega na dawaniu grze większej aktualizacji balansu gry raz w roku.



Chociaż najwyraźniej nie powstrzymują się przed wprowadzaniem zmian, które uznają za stosowne, dodając nowy sposób wykonywania Drive Rushes, gdy Rashid przybędzie za kilka dni, 24 lipca.


Nicholas Magin Tenshinhan-Taylor zapewnił tłumaczenia tego artykułu.









READ  Gracze Gran Turismo 7 otrzymują 1 milion darmowych kredytów po ciężkiej aktualizacji